Met elkaarquote:
Meer cultautos dan die standaard dingen van nu.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:04 schreef Pharkus het volgende:
Op de multipladag heb je nauwelijks last van leasers
Oke oke oke je hebt gelijkquote:
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Eerst naar elkaars uitlaat kijken en na afloop in bed elkaar de uitlaat volknallen. Viezigheid.
Ja.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?
Die nieuwe cupra's zijn volgens mij allemaal elektrisch. Een laadstekker-aansluiting lijkt mij toch nog wel een stuk minder comfortabel dan een uitlaat.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan kan beiden toch? Eerst in de Cupra en dan bij elkaar?
Nee dat wordt idd niets...quote:Op zondag 31 mei 2026 20:35 schreef knoopie het volgende:
[..]
Die nieuwe cupra's zijn volgens mij allemaal elektrisch. Een laadstekker-aansluiting lijkt mij toch nog wel een stuk minder comfortabel dan een uitlaat.
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.quote:
Wel grappig dat ze een auto vernoemen naar een deel van Mallorca waar je tegenwoordig tijdens het toeristenseizoen niet eens meer met de auto naar toe mag.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.
De undercover blauw rijdt hier rond in Cupra Formentors.
Die foto ken ikquote:Op zondag 31 mei 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?
Ik zie dat je ervaring hebt met uitlatenseks?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.
De undercover blauw rijdt hier rond in Cupra Formentors.
Ja, het blijft een Spaans merk he.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze een auto vernoemen naar een deel van Mallorca waar je tegenwoordig tijdens het toeristenseizoen niet eens meer met de auto naar toe mag.
quote:Op maandag 1 juni 2026 12:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ervaring hebt met uitlatenseks?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |