abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220929770
Iedereen heeft wel dingen waar hij/zij/hen, etc., enorm vrolijk van wordt, maar die niet een eigen JUI-topic waard zijn. Zoals de zon die doorbreekt, een vers kopje thee, een like van @IkGeefEnkelLikes, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je vrolijk van wordt, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke dingen te posten als je weer iets te binnen schiet.
Dus wat zijn de dingen waar je vrolijk van wordt?

----------------
Tegenhanger van Topicreeks: Zaken waar je je echt dood aan ergert #1
----------------

Hier verder.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220929774
e611c7d4efa9a8efea80f4d48eaddd7e6519840b.jpg?1780236011
Mijn nieuwe slaapkamer
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 16:01:17 #3
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220929782
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Vind ik niet erg. Ik hou ook als één van de weinige mensen van de maandag. :D Gewoon weer lekker knallen. :Y
Lekker knallen doen ze in Oekraïne al 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220929908
11ebffe8e1c3757c0d697eae92fd8764142ee4dc.jpg?1780236662
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220951403
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Lekker knallen doen ze in Oekraïne al 😱
Ik ben ook lekker aan het knallen :@

Waar ik momenteel dus vrolijk van word is dat ik de Eltax Monitor III speakers met een SMSL SA36 versterkertje bij mijn PC vervangen heb voor een set Tannoy Revolution Signature DC6 speakers met een SMSL AO300 versterker.

Die Tannoy's had ik al heel lang op zolder netjes in de plastic en in originele doos staan (die komen van jaren terug vanuit de woonkamer voordat ik overstapte naar beter en groter), maar de SA36 was veel te licht om die deftig aan te sturen bij de PC.
Net aangesloten. Hier word ik vrolijk van :Y

Nu baal ik dat ik niet eerder een zwaardere versterker gekocht heb :D

Maargoed, knallen dus:

Bekijk deze YouTube-video

*;
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220951416
Dus kwalitatief mooie/goeie muziek/speakers; daar word ik vrolijk van.

Ben nog aan het overwegen wat ik met mijn overige sets ga doen. Ik wil in de woonkamer weer wat anders misschien :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 16:36:41 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220951417
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben ook lekker aan het knallen :@

Waar ik momenteel dus vrolijk van word is dat ik de Eltax Monitor III speakers met een SMSL SA36 versterkertje bij mijn PC vervangen heb voor een set Tannoy Revolution Signature DC6 speakers met een SMSL AO300 versterker.

Die Tannoy's had ik al heel lang op zolder netjes in de plastic en in originele doos staan (die komen van jaren terug vanuit de woonkamer voordat ik overstapte naar beter en groter), maar de SA36 was veel te licht om die deftig aan te sturen bij de PC.
Net aangesloten. Hier word ik vrolijk van :Y

Nu baal ik dat ik niet eerder een zwaardere versterker gekocht heb :D

Maargoed, knallen dus:

Bekijk deze YouTube-video

*;
De Egels _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:21:02 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220951687
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben ook lekker aan het knallen :@

Waar ik momenteel dus vrolijk van word is dat ik de Eltax Monitor III speakers met een SMSL SA36 versterkertje bij mijn PC vervangen heb voor een set Tannoy Revolution Signature DC6 speakers met een SMSL AO300 versterker.

Die Tannoy's had ik al heel lang op zolder netjes in de plastic en in originele doos staan (die komen van jaren terug vanuit de woonkamer voordat ik overstapte naar beter en groter), maar de SA36 was veel te licht om die deftig aan te sturen bij de PC.
Net aangesloten. Hier word ik vrolijk van :Y

Nu baal ik dat ik niet eerder een zwaardere versterker gekocht heb :D

Maargoed, knallen dus:

Bekijk deze YouTube-video

*;
Deze heerlijke techno set van Chris Liebing zal ook goed tot zijn recht komen op deftige speakers.

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:31:33 #9
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220951739
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
De Egels _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220952103
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220977563
Lieve, leuke mensen. O+ Waarbij je van het gezicht al kunt zien dat je te maken hebt met een vriendelijk iemand.

Stond bij de wasstraat te wachten achter een lege auto. Komt er een oude, trage man zich heel netjes verontschuldigen dat zijn betaalpas het niet deed en dat hij daarom even weg was. Echt zo'n man die je als opa zou willen hebben. Toen ik het gezicht zag, wist ik al wat voor gemoedelijke man het was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 7 juni 2026 @ 18:48:13 #12
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220981282
Boerenomelet _O_ :9~

Ik ben bepaald geen keukenprins, dus ik had er nog nooit van gehoord, laat staan er een gemaakt en gegeten.

Totdat ik een paar weken geleden het woord tegen kwam.

Vandaag een gemaakt, en omnomnom wat is dat verschrikkelijk lekker _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Spellchecker zondag 7 juni 2026 @ 18:51:32 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220981303
Van dit filmpje:

Beelden laten zien hoe politiehont en agent inbreker grijpen in Tilburg

_O_ *O* ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 07-06-2026 19:45:42 ]
pi_220981350
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
Boerenomelet _O_ :9~

Ik ben bepaald geen keukenprins, dus ik had er nog nooit van gehoord, laat staan er een gemaakt en gegeten.

Totdat ik een paar weken geleden het woord tegen kwam.

Vandaag een gemaakt, en omnomnom wat is dat verschrikkelijk lekker _O_
Maak ff een grap over het woord boerenomelet dan :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:00:19 #15
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220981380
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 18:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maak ff een grap over het woord boerenomelet dan :D
Geen tijd, Xbox showcase begint nu
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220981407
Dit weekend in een wat meer luxe restaurant gegeten. Het eten wat je hier voorgeschoteld krijgt maakte me toch wel vrolijk. Misschien ook wel omdat ik het niet vaak doe.
  Spellchecker zondag 7 juni 2026 @ 19:46:13 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220981759
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:05 schreef cinderloom het volgende:
Dit weekend in een wat meer luxe restaurant gegeten. Het eten wat je hier voorgeschoteld krijgt maakte me toch wel vrolijk. Misschien ook wel omdat ik het niet vaak doe.
Klinkt niet erg enthousiast.
pi_220981965
61efc4b569025b65b44ccd7ebf43003e4a5ece7e.jpg?1780856300
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')