Heb je nog meer onzin in je nek?quote:Op maandag 1 juni 2026 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je kunt snijden snij je het product, niet de plank
Ben echt benieuwd hoe je dit voor elkaar krijgt. Een snijplank leg je toch op het aanrecht neer en meer niet?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef blomke het volgende:
[..]
Nee, je laat 'm afkoelen. Ik doe vrij veel in de keuken en heel vaak zijn m'n snijplanken geschroeid/verkoold/gesmolten. Met deze RVS, nergens last van. Ideaal.
Ik heb een brede kookplaat en als ik aan het koken ben, leg ik de plank tussen de pannen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe je dit voor elkaar krijgt. Een snijplank leg je toch op het aanrecht neer en meer niet?
Een RVS-snijplank klinkt als een oplossing voor een nicheprobleem. Je zou natuurlijk ook, doe eens gek, de plank niet tussen je pannen kunnen leggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik heb een brede kookplaat en als ik aan het koken ben, leg ik de plank tussen de pannen.
Wat en hoe ik doe in de keuken, maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:55 schreef Jordy-B het volgende:
Een RVS-snijplank klinkt als een oplossing voor een nicheprobleem. Je zou natuurlijk ook, doe eens gek, de plank niet tussen je pannen kunnen leggen.
Uiteraard. En RVS-snijplanken zijn een onzinproduct dat daar perfect bij aansluit.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:59 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat en hoe ik doe in de keuken, maak ik zelf wel uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |