abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220933033
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Hij praat de gemiddelde vi-kijker volledig naar de mond
Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker. :)
  maandag 1 juni 2026 @ 09:36:28 #27
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934281
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Wie van VI vindt Chris Woerts eigenlijk zo leuk dat hij een vaste gast moet zijn? Genee? Derksen? Allebei? Wat een vreselijke vent. Ik denk dat zijn aandeel in een aflevering te klein is om de kijkcijfers te beīnvloeden, maar ik kan me niet voorstellen dat hij populair is bij kijkers.
Hij komt over als de niet grappige oom die iedereen wel heeft.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 10:16:09 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220934577
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Als je ze geld betaalt willen ze wel komen misschien, maar voor de lol gratis als figurant dienen...
Zonder rijbewijs gaat dat niet lukken vriend ;)
Oh wacht _O-
  maandag 1 juni 2026 @ 11:07:44 #29
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220934874
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 01:32 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, het gemeentebestuur van Nijmegen "links tuig" noemen gaat er natuurlijk in als koek bij de onderbuikige VI-kijker. :)
Alles mbt links/klimaat/woke vindt hij allemaal onzin. Dus dat is inderdaad de domme kijker naar de mond praten.
Rini dankjewel.
pi_220935380
Wanneer is VI weer terug?
pi_220936738
Helene komt en meteen staat in de weer app elke dag 50% kans op regen
pi_220938476
Bouwen en neuken
pi_220945880
twitter


Zo ziet aids eruit, in drievoud.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:58:16 #34
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220945927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220945945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Heb je wel eens in de spiegel gekeken ouwe reus?
pi_220945948
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer is VI weer terug?
Een dag voor het WK, volgens mijnis dat 10 juni.
-nee-
pi_220946104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
TV / [SBS6] De Oranjezomer #9 kneuzenkermis tot slot
pi_220949631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Kutger :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:12 #39
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220952279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
En rechts is uitgezaaide aids. Kan dat niet? Toch ziet het zo uit.
Rini dankjewel.
pi_220952382
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Ach, Nicky van der Gijp :'). De ultieme nepobaby.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:05:14 #41
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952779
Youri valt me niks tegen bij de Oranjezomer, kan die niet promoveren naar Vandaag Inside?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:53:14 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220953276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Zo ziet aids eruit, in drievoud.
Die Nicky lijkt wel veel op René toen hij jong was en nog voetbalde.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:37:51 #43
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220961443
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  donderdag 4 juni 2026 @ 22:18:17 #44
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220961654
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Hij wil gewoon zelf mr. Bigstar zijn.
Rini dankjewel.
pi_220961670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Voor de fans van Genee luister en kijk vooral de podcast terud die Genee heeft gedaan met Rob Jansen. Je kan echt merken dat Genee niks heeft met Rob.

Bekijk deze YouTube-video
Wel een leuke podcast overigens afhankelijk van de gast, zou het met deze gast niet snel luisteren maar met deze informatie wellicht wel.
pi_220968681
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
pi_220968803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:52 schreef DrDentz het volgende:
23:00 begint het pas, dat is mij te laat tegenwoordig
Eensch
pi_220971726
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:53:54 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220971892
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220971939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom geen VI gasten? Dit word niks. :P
Dit wordt ook gepresenteerd door ALWEER een nepobaby :') :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')