quote:Op maandag 1 juni 2026 12:11 schreef Viesdik het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk ook ziek dat ze je hiermee verplichten om internet te hebben.
Ik wist niet dat de popo voor je deur gaat staan als je geen internet hebtquote:Op maandag 1 juni 2026 12:11 schreef Viesdik het volgende:
Daarnaast is het natuurlijk ook ziek dat ze je hiermee verplichten om internet te hebben.
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Een NL Alert gaat helemaal niet via internet wapperdevlapper.
Boven de 70 zijn ze zo geil als boter, dus je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Heeft jouw Nokia 5310 geen focustijd? Of stille modus?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Het geluid hoeft helemaal niet aan. Mijn telefoon staat altijd op stil en dit komt daar gewoon doorheen. Je blaat van alles maar misschien moet je je eerst even informeren.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
desalniettemin ben je wel verplicht om 24/7 (zelfs in de nacht) je telefoon aan te hebben en je geluid aan te hebben.
Heb toch liever in de nacht een sirene, dan de kans dat ik wakker wordt gebeld door mijn 91-jarige buurvrouw
Ver vooraanquote:Op maandag 1 juni 2026 14:07 schreef Cruzinats het volgende:
De klacht is dat je het niet kan uitzetten. Ik wil helemaal geen NL alert, ik ben autonoom. Jullie hoeven ook helemaal niks van mij te verwachten als poep de ventilator raakt. Mij altijd behandelen als paria en dan zeker verwachten dat ik vooraan in de frontlinie ga staan.
Desalnkettemin moet je een telefoon hebbenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het geluid hoeft helemaal niet aan. Mijn telefoon staat altijd op stil en dit komt daar gewoon doorheen. Je blaat van alles maar misschien moet je je eerst even informeren.
Mijn foon staat ook altijd op stil en de sirene komt er niet doorheen.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het geluid hoeft helemaal niet aan. Mijn telefoon staat altijd op stil en dit komt daar gewoon doorheen. Je blaat van alles maar misschien moet je je eerst even informeren.
Boeie, is toch 95% fake newsquote:Op maandag 1 juni 2026 18:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Ja, hoe zit dat nu? Tijdje geleden las ik iets over het afschaffen van de landelijke misthoorn; men vindt het beter om via mobiel dit alarm door te sturen.
Ik heb geen mobiel. Hoe kom ik erachter dat er een of andere ramp is of dat de oorlog begonnen is?
Dat kan gewoon (bij iOS heet die setting "government alerts" o.i.d.), maar of je buren dat ook doen is de vraag.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:07 schreef Cruzinats het volgende:
De klacht is dat je het niet kan uitzetten.
Klopt, ik heb NL alert uitgezet omdat ze met oud en nieuw van die onzin zaten te versturen midden in de nacht.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:17 schreef Plompzakker het volgende:
De enige die hiermee niet bereikt gaan worden zijn een stel eigenwijze wappies en die gaan we toch niet missen of nodig hebben als er wat aan de hand is
Ja, en voor het luchtalarm moet je functionerende oren hebben en in een gebied zijn die dat afdekt. Zo heeft ieder systeem zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Desalnkettemin moet je een telefoon hebben
Maak daar maar 100% van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |