abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220934497
Even serieus. Al onze zogenaamde toppers vliegen structureel in ronde 1 uit de grote toernooien. Bij uitzondering komt er een keer iemand in ronde 3 of 4.

Hoe verdienen deze gasten fulltime geld met deze sport als ze zo slecht zijn? No offense, maar het Nederlandse tennis ligt toch compleet op zijn gat? Werken die mensen ernaast of kunnen ze echt leven van het feit dat ze 100ste van de wereld zijn in een sport die alleen commercieel interessant is voor de top 10?
pi_220934552
Zijn ook stuk voor stuk qua karakter lamlullen.

@Szura
U MAD?
pi_220934616
Goeden toppa, als blijk van waardering heb ik 10x in de tennisballen van je zus geknepen.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:23:41 #4
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220934618
‘Nederlands’ mag je ook wel tussen aanhalingstekens zetten, want landverrader en Poetin-propagandatool Griekspoor erkennen we niet meer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220934759
Die sport is natuurlijk niet alleen commercieel interessant voor de top 10. Er kunnen toch ook in Nederland alleen al ruim 600 (en dan schat ik het voorzichtig in) profvoetballers bestaan? Dan zal het die 10 tennissers ook wel lukken.
pi_220934805
Als je consistent top 100 bent in tennis kan je er prima van leven hoor, en zeker als je wel eens de derde ronde op een grand slam haalt en een atp'tje wint
  maandag 1 juni 2026 @ 11:11:30 #7
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220934906
Gelukkig verdienen ze er aan, anders kon ik niet van de sport genieten.
pi_220934969
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Die sport is natuurlijk niet alleen commercieel interessant voor de top 10. Er kunnen toch ook in Nederland alleen al ruim 600 (en dan schat ik het voorzichtig in) profvoetballers bestaan? Dan zal het die 10 tennissers ook wel lukken.
Appels en peren maatje. Bij de gemiddelde wedstrijd in de top van de amateurdivisies van Nederland komt meer volk kijken dan bij een groot toernooi van de tennis. De verdiensten in het voetbal zijn natuurlijk x1000 vergeleken met de tennis.
pi_220935311
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:25 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Appels en peren maatje. Bij de gemiddelde wedstrijd in de top van de amateurdivisies van Nederland komt meer volk kijken dan bij een groot toernooi van de tennis.
Dit is sowieso onzin. Plus dat tennis de hele week door wedstrijden hebben en voetbal max 2, maar de meeste teams maar 1.
pi_220940023
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:30 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Dit is sowieso onzin. Plus dat tennis de hele week door wedstrijden hebben en voetbal max 2, maar de meeste teams maar 1.
Feit is gewoon dat voetbal zelfs in de lagere regionen interessant is en tennis buiten de top 10 eigenlijk meteen al niet meer. 60 miljard omzet vs 5 miljard, dat zegt voldoende denk ik.
pi_220940968
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 08:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feit is gewoon dat voetbal zelfs in de lagere regionen interessant is en tennis buiten de top 10 eigenlijk meteen al niet meer. 60 miljard omzet vs 5 miljard, dat zegt voldoende denk ik.
Het is alleen niet waar wat je zegt. Natuurlijk gaat er veel meer geld om in voetbal. Maar het is echt onzin dat buiten de top 10 tennis niet meer interessant is.
pi_220941567
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:32 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Het is alleen niet waar wat je zegt. Natuurlijk gaat er veel meer geld om in voetbal. Maar het is echt onzin dat buiten de top 10 tennis niet meer interessant is.
Beetje overdreven wellicht, maar ik vraag me wel af hoe de mondiale nummer 86 in godsnaam leeft van tennis. Die gasten liggen structureel in de 1ste of 2de ronde uit een toernooi, wat is je bestaansrecht in de sport dan?
pi_220941602
Saaie sport voor rijke mensen.
pi_220941636
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn ook stuk voor stuk qua karakter lamlullen.

@:szura
Het is dan ook de meest elitaire sport die er is :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220943425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Beetje overdreven wellicht, maar ik vraag me wel af hoe de mondiale nummer 86 in godsnaam leeft van tennis. Die gasten liggen structureel in de 1ste of 2de ronde uit een toernooi, wat is je bestaansrecht in de sport dan?
Het is gewoon niet waar dat die er structureel in de 1ste of 2de ronde uitliggen. Los daarvan krijg je op alle ATP's al geld als deelnemer. Je baseert je hele topic op allerlei aannames die niet kloppen.
pi_220947925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 15:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Het is gewoon niet waar dat die er structureel in de 1ste of 2de ronde uitliggen.
Ehm. Griekspoor is de beste Nederlandse tennisser toch? Zijn beste prestatie ooit (en let wel: deze gast wordt over een maandje al 30, dus het beste is er al af) is de 4de ronde van Roland Garros _O- Verder is zijn hele lijst op de grote rondes 1ste ronde eruit en de 2de ronde eruit met heel af en toe een uitschieter naar de 3de ronde.

Dus volgens mij ben jíj degene die zijn feiten niet helemaal op orde heeft :')
pi_220949376
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ehm. Griekspoor is de beste Nederlandse tennisser toch? Zijn beste prestatie ooit (en let wel: deze gast wordt over een maandje al 30, dus het beste is er al af) is de 4de ronde van Roland Garros _O- Verder is zijn hele lijst op de grote rondes 1ste ronde eruit en de 2de ronde eruit met heel af en toe een uitschieter naar de 3de ronde.

Dus volgens mij ben jíj degene die zijn feiten niet helemaal op orde heeft :')
Ah.. je hebt het alleen over Grand Slams. Dat heb je niet eerder gezegd. Grote toernooien zijn er veel meer. Hij heeft bijvoorbeeld Libéma Open gewonnen wat al meer dan een ton oplevert aan alleen prijzengeld. De eerste ronde van een ATP toernooi verliezen levert vaak al richting 10.000,- op. Het totale prijzengeld van Griekspoor (die eigenlijk pas sinds 2019 serieus meedoet) zit op ongeveer 7,5 miljoen euro. En dan hebben we het nog niet over sponsordeals.

En natuurlijk hebben tennissers ook hoge kosten, maar nog kan je hier prima van rondkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')