pics van de zetel.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vervelend maatje. Hier moest er weer zo nodig gedronken worden nadat we terugkwamen en ben pas vanochtend naar bed gegaan toen het al licht was. Nu ben ik ook helemaal gaar en ik moet morgen weer naar de dagbesteding.
Ik herken het gevoel.
Sterkte, Capuchon jongen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verveel me dood heel de dag in de zetel gelegen
Wat een waardeloze dag
Klacht: Gisteren 13km gewandeld en vandaag is alle energie "op"
Dit. 13km is een prima afstand om te lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op maandag 1 juni 2026 08:02 schreef Rozevla het volgende:
Aansteller
Nee grapje meen ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 1 juni 2026 06:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
hey meid
zoek een vent en laat hem ook aan je kut voelen
Aangezien TS Belg is hebben we sowieso niet zoveel aan hem als Rusland Nederland binnen valtquote:Op maandag 1 juni 2026 11:29 schreef Academicus het volgende:
Wanneer de Russen hier binnen vallen hebben we in ieder geval geen ene kut aan TS met zn slappe zak
quote:Op maandag 1 juni 2026 13:21 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Aangezien TS Belg is hebben we sowieso niet zoveel aan hem als Rusland Nederland binnen valt
Beetje pep nemen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verveel me dood heel de dag in de zetel gelegen
Wat een waardeloze dag
Klacht: Gisteren 13km gewandeld en vandaag is alle energie "op"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |