abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:31:05 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931272
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:30 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
:6
Ik had toen ook al jaren gehoord dat je niets in een stopcontact moest stoppen want mijn neefje had toen hij klein was een paperclip erin gedaan om te kijken wat voor effect dat had.
Heb je je neefje nog?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:31:21 #52
254196 ChocoFan
Middlebie!
  zondag 31 mei 2026 @ 19:31:37 #53
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931283
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:30 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook, wen je aan :Y
Nee, ik wen er helemaal niet aan. :{w
  zondag 31 mei 2026 @ 19:31:58 #54
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:32:51 #55
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931307
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ja, in een kistje. _O-
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja, niet tof.
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:33:31 #56
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220931314
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Nee, ik wen er helemaal niet aan. :{w
Zullen we seksen, kijken wie het eerst het plafond haalt door een shock? :D
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 31 mei 2026 @ 19:33:32 #57
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931315
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niks mis mee. Ik vind het een mooi fenomeen. Zat een paar jaar geleden in een hotel in Berlijn. 10+ verdieping dacht ik. En toen onweerde het die avond. Echt prachtig.
Sinds ik 10 hoog woon vind ik het wel minder eng.
En als je er van houd is dat uitzicht prachtig voor jou.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:33:57 #58
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931319
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb je je neefje nog?
Toen wel, nu weet ik het niet of ie nog leeft.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:34:04 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931321
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:33 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Sinds ik 10 hoog woon vind ik het wel minder eng.
En als je er van houd is dat uitzicht prachtig voor jou.
Helaas koophuis ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:34:10 #60
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220931322
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Het is absoluut bijzonder. Als het maar niet te dicht bij mij komt, helaas soms wel uiteraard en dan doe ik een koptelefoon op en eventueel gordijnen dicht. Van de week ook gedaan.
Het mooiste is om het aan te zien komen boven zee _O_
En dan vooral in het donker, dan zie je het al heel lang voor de bui arriveert weerlichten :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:34:26 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931324
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:33 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Toen wel, nu weet ik het niet of ie nog leeft.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
:o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220931329
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja, niet tof.
Ik had ooit iemand aan de telefoon die heel kut tegen me deed (op het werk) en ik had gewoon gelijk. Hij had pissig opgehangen. Uurtje later kwam hij zijn excuus aanbieden met twee handen vol met van die zwart/wit ballen. Ik wilde het aanpakken en je zag gewoon een vonk overslaan en al die snoepjes vlogen door de lucht _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 19:34:58 #63
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931332
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Zullen we seksen, kijken wie het eerst het plafond haalt door een shock? :D
Nou ja zeg, wat een voorstel. En je bent eerder doof door mijn schreeuw dan dat je het plafond raakt.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:36:03 #64
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931344
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Helaas koophuis ;(
Jammer joh.
10 hoog wonen is wel heel erg tof.
Dan moet jij maar gewoon naar hoge gebouwen gaan met onweer. :P
  zondag 31 mei 2026 @ 19:37:18 #65
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931350
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het mooiste is om het aan te zien komen boven zee _O_
En dan vooral in het donker, dan zie je het al heel lang voor de bui arriveert weerlichten :)
Ik moet er niet aan denken, dat ik dan ook op zee zou zitten. :X
In de vrachtwagen kon ik het nog wel aan vroeger en in de auto nu ook, wel opletten voor als er inslag is dat je dan een klapband kan krijgen.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:38:13 #66
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931354
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik had ooit iemand aan de telefoon die heel kut tegen me deed (op het werk) en ik had gewoon gelijk. Hij had pissig opgehangen. Uurtje later kwam hij zijn excuus aanbieden met twee handen vol met van die zwart/wit ballen. Ik wilde het aanpakken en je zag gewoon een vonk overslaan en al die snoepjes vlogen door de lucht _O-
_O- Ik zie het voor me, die vliegende snoepjes daardoor.
Wel tof dat ie zijn excuus kwam aanbieden.
pi_220931355
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het mooiste is om het aan te zien komen boven zee _O_
En dan vooral in het donker, dan zie je het al heel lang voor de bui arriveert weerlichten :)
Ooit een strandwandeling gemaakt van Egmond naar Bergen en weer terug, op de terugweg zag je het aankomen rollen. Vet gezicht totdat het snel dichterbij kwam. Een sprintje was wel nodig, dat was best angstig.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 19:39:48 #68
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931366
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ooit een strandwandeling gemaakt van Egmond naar Bergen en weer terug, op de terugweg zag je het aankomen rollen. Vet gezicht totdat het snel dichterbij kwam. Een sprintje was wel nodig, dat was best angstig.
Verschrikkelijk lijkt me dat. Levensgevaarlijk. :o Maar je bent er nog.
pi_220931377
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:39 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Verschrikkelijk lijkt me dat. Levensgevaarlijk. :o Maar je bent er nog.
We waren op tijd bij de opgang en hebben toen nog even boven op het duin gekeken naar het spektakel, en toen naar binnen gevlucht (we hadden een zomerhuisje in de duinen). Maar het kan daar echt enorm te keer gaan. Je hoort het geluid rollen over het water, heel apart.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:42:54 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931385
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:36 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Jammer joh.
10 hoog wonen is wel heel erg tof.
Dan moet jij maar gewoon naar hoge gebouwen gaan met onweer. :P
Ja. Zit niks anders op ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 19:46:37 #71
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931422
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:42 schreef Soury het volgende:

[..]
We waren op tijd bij de opgang en hebben toen nog even boven op het duin gekeken naar het spektakel, en toen naar binnen gevlucht (we hadden een zomerhuisje in de duinen). Maar het kan daar echt enorm te keer gaan. Je hoort het geluid rollen over het water, heel apart.
Het zal zeker prachtig zijn maar levensgevaarlijk, gelukkig was je dan op tijd bij je huisje om naar binnen te gaan.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:48:02 #72
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220931444
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik moet er niet aan denken, dat ik dan ook op zee zou zitten. :X
In de vrachtwagen kon ik het nog wel aan vroeger en in de auto nu ook, wel opletten voor als er inslag is dat je dan een klapband kan krijgen.
Op een boot zit je wel veilig.
De meeste vliegtuigen proberen onweersbuien wel te vermijden.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220931453
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Het zal zeker prachtig zijn maar levensgevaarlijk, gelukkig was je dan op tijd bij je huisje om naar binnen te gaan.
Het was ook niet één bliksem maar een hele rij van 10 tegelijk. Je denkt dat het dichtbij is maar was best nog wel ver weg. En zonder donder en bliksem was er niemand op deze aardbol. Dus af en toe een slachtoffer ach...(als ik het maar niet ben :+ )
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 mei 2026 @ 19:51:56 #74
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931474
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:48 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Op een boot zit je wel veilig.
De meeste vliegtuigen proberen onweersbuien wel te vermijden.
Geen idee, lijkt me iig heel eng.
En wel eens filmpjes gezien van inslag bij een vliegtuig. :X Ik moet er niet aan denken.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:52:37 #75
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_220931478
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was ook niet één bliksem maar een hele rij van 10 tegelijk. Je denkt dat het dichtbij is maar was best nog wel ver weg. En zonder donder en bliksem was er niemand op deze aardbol. Dus af en toe een slachtoffer ach...(als ik het maar niet ben :+ )
Brrr, doodeng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')