Jawel, ff enkelsokken en een petje gehaaldquote:Op maandag 1 juni 2026 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En niets voor joou?
Gebeurd meestal he, voor vrouw en kind en pa schiet er vaak bij in
Is lastig met de scoot om er dan door te komen. Maar is vaak met rommelmarkten etc dan is het echt te druk om er door te komen.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oke, dacht dat jij niet zo van drukte was
Boinkquote:
En anders gewoon doorbeukenquote:Op maandag 1 juni 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is lastig met de scoot om er dan door te komen. Maar is vaak met rommelmarkten etc dan is het echt te druk om er door te komen.
Maar met winkelen valt vaak wel mee de straten zijn allemaal autovrij dus ruimte genoeg
A kijkquote:Op maandag 1 juni 2026 17:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, ff enkelsokken en een petje gehaald
Je moet echt 100x beter opletten als je op zo ding zit. Mensen kijken niet waar ze lopen ze schieten er zo voor langs en o wee als ze zich dan stoten een de scoot dan heb ik het gedaan.quote:
Nee, maar voel de zon aardig branden op mn hoofd dus toch maar een aangeschaftquote:
Ga ik er winkelen en hele rare vragen stellen.quote:
Is goed!quote:Op maandag 1 juni 2026 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga ik er winkelen en hele rare vragen stellen.
Of af en toe, amper hoorbaar, "bolk" mompelen.
Eens kijken hoelang het duurt voor je het doorhebtquote:
A zo geen haar bedekking?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, maar voel de zon aardig branden op mn hoofd dus toch maar een aangeschaft
En dan sta je bij de verkeerde die niet weet wat hem overkomtquote:Op maandag 1 juni 2026 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga ik er winkelen en hele rare vragen stellen.
Of af en toe, amper hoorbaar, "bolk" mompelen.
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan sta je bij de verkeerde die niet weet wat hem overkomt
Op maandag 1 juni 2026 17:30 schreef Dotteke het volgende:Nee, wordt onder de duim gehouden he, krijg je kale plek vanquote:[ afbeelding ] Op maandag 1 juni 2026 17:28 schreef _UserName_ het volgende:
A zo geen haar bedekking?
Die kijkt je dan aan of ie water ziet brandenquote:
lolquote:Op maandag 1 juni 2026 17:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, wordt onder de duim gehouden he, krijg je kale plek van
"Meneer, er staat 3 voor de prijs van 2, maar ik wil er maar 1, krijg ik dan ook korting?"quote:
Dat klopt, dat staat er.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Meneer, er staat 3 voor de prijs van 2, maar ik wil er maar 1, krijg ik dan ook korting?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |