O, waarom?quote:
Ik heb zoals de meeste mensen vakantiegeld gekregen, nu wil ik daar graag een PlayStation 5 voor kopen maar ik sta onder bewind dus ik heb hun ja nodigquote:
Nee moet begeleid werken en vertrek nuquote:
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in meiquote:Op maandag 1 juni 2026 08:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik krijg mijn vakantiegeld pas in juni (en in december)
O dat zijn altijd vervelende dingen als je daar onder staat.quote:
Werkse En tot laters, doe voorzichtigquote:Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee moet begeleid werken en vertrek nu
Ik ook, heb al 455 euro weggelegd voor de eigenbijdrage zorgverzekeringquote:Op maandag 1 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik vaker, ik krijg het in mei
Hello Bargequote:
Mijnheer Bergquote:
Weer thuis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |