nee hoor, kan gewoon nog zonder inloggenquote:Op zondag 31 mei 2026 14:18 schreef Spring_Sale het volgende:
Je wilt een persoonlijke stukje typen in Word en daarvoor moet je nu inloggen?
Why do people still put up with this shit.
Ik heb nog een office cd uit het jaar nul en die heb ik telkens geüpdatet, waardoor ik nu nog van alles kan gebruiken zonder "moderne" (lees spyware) shit.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:18 schreef Spring_Sale het volgende:
Je wilt een persoonlijke stukje typen in Word en daarvoor moet je nu inloggen?
Why do people still put up with this shit.
Maar wel met een prachtige inlogknop die je nooit meer weg krijgt.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, kan gewoon nog zonder inloggen
quote:Op zondag 31 mei 2026 12:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hier ook een Thunderbird-gebruiker. Aangezien Thunderbird open-source is bestaan er dus ook projecten als Betterbird kwam ik laatst achter. Eens kijken of ik daar als drop-in vervanging op over kan stappen.
Ik blijf trouw aan Thunderbird. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en zie niet de meerwaarde om na 10 jaar over te stappen.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh, en een linkje voor de luie mens: https://www.betterbird.eu/
Nee, het is hopeloos. Maar dat is het al sinds Steve Balmer weg is daar.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:17 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik vraag mij af:
Als de regering een keertje wakker wordt en zich niet meer in elk gat laat nemen door Microsoft en overstapt op Linux, zou Microsoft dan in ene meer zijn best gaan doen op de kwaliteit van de software of is het op dit punt volledig hopeloos?
het is maar hoe erg je je aan dat soort onbenulligheden irriteertquote:Op maandag 1 juni 2026 14:09 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Maar wel met een prachtige inlogknop die je nooit meer weg krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |