ja dat is maar was er afgelopen maand ook veel overdag en in de avond, dat ga ik minder doenquote:Op maandag 1 juni 2026 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met rustig aan zou je ook kunnen winnen, het is niet echt druk he
Ja dat is waar, maar als je echt je best doet kom je ook ver in de vroege morgen hoor.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja dat is maar was er afgelopen maand ook veel overdag en in de avond, dat ga ik minder doen
Je ratio is daarom ook vaak hoog.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer op
We zien wel wat het gaat brengen, weer iemand anders zou ook leuk zijnquote:Op maandag 1 juni 2026 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
ja dat is zo, maar bolk minder hard, vorige maand zat ik er meer op
Je bent ook nog op vakantie geweest natuurlijk en toen ook weinig gepost.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:48 schreef _UserName_ het volgende:
klopt, had afgelopen maand best hoge ratio, niet meer echt verwacht want halverwege zat ik nog maar op de 1.50 of zo
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaaldquote:Op maandag 1 juni 2026 05:50 schreef FreshFruit het volgende:
Kuch , tijdens zijn vakantie was hij ook hier.
Je hebt ze geteld ook nog.quote:Op maandag 1 juni 2026 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaald
Dat kan je verwaarlozen, zo veel was je er echt nietquote:Op maandag 1 juni 2026 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet heel veel heb toen maar liefst 11 punten gehaald
nee idd, veel minder dan verwacht, was er ook niet heel vroegquote:Op maandag 1 juni 2026 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je verwaarlozen, zo veel was je er echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |