Party Hardquote:Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat was 12 mei, al heb ik het wel gevierd vandaag (en gister). De felicitaties zijn voor het winnen van DTS deze maand
Desondanks, dankjeknufwel
Net op tijd dus.quote:
Ik party wel hardquote:
Zegquote:
Je heb 'm kapot gebolktquote:
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregenquote:
Zullen we hier meeten?quote:
whehehe...quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had al een screenshot van de scores die niet meer in te halen is. Die pronkt naast de wisselbeker die ik van FF overhandigd heb gekregen
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor mequote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor me
Kan jij bier voor mij adviseren?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is het de goudse eend? Jeroen is geen flauw mens, heerlijke kerel en heeft altijd goed bier advies voor me
Klinkt gezelligquote:Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zullen we hier meeten?
Zit in centrum Gouda trouwens
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-11-reviews-reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |