SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Videoland: online felicitatie videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Efteling: 12,75 korting op de toegangsprijs tussen 1 mei en 14 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANWB: 5 euro korting op hun webshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brainwash: 12,50 korting op een haar product in de salonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klacht: Ik ben oud en zuur geworden
[ Bericht 0% gewijzigd door Cor_Minderhout op 01-06-2026 11:28:39 ]![]()
Ik stuur al mijn klanten op hun verjaardag een poster van mezelf met de tekst: 'Gefeliciteerd namens het hele team van Näsenbar BV'.Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Wel zo sjiek.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:48 schreef Näsenbar het volgende:
Ik stuur al mijn klanten op hun verjaardag een poster van mezelf met de tekst: 'Gefeliciteerd namens het hele team van Näsenbar BV'.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Kleine moeite toch!quote:
Als medewerkers jarig zijn dan mogen ze ook altijd hun gezin uitnodigen en dan gaan we met z'n allen aan de directietafel lunchen in de kantine.Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Had iedereen maar zo'n directeur als jij.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kleine moeite toch!
Als medewerkers jarig zijn dan mogen ze ook altijd hun gezin uitnodigen en dan gaan we met z'n allen aan de directietafel lunchen in de kantine.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: