abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 12:29:12 #126
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935307
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:25 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ook iedere maand hetzelfde hier _O-
Echt he, van die dingen die je onbewust dus meegeeft aan je kinderen.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 12:43:16 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935350
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:28 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik heb wel hardop gelachen toen ik opende. :P
Moet ook gewoon kunnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 12:53:52 #128
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220935409
Vast weer een militaire oefening hier. Komen en gaan van straaljagers.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:59:08 #129
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935465
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moet ook gewoon kunnen.
Dat denk ik wel maar tegenwoordig mag zoveel niet meer en sommige dingen begrijp ik wel alleen raak ik wel wat verward soms met wat ik nog wel of niet kan zeggen.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:00:03 #130
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935479
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:53 schreef RedShoe het volgende:
Vast weer een militaire oefening hier. Komen en gaan van straaljagers.
Sterkte met de herrie.
Hier oefenen vooral helikopters, straaljagers zie ik amper nog.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 13:17:06 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935567
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat denk ik wel maar tegenwoordig mag zoveel niet meer en sommige dingen begrijp ik wel alleen raak ik wel wat verward soms met wat ik nog wel of niet kan zeggen.
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 13:31:11 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220935641
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Foute grappen *O*
Ik zei laatst iets van 40 - 45

Dat kon iemand niet waarderen ......

((het begon met het 6 --- 7 grapje, toen zei ik; net zoiets als 40 - 45 ..... ))
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 13:32:39 #133
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220935647
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.
KLEP

:Y
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 13:38:48 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935674
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:32 schreef maily het volgende:

[..]
KLEP

:Y
TR GEMACHT.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 13:39:14 #135
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935677
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:31 schreef maily het volgende:

[..]
Ik zei laatst iets van 40 - 45

Dat kon iemand niet waarderen ......

((het begon met het 6 --- 7 grapje, toen zei ik; net zoiets als 40 - 45 ..... ))
Vroeger vertelden we de grofste grappen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 13:44:20 #136
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935710
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:32 schreef maily het volgende:

[..]
KLEP

:Y
^p^
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Spellchecker maandag 1 juni 2026 @ 13:45:08 #137
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220935713
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:44 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]

Verkeerde topic ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 13:52:01 #138
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935746
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:45 schreef maily het volgende:

[..]
Verkeerde topic ;)
Mag overal O+
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 14:12:15 #139
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935828
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.
Gelukkig weet ik vrij snel of de mensen in mijn buurt dezelfde humor hebben en dan maakt het niet meer zo uit.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:13:21 #140
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935832
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Vroeger vertelden we de grofste grappen :')
Ja, dus ik let wel eerst op wat voor volk er in de buurt is.
Op het internet is dat wat lastiger.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:14:14 #141
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935836
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:31 schreef maily het volgende:

[..]
Ik zei laatst iets van 40 - 45

Dat kon iemand niet waarderen ......

((het begon met het 6 --- 7 grapje, toen zei ik; net zoiets als 40 - 45 ..... ))
Ook flauw. Dat het niet gewaardeerd werd.
Tja, humor. Ook allemaal verschillende soorten en generaties.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 14:37:33 #142
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935911
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:12 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.
Gelukkig weet ik vrij snel of de mensen in mijn buurt dezelfde humor hebben en dan maakt het niet meer zo uit.
Wie zou er boos worden op jou? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 14:40:57 #143
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935925
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:12 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.
Gelukkig weet ik vrij snel of de mensen in mijn buurt dezelfde humor hebben en dan maakt het niet meer zo uit.
*;
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 14:41:23 #144
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935928
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wie zou er boos worden op jou? :o
Mensen met andere humor of geen humor.
Is toch echt wel eens gebeurd.
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou. :{w Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen. :{w
  maandag 1 juni 2026 @ 14:42:05 #145
254196 ChocoFan
Middlebie!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 14:43:33 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935939
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Mensen met andere humor of geen humor.
Is toch echt wel eens gebeurd.
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou. :{w Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen. :{w
Whut.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 14:44:39 #147
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220935946
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Whut.
Ja echt, al diverse keren meegemaakt. Ook al latere leeftijd. :(
  maandag 1 juni 2026 @ 14:46:53 #148
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220935957
Ik vertel altijd schuine moppen maar nog nooit meegemaakt dat iemand me daardoor op een bepaald gebied aanraakt :'(
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 1 juni 2026 @ 14:49:16 #149
131703 pullup
smartie
pi_220935972
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:55 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
Goede birdies
More elephants stomping on big game hunters please.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 14:49:22 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935973
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:44 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja echt, al diverse keren meegemaakt. Ook al latere leeftijd. :(
Baksteen laten koppen :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')