Jaquote:Op zondag 31 mei 2026 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er nog mensen die een gasstel hebben anno 2026?
Hoeveel commissie krijg je hiervoor?quote:Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef blomke het volgende:
Sinds een aantal maanden gebruik ik een set RVS snijplanken.
[ afbeelding ]
Ideaal vergeleken met houten/kunststof planken (waar ik er een half dozijn van heb): lichter in gewicht, kan je op het gasstel leggen zonder schroeien/smelten. Hygiënischer, minder ruimtebeslag en komt blinkend uit de vaatwasser.
Nogmaals: RVS-snijplanken = aanrader.
Als je niet kunt snijden. Ziet er uit als een goede optie, maar mijn favoriet blijft toch een glazen snijplankquote:Op zondag 31 mei 2026 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Uitstekende manier om binnen no-time je messen te ruïneren. Wie verzint zoiets debiels?
Kweenie, maar volgens mij is dat minstens zo funest voor je messen.quote:Op zondag 31 mei 2026 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet kunt snijden. Ziet er uit als een goede optie, maar mijn favoriet blijft toch een glazen snijplank
Rare opmerking. Als je een beetje kan snijden, weet je dat glas gewoon veel te hard is, wat het lemmet verpest. En dat je mes dan niet doet wat jij wil. Daarom zijn botte messen gevaarlijk.quote:
nietsquote:
Hoe moet ik dat voor mij zien, dan is je gasstel heet en je legt die plank er eventjes op omdat je ruimte nodig hebt, pak je daarna je plank weer op en dan is de plank niet verschroeid maar je vingers wel?quote:Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef blomke het volgende:
kan je op het gasstel leggen zonder schroeien/smelten.
Nee, je laat 'm afkoelen. Ik doe vrij veel in de keuken en heel vaak zijn m'n snijplanken geschroeid/verkoold/gesmolten. Met deze RVS, nergens last van. Ideaal.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:01 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien, dan is je gasstel heet en je legt die plank er eventjes op omdat je ruimte nodig hebt, pak je daarna je plank weer op en dan is de plank niet verschroeid maar je vingers wel?
Ik heb het vermoeden dat je daarmee een probleem verschoven hebt.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef blomke het volgende:
Nee, je laat 'm afkoelen. Ik doe vrij veel in de keuken en heel vaak zijn m'n snijplanken geschroeid/verkoold/gesmolten. Met deze RVS, nergens last van. Ideaal.
Ja, en ik zou niet anders willenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er nog mensen die een gasstel hebben anno 2026?
Waarom zou je koken op gas verkiezen boven inductie? Ik kan alleen onwetendheid verzinnen.quote:
Ik ben met alle overige vormen van koken bekend en prefereer gas, net als iedere professionele kok.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat je niet beter gewend bent waarschijnlijk, probeer eens inductie.
Alleen als je snel water wil koken is het wel prettig.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom zou je koken op gas verkiezen boven inductie? Ik kan alleen onwetendheid verzinnen.
Waarom zou je zo'n snijplank op het gasstel willen leggen?quote:Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef blomke het volgende:
Sinds een aantal maanden gebruik ik een set RVS snijplanken.
[ afbeelding ]
Ideaal vergeleken met houten/kunststof planken (waar ik er een half dozijn van heb): lichter in gewicht, kan je op het gasstel leggen zonder schroeien/smelten. Hygiënischer, minder ruimtebeslag en komt blinkend uit de vaatwasser.
Nogmaals: RVS-snijplanken = aanrader.
Dat is gewoon efficienter; dan kun je je groenten al een beetje voorbakken terwijl je aan het snijden bent.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom zou je zo'n snijplank op het gasstel willen leggen?
CUL / Glazen snijplankenquote:Op zondag 31 mei 2026 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet kunt snijden. Ziet er uit als een goede optie, maar mijn favoriet blijft toch een glazen snijplank
Als je kunt snijden snij je het product, niet de plankquote:Op maandag 1 juni 2026 00:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Rare opmerking. Als je een beetje kan snijden, weet je dat glas gewoon veel te hard is, wat het lemmet verpest. En dat je mes dan niet doet wat jij wil. Daarom zijn botte messen gevaarlijk.
En de WC rol verkeert omhangen.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:14 schreef Marsenal het volgende:
CUL / Glazen snijplanken
Mensen die snijden op glas en rvs zijn hetzelfde als mensen die voetballen op slippers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |