Lekker knallen doen ze in Oekraïne al 😱quote:Op zondag 31 mei 2026 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind ik niet erg. Ik hou ook als één van de weinige mensen van de maandag.Gewoon weer lekker knallen.
Ik ben ook lekker aan het knallenquote:Op zondag 31 mei 2026 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lekker knallen doen ze in Oekraïne al 😱
De Egelsquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker aan het knallen
Waar ik momenteel dus vrolijk van word is dat ik de Eltax Monitor III speakers met een SMSL SA36 versterkertje bij mijn PC vervangen heb voor een set Tannoy Revolution Signature DC6 speakers met een SMSL AO300 versterker.
Die Tannoy's had ik al heel lang op zolder netjes in de plastic en in originele doos staan (die komen van jaren terug vanuit de woonkamer voordat ik overstapte naar beter en groter), maar de SA36 was veel te licht om die deftig aan te sturen bij de PC.
Net aangesloten. Hier word ik vrolijk van
Nu baal ik dat ik niet eerder een zwaardere versterker gekocht heb
Maargoed, knallen dus:
Bekijk deze YouTube-video
Deze heerlijke techno set van Chris Liebing zal ook goed tot zijn recht komen op deftige speakers.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker aan het knallen
Waar ik momenteel dus vrolijk van word is dat ik de Eltax Monitor III speakers met een SMSL SA36 versterkertje bij mijn PC vervangen heb voor een set Tannoy Revolution Signature DC6 speakers met een SMSL AO300 versterker.
Die Tannoy's had ik al heel lang op zolder netjes in de plastic en in originele doos staan (die komen van jaren terug vanuit de woonkamer voordat ik overstapte naar beter en groter), maar de SA36 was veel te licht om die deftig aan te sturen bij de PC.
Net aangesloten. Hier word ik vrolijk van
Nu baal ik dat ik niet eerder een zwaardere versterker gekocht heb
Maargoed, knallen dus:
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Maak ff een grap over het woord boerenomelet danquote:Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
Boerenomelet![]()
![]()
Ik ben bepaald geen keukenprins, dus ik had er nog nooit van gehoord, laat staan er een gemaakt en gegeten.
Totdat ik een paar weken geleden het woord tegen kwam.
Vandaag een gemaakt, en omnomnom wat is dat verschrikkelijk lekker
Geen tijd, Xbox showcase begint nuquote:Op zondag 7 juni 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak ff een grap over het woord boerenomelet dan
Klinkt niet erg enthousiast.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:05 schreef cinderloom het volgende:
Dit weekend in een wat meer luxe restaurant gegeten. Het eten wat je hier voorgeschoteld krijgt maakte me toch wel vrolijk. Misschien ook wel omdat ik het niet vaak doe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |