Dat bedoel ik, bliksem is doodeng.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Instant BBQ
Heeft diegene zichzelf even op zitten laden voordat hij ze aanbood?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit iemand aan de telefoon die heel kut tegen me deed (op het werk) en ik had gewoon gelijk. Hij had pissig opgehangen. Uurtje later kwam hij zijn excuus aanbieden met twee handen vol met van die zwart/wit ballen. Ik wilde het aanpakken en je zag gewoon een vonk overslaan en al die snoepjes vlogen door de lucht
Ik denk dat ik degene was die opgeladen was, ik had daar sowieso veel last van. Werkte ook in een computer ruimte met ander soort vloeren. Ik kreeg vaak een tik als ik iets aanraakte. Schoenzolen helpen ook niet mee.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft diegene zichzelf even op zitten laden voordat hij ze aanbood?
Heeft diegene ooit daarna nog eens je een hand gegeven?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik degene was die opgeladen was, ik had daar sowieso veel last van. Werkte ook in een computer ruimte met ander soort vloeren. Ik kreeg vaak een tik als ik iets aanraakte. Schoenzolen helpen ook niet mee.
Nee wel een kusquote:Op zondag 31 mei 2026 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft diegene ooit daarna nog eens je een hand gegeven?
In de hoop dat de vonk oversloeg?quote:
Nee joh ik lul maar wat.quote:
Dat had mijn collega ook eens. Er was net nieuwe vloerbedekking gelegd en terwijl we wat zaten te kletsen zat hij met zijn ellebogen op zijn knieën. Hij draaide zich om om aan het werk te gaan en ik zie een vonk van een paar cm tussen zijn hand en een ladekastje overspringen.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ooit iemand aan de telefoon die heel kut tegen me deed (op het werk) en ik had gewoon gelijk. Hij had pissig opgehangen. Uurtje later kwam hij zijn excuus aanbieden met twee handen vol met van die zwart/wit ballen. Ik wilde het aanpakken en je zag gewoon een vonk overslaan en al die snoepjes vlogen door de lucht
Ja je kan het echt zien? Ook wel eens met een kat gehad dat je vonk zag, bijna kale kat. Was een vrouwtje maar dan worden mensen weer schijt lollig.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had mijn collega ook eens. Er was net nieuwe vloerbedekking gelegd en terwijl we wat zaten te kletsen zat hij met zijn ellebogen op zijn knieën. Hij draaide zich om om aan het werk te gaan en ik zie een vonk van een paar cm tussen zijn hand en een ladekastje overspringen.
Gelukkig valt die alleen bij jou.quote:
Jij redt je straks wel in je vijver zonder waterquote:Op zondag 31 mei 2026 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig valt die alleen bij jou.
Dat zie ik straks wel weer.quote:Op maandag 1 juni 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij redt je straks wel in je vijver zonder water
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een voorstel. En je bent eerder doof door mijn schreeuw dan dat je het plafond raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |