abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220928861
Allemaal standaard cupras in een rijtje over de Veluwe, hoop gopro's erop geplakt :')

Mag je die Ibiza wel privé rijden van je baas?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Forum Admin zondag 31 mei 2026 @ 14:04:32 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220928878
Op de multipladag heb je nauwelijks last van leasers
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 14:06:15 #3
284411 crew  heywoodu
pi_220928883
Cupra meet wie of wat in Elst?
pi_220928908
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Cupra meet wie of wat in Elst?
Met elkaar
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220928912
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:04 schreef Pharkus het volgende:
Op de multipladag heb je nauwelijks last van leasers
Meer cultautos dan die standaard dingen van nu.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 14:13:56 #6
284411 crew  heywoodu
pi_220928921
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:12 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Met elkaar
Ah, een Cuprameet.
pi_220928927
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah, een Cuprameet.
Oke oke oke je hebt gelijk
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220928941
Sws een auto leasen :')
pi_220928979
Eerst naar elkaars uitlaat kijken en na afloop in bed elkaar de uitlaat volknallen. Viezigheid.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 15:55:37 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220929741
ATECAAAAA
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:07:58 #11
441859 crew  Lenny77
pi_220930253
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
Eerst naar elkaars uitlaat kijken en na afloop in bed elkaar de uitlaat volknallen. Viezigheid.
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220930256
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?
Ja.
U MAD?
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:11:27 #13
441859 crew  Lenny77
pi_220930263
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja.
Dan kan beiden toch? Eerst in de Cupra en dan bij elkaar?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220931821
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dan kan beiden toch? Eerst in de Cupra en dan bij elkaar?
Die nieuwe cupra's zijn volgens mij allemaal elektrisch. Een laadstekker-aansluiting lijkt mij toch nog wel een stuk minder comfortabel dan een uitlaat.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220931919
Cupra is toch gebrand van de "M-versie" van Seat naar één of ander EV ding?

de mijne is ooit nog gejat :(
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:47:55 #16
441859 crew  Lenny77
pi_220932257
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:35 schreef knoopie het volgende:

[..]
Die nieuwe cupra's zijn volgens mij allemaal elektrisch. Een laadstekker-aansluiting lijkt mij toch nog wel een stuk minder comfortabel dan een uitlaat.
Nee dat wordt idd niets... -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220935193
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee dat wordt idd niets... -O-
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.

De undercover blauw rijdt hier rond in Cupra Formentors.

:9
pi_220935241
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.

De undercover blauw rijdt hier rond in Cupra Formentors.

:9
Wel grappig dat ze een auto vernoemen naar een deel van Mallorca waar je tegenwoordig tijdens het toeristenseizoen niet eens meer met de auto naar toe mag.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 12:55:10 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220935420
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Er was toch die kerel die verliefd was op zijn auto en m in de uitlaat stak?
Die foto ken ik _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 12:58:26 #20
441859 crew  Lenny77
pi_220935454
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
Klopt niet. Veel is elektrisch, maar niet allemaal.

De undercover blauw rijdt hier rond in Cupra Formentors.

:9
Ik zie dat je ervaring hebt met uitlatenseks?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 1 juni 2026 @ 13:07:28 #21
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220935521
Ik zag vorige week zondag (niet gister, de zondag daarvoor) zo'n turkse bruiloft stoet waar ik in omgeving Amsterdam opeens voor kwam te zitten.

Nergens filmpjes van kunnen vinden helaas, dan had je gezien hoe hard ik daar voorbij boekte *)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 1 juni 2026 @ 14:10:05 #22
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_220935820
Hahaha terechte klacht, ik kreeg de uitnodiging ook...

Rij je dan in je standaard auto, waarvan iederen dezelfde heeft.

Nee ik heb ook vriendelijk overgeslagen haha
pi_220936522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:16 schreef knoopie het volgende:

[..]
Wel grappig dat ze een auto vernoemen naar een deel van Mallorca waar je tegenwoordig tijdens het toeristenseizoen niet eens meer met de auto naar toe mag.
Ja, het blijft een Spaans merk he.

Denk je dat Toledo niet bestaat ofzo? Of Altea?

Zijn ook geen "verzonnen" namen :D
pi_220936529
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zie dat je ervaring hebt met uitlatenseks?
:') :')
pi_220936538
Maar Cupra is sinds ze los zijn van Seat echt 100x geiler geworden :9 @Lenny77
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')