abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 12:20:38 #76
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220928363
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hoe weet je dat eigenlijk? Lijkt me stug dat ze het kunnen navertellen? ;)
Niet iedere zelfmoordpoging slaagt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:38:21 #77
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220928486
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hoe weet je dat eigenlijk? Lijkt me stug dat ze het kunnen navertellen? ;)
Waarschijnlijk nog snel even getwitterd met "Dit was toch niet zo'n goed idee".
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:39:05 #78
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220928492
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk nog snel even getwitterd met "Dit was toch niet zo'n goed idee".
Mét selfie! _O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:41:10 #79
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220928510
Gelukkig waren het geen 99 luchtballonen 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 31 mei 2026 @ 12:43:52 #80
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220928522
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk nog snel even getwitterd met "Dit was toch niet zo'n goed idee".
Het zal niet de eerste zijn die zijn zelfmoord live streamt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:24:53 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220928699
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het zal niet de eerste zijn die zijn zelfmoord live streamt.
Doet me denken aan die Japanner die berg Fuji ging beklimmen zonder fatsoenlijke uitrusting.
Was een soort halve zelfmoord. Het was technisch gezien een ongeluk, maar duidelijk zelfvernietigend gedrag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:27:58 #82
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220928709
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Doet me denken aan die Japanner die berg Fuji ging beklimmen zonder fatsoenlijke uitrusting.
Was een soort halve zelfmoord. Het was technisch gezien een ongeluk, maar duidelijk zelfvernietigend gedrag.
Had naar verluidt kanker.

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:28:27 #83
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220928714
quote:
4s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Het zal niet de eerste zijn die zijn zelfmoord live streamt.
Hopelijk niet met een iPhone 17 :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:30:17 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220928725
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:27 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Had naar verluidt kanker.

Bekijk deze YouTube-video
Ah klopt, die had kanker. Had dus deze uitweg gekozen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:49:11 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220928811
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een balloon vliegt op maximaal 500 meter, dan val je in 13 seconden op de grond. :'(
Ze stijgen of landen vaak in de buurt van mijn huis (gisteren nog 2 landingen vanuit de tuin gezien), ik zie ze hier bijna nooit op 500 meter overvaren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:51:40 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220928822
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk dat je ook wel schrikt als je een biertje zit te drinken in je tuin, en dan iemand op je tuintafel of grasveldje te pletter valt.
Ik bedacht me net dat iemand ook op de trampoline kon landen, maar ik verwacht dat de trampoline scheurt en je er doorheen valt als een volwassene van grote hoogte valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 mei 2026 @ 13:53:58 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220928836
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik bedacht me net dat iemand ook op de trampoline kon landen, maar ik verwacht dat de trampoline scheurt en je er doorheen valt als een volwassene van grote hoogte valt.
In een cartoon zou ie dan weer terug in het mandje stuiteren *O* :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220928855
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:51 schreef Leandra het volgende:
Ik bedacht me net dat iemand ook op de trampoline kon landen
Of op de rand. Ouch.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:02:01 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220928867
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
In een cartoon zou ie dan weer terug in het mandje stuiteren *O* :D
:D
Nou kan mijn trampoline best een hoog gewicht hebben (150 kg), maar ik denk dat als er 80 kg van 100 meter hoogte valt dat het maximale veervermogen dusdanig uitgerekt is dat je op de grond eronder uitkomt, en dat veert vast niet goed terug.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 31 mei 2026 @ 14:43:10 #90
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220929060
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
In een cartoon zou ie dan weer terug in het mandje stuiteren *O* :D
Of naar de maan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220929986
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:00 schreef Elan het volgende:
Voor mij reden om nooit in zo'n ding te stappen.
Laatst kwamen er nog acht mensen om het leven toen een luchtballon vlam vatte. levend verbranden of springen. De meesten kozen ervoor om te springen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greetings and salutations
  zondag 31 mei 2026 @ 16:25:34 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220930016
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Laatst kwamen er nog acht mensen om het leven toen een luchtballon vlam vatte. levend verbranden of springen. De meesten kozen ervoor om te springen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me ook denken aan die foto van die 2 monteurs jaren geleden, bovenop die brandende windmolen -O-

Eentje had daarna geprobeerd om toch naar binnen te gaan en de ladder te bereiken, die is levend verbrand.
Die ander is toen het vuur naderde uit wanhoop naar beneden gesprongen.

Vreselijk :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:27:06 #93
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220930022
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Laatst kwamen er nog acht mensen om het leven toen een luchtballon vlam vatte. levend verbranden of springen. De meesten kozen ervoor om te springen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan is de keuze tot levend verbranden of snel springen wel gauw gemaakt lijkt me
  maandag 1 juni 2026 @ 00:32:40 #94
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220933300
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Laatst kwamen er nog acht mensen om het leven toen een luchtballon vlam vatte. levend verbranden of springen. De meesten kozen ervoor om te springen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef ook nooit in zo'n ding.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:51:19 #96
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220933423
Ben eerlijk gezegd wel een beetje jaloers. Liever op die manier spectaculair de middelvinger opsteken dan nu weer eindeloos die kut dagbesteding moeten uitvoeren.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220934436
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Laatst kwamen er nog acht mensen om het leven toen een luchtballon vlam vatte. levend verbranden of springen. De meesten kozen ervoor om te springen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934457
Heeft die z'n laatste vlucht nog gefilmd?
pi_220934592
Zelfmoord. Dat is wel het laatste wat ik zou doen.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:20:20 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220934605
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:17 schreef Bargehassus het volgende:
Zelfmoord. Dat is wel het laatste wat ik zou doen.
Tenzij het mislukt *)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')