Zo zou ik ook zijn in de omgang met klantenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
Wanneer?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders kom je ook ff afzakken naar Gouda
Altijdquote:
Vraag ff of hij een vacature heeftquote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo zou ik ook zijn in de omgang met klanten
Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Wandelroutes voor Luxemburg / Oostenrijk zoeken
Ff kijken hoever ik daar vandaan zitquote:Op zondag 31 mei 2026 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sowieso naar Bleiburg en mario & Mutti gedag zeggen
ja kwam er weekelijks toen ik nog in gouda woondequote:
vast wel maar hij beterquote:
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?
Ik lees het en vind het verwennen eerste klas.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke dudje is bijna jarig dus ik heb
- een boem boem ding wat op zijn lijstje stond
- magic kaarten
- iets voor de sportschool
ik wil nog
- verder ontwerpen voor een gepersonaliseerd douche gordijn
- speciaalbiertje halen
is wel genoeg toch?
ja iets voor het geluid van zijn platenspelerquote:Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een boem boem ding? Nogal seksistisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |