Waarom onze?
Omdat hij al als puber een account aanmaakte en een paar jaar later werd hij Mod en op en af is hij dat 20 jaar geweest.
En zoals zo vaak in het leven beslist het leven een ander pad in te slaan en dan heb je als mens gewoon maar te volgen, niet?
Lieve rene,
Ik vind het heel bijzonder dat je op op jonge leeftijd al bij de crew kwam en dat op en af ook bleef.
Ik wil je danken voor de leuke jaren, je oprechte mening, de goede samenwerking.
Was voor ons ook bijzonder jou te zien groeien vanaf puber tot nu.
En nu zeg ik; tot ziens.
Enorm bedankt voor alle jaren FOK!
Liefs,
Yvonne
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]