abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 18:59:52 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220930922
Verveel me dood heel de dag in de zetel gelegen

Wat een waardeloze dag

Klacht: Gisteren 13km gewandeld en vandaag is alle energie "op"
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 31 mei 2026 @ 19:03:01 #2
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220930971
Vervelend maatje. Hier moest er weer zo nodig gedronken worden nadat we terugkwamen en ben pas vanochtend naar bed gegaan toen het al licht was. Nu ben ik ook helemaal gaar en ik moet morgen weer naar de dagbesteding.

Ik herken het gevoel.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220930986
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
heel de dag in de zetel gelegen
pics van de zetel.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:52:03 #4
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220932543
Mijn buurvrouw voelde ook haar kut.

Ik zei hee doe dat niet midden op straat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:54:04 #5
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220932550
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vervelend maatje. Hier moest er weer zo nodig gedronken worden nadat we terugkwamen en ben pas vanochtend naar bed gegaan toen het al licht was. Nu ben ik ook helemaal gaar en ik moet morgen weer naar de dagbesteding.

Ik herken het gevoel.
Bekijk deze YouTube-video
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_220932669
13km lopen en dan al niks meer kunnen :')
  maandag 1 juni 2026 @ 02:46:57 #7
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220933076
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verveel me dood heel de dag in de zetel gelegen

Wat een waardeloze dag

Klacht: Gisteren 13km gewandeld en vandaag is alle energie "op"
Sterkte, Capuchon jongen. :)
pi_220933232
hey meid
zoek een vent en laat hem ook aan je kut voelen
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220933440
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:35 schreef Cockwhale het volgende:
13km lopen en dan al niks meer kunnen :')
Dit. 13km is een prima afstand om te lopen. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 1 juni 2026 @ 08:02:35 #10
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220933450
Aansteller


Nee grapje meen ik niet


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:05:02 #11
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220934065
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:02 schreef Rozevla het volgende:
Aansteller


Nee grapje meen ik niet


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_220934606
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
hey meid
zoek een vent en laat hem ook aan je kut voelen
_O- _O- _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 11:19:43 #13
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_220934944
Ik voel m’n kloten.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_220934973
Voel je je kut? Ben je trans?
  maandag 1 juni 2026 @ 11:29:02 #15
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220934985
Wanneer de Russen hier binnen vallen hebben we in ieder geval geen ene kut aan TS met zn slappe zak
Beati pauperes spiritu
pi_220935590
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:29 schreef Academicus het volgende:
Wanneer de Russen hier binnen vallen hebben we in ieder geval geen ene kut aan TS met zn slappe zak
Aangezien TS Belg is hebben we sowieso niet zoveel aan hem als Rusland Nederland binnen valt
  maandag 1 juni 2026 @ 13:28:49 #17
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220935631
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:21 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Aangezien TS Belg is hebben we sowieso niet zoveel aan hem als Rusland Nederland binnen valt
Beati pauperes spiritu
  maandag 1 juni 2026 @ 14:02:43 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220935792
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verveel me dood heel de dag in de zetel gelegen

Wat een waardeloze dag

Klacht: Gisteren 13km gewandeld en vandaag is alle energie "op"
Beetje pep nemen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')