Moet ook gewoon kunnen.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb wel hardop gelachen toen ik opende.
Dat denk ik wel maar tegenwoordig mag zoveel niet meer en sommige dingen begrijp ik wel alleen raak ik wel wat verward soms met wat ik nog wel of niet kan zeggen.quote:
Sterkte met de herrie.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:53 schreef RedShoe het volgende:
Vast weer een militaire oefening hier. Komen en gaan van straaljagers.
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik wel maar tegenwoordig mag zoveel niet meer en sommige dingen begrijp ik wel alleen raak ik wel wat verward soms met wat ik nog wel of niet kan zeggen.
Ik zei laatst iets van 40 - 45quote:
KLEPquote:Op maandag 1 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.
TR GEMACHT.quote:
Vroeger vertelden we de grofste grappenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei laatst iets van 40 - 45
Dat kon iemand niet waarderen ......
((het begon met het 6 --- 7 grapje, toen zei ik; net zoiets als 40 - 45 ..... ))
quote:
Mag overalquote:
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik wil. Beledigd voelen is een keuze.
Ja, dus ik let wel eerst op wat voor volk er in de buurt is.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger vertelden we de grofste grappen
Ook flauw. Dat het niet gewaardeerd werd.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zei laatst iets van 40 - 45
Dat kon iemand niet waarderen ......
((het begon met het 6 --- 7 grapje, toen zei ik; net zoiets als 40 - 45 ..... ))
Wie zou er boos worden op jou?quote:Op maandag 1 juni 2026 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.
Gelukkig weet ik vrij snel of de mensen in mijn buurt dezelfde humor hebben en dan maakt het niet meer zo uit.
quote:Op maandag 1 juni 2026 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik durf dat niet, mensen worden te snel boos op mij en daar kan ik niet tegen.
Gelukkig weet ik vrij snel of de mensen in mijn buurt dezelfde humor hebben en dan maakt het niet meer zo uit.
Mensen met andere humor of geen humor.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie zou er boos worden op jou?
Whut.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen met andere humor of geen humor.
Is toch echt wel eens gebeurd.
Of kerels die denken, oh jij maakt schuine humor, dan kan ik vast meer doen bij jou.Dat ik dirty minded ben wil niet zeggen dat je dan gelijk mijn borsten mag aanraken of andere delen.
Baksteen laten koppenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt, al diverse keren meegemaakt. Ook al latere leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |