With love.quote:
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?quote:
Goede vraag wel. @maily weet jij dat ?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
With love.
Hier tartaartjes met worteltjes en die kleine groene dingen.
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hadden AVG.
Appelmoes, vlees en groenten.
Waarmee het woord zich identificeert.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke letter van het alfabet hoort daarbij?
Nee. Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag wel. @:maily weet jij dat ?
Ik krijg dit als antwoord:quote:
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegenquote:Op maandag 1 juni 2026 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg dit als antwoord:
Het identificeren als een badeend is geen erkende psychologische term of officiële genderidentiteit. Het wordt in de praktijk voornamelijk gebruikt als humoristische internetmeme, als een vorm van satire (bijvoorbeeld in de otherkin-subcultuur) of als ludieke manier om aan te geven dat je je even nergens druk om wilt maken.Als je de term in de context van de bekende programmeertechniek wilt gebruiken, heet het Rubber Duck Debugging (of 'badeendmethode'). Hierbij leg je een probleem voor aan een levenloos object, zoals een badeendje, om zo zelf tot de oplossing te komen.
Het zal ook weer eens niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt weer tegen je laten liegen
De formele term (ja, die is er voorquote:
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........quote:
go for it!!!quote:Op maandag 1 juni 2026 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet echt zoveel beter kunnen ..........
Dat komt nog. Voorbereiding is belangrijkquote:Op maandag 1 juni 2026 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja maar het ruitmotief van die vliegenmeppert ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |