abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:42:34 #26
441859 crew  Lenny77
pi_220936553
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
Maar Cupra is sinds ze los zijn van Seat echt 100x geiler geworden :9 @:lenny77
Klopt... Alleen heb ik geen piet om in de uitlaat te steken ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220936562
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Klopt... Alleen heb ik geen piet om in de uitlaat te steken ;(
Je zal maar een vrouw zijn idd :') ;(
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 16:45:54 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220936575
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:44 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Je zal maar een vrouw zijn idd :') ;(
-O-
Ik weet het
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220936736
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
-O-
Ik weet het
Leven lijkt me echt chiller als man
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 17:15:51 #30
441859 crew  Lenny77
pi_220936758
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:13 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Leven lijkt me echt chiller als man
Ja dat lijkt mij ook :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 17:32:34 #31
38148 crew  Innisdemon
pi_220936878
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:51 schreef nostra het volgende:
Cupra is toch gebrand van de "M-versie" van Seat naar één of ander EV ding?

de mijne is ooit nog gejat :(
M versie? Sta je de boel nou met BMWs te vergelijken? :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220937014
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:32 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
M versie? Sta je de boel nou met BMWs te vergelijken? :')
Aanhalingstekens.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220937139
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:35 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Ja, het blijft een Spaans merk he.

Denk je dat Toledo niet bestaat ofzo? Of Altea?

Zijn ook geen "verzonnen" namen :D
Ja dat weet ik. Maar Toledo en Altea kan je met de auto heen rijden. Cap Formentor mag je dus tegenwoordig in het hoogseizoen alleen maar met de bus of fiets heen. Dat zou hetzelfde zijn als een auto "Vlieland" noemen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 19:42:27 #34
38148 crew  Innisdemon
pi_220937649
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Aanhalingstekens.
Sta je ze met aanhalingstekens te vergelijken?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:10:44 #35
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220943016
quote:
15s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:07 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zag vorige week zondag (niet gister, de zondag daarvoor) zo'n turkse bruiloft stoet waar ik in omgeving Amsterdam opeens voor kwam te zitten.

Nergens filmpjes van kunnen vinden helaas, dan had je gezien hoe hard ik daar voorbij boekte *)
Geiten haal je al wel snel in.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:14:51 #36
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220943040
Cupra Ateca bitches.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')