abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:50:23 #1
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220925521
Ik gebruik om te proberen gewoon Outlook van Office 2024 LTSC, maar eigenlijk...

Vind ik de software gewoon helemaal niet zo fijn werken. Ik kan het niet eens uitleggen. Ik weet niet wat het is. Het voelt gewoon ruk en het is GEWOON NET NIET OFZO.

Snappen jullie wel?

Ik wil eigenlijk gewoon weer terug naar Thunderbird -O-
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:52:21 #2
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220925537
En eigenlijk heb ik dat ook met Word, met die eeuwige benadrukking op IN KUNNEN LOGGEN en Office 365.

Ja ik weet dat het bestaat, thanks, maar ik HEB GEEN INTERESSE. GA WEG.

Ik heb eigenlijk zowel links als rechtboven van het scherm een enorme puist zitten, met je automatisch opslaan wat NIET WERKT OMDAT IK MIJN EIGEN CLOUD HEB en dat eeuwige gezeik om in te loggen met een Microsoft-account.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:52:35 #3
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220925539
Poeh tot zo ver mijn rage; even bijkomen....
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220925931
Outlook faalt hard.
- Volgorde takenlijstjes (oude) niet te veranderen
- Nieuwe todo lijst zoal ruk
- Kalender loopt door in plaats van maandweergave die stopt op einde van maand
- UI styling, nah

En toch werk ik ermee want heel krachtig met exchange.

Thundervogel was mijn favo altijd voorheen. Minder complex.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:55:41 #5
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220926026
Je CAPSLOCK gaat er ook zo raar van doen, van de MICROSOFT SHIT, alsof het een EIGEN LEVEN gaat leiden 8)7
Colleziono francobolli di bambini
pi_220926249
outlook _O_ (en heeft zeker zn nadelen hoor)

thunderbird vindt ik dan weer niks.

veel van je issues zijn te verhelpen door outlook uit office 2021 te gebruiken volgens mij.

zelf gebruik ik Office365 dus mja

verder snap ik je rant niet want je bent zo te lezen niet gebonden aan microsoft, dus ne kan zo overstappen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 31 mei 2026 @ 06:52:43 #7
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220926263
Heb je je vakantie al geboekt?

TRV / HELP mij aan een vakantie!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220926276
Ik werd outlook ook helemaal zat en ben naar Thunderbird gegaan. Prima prog.
pi_220926288
Ok programma.
Thunderbird mailbox vond ik minder goed.
pi_220926377
Idem! daarom gebruik ik Thunderbird, is ook niet perfect maar doe iig niets meer met microschoft clients waar steeds meer reclame in komt..

Zie ik ook als onze leerlingen nu inloggen in hun office365 omgeving, eerste wat ze nu voor de neus krijgen is AI AI AI... en zoeken naar 'apps' is even een werkje... :r
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 31 mei 2026 @ 07:51:10 #11
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220926438
Outlook heeft zijn nadelen maar werkt prima. Mijn woedeaanvallen beginnen pas als we het over outlook mobiel hebben
Laffe huichelaar
pi_220926947
Ik gebruik nog steeds Microsoft Office uit 2003. Werkt perfect.
Ik gebruik alleen Excel, Word en Outlook.
Het is wel jammer dat de 'hulpjes' niet meer oproepbaar zijn. Ik vond deze altijd wel grappig.
pi_220927097
Door wie word je gedwongen om outlook of ms office te gebruiken dan? Blijf lekker thunderbird en libreoffice gebruiken.
pi_220928426
Hier ook een Thunderbird-gebruiker. Aangezien Thunderbird open-source is bestaan er dus ook projecten als Betterbird kwam ik laatst achter. Eens kijken of ik daar als drop-in vervanging op over kan stappen.
Powered by Janetje®
pi_220928431
Oh, en een linkje voor de luie mens: https://www.betterbird.eu/
Powered by Janetje®
  zondag 31 mei 2026 @ 13:36:50 #16
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220928752
Ik gebruik gewoon gmail (website). Nooit gezeur.

EDIT:
Microsoft kan wegkomen met het leveren van rotzooi, omdat het toch op elk kantoor gebruikt wordt.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:42:29 #17
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220928779
Grootste probleem van Outlook vind ik wel dat de breedte van het venster bepaalt welke knoppen je ziet. Ik heb op het werk zo'n curved ultrawide en heb het in 3 delen ingedeeld met Fancy Zones. Links Outlook, in het midden de hoofdapplicatie en rechts verkenner. Outlook verbergt dan gewoon een hoop knoppen die alleen zichtbaar te maken zijn door het venster breder te trekken. Geen pop-out, geen scrollbalk, gewoon fuck you. Echt schijtvervelend.

Oh en de weergave wil nog wel eens veranderen na het zoeken naar een mail. Gewoon, zomaar.
pi_220928942
Je wilt een persoonlijke stukje typen in Word en daarvoor moet je nu inloggen?

Why do people still put up with this shit.
pi_220928950
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:18 schreef Spring_Sale het volgende:
Je wilt een persoonlijke stukje typen in Word en daarvoor moet je nu inloggen?

Why do people still put up with this shit.
nee hoor, kan gewoon nog zonder inloggen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220929262
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:18 schreef Spring_Sale het volgende:
Je wilt een persoonlijke stukje typen in Word en daarvoor moet je nu inloggen?

Why do people still put up with this shit.
Ik heb nog een office cd uit het jaar nul en die heb ik telkens geüpdatet, waardoor ik nu nog van alles kan gebruiken zonder "moderne" (lees spyware) shit.

De grens was voor mij bereikt, toen ik kleine vensters in outlook kreeg met reclames.
Meteen alles eraf geflikkerd en toen kwam ik die Firefox, èh Thunderbird, tegen.

Je moet er even mee leren omgaan en ook die agenda heeft wat problemen, maar mijn 5 emailadressen staan er allemaal keurig in.

En nu nog synchroniseren met m'n foon, waar ik te lui voor ben :P
  maandag 1 juni 2026 @ 14:09:47 #21
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220935818
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:21 schreef mschol het volgende:

[..]
nee hoor, kan gewoon nog zonder inloggen
Maar wel met een prachtige inlogknop die je nooit meer weg krijgt.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  maandag 1 juni 2026 @ 14:10:44 #22
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220935822
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hier ook een Thunderbird-gebruiker. Aangezien Thunderbird open-source is bestaan er dus ook projecten als Betterbird kwam ik laatst achter. Eens kijken of ik daar als drop-in vervanging op over kan stappen.
quote:
3s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh, en een linkje voor de luie mens: https://www.betterbird.eu/
Ik blijf trouw aan Thunderbird. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en zie niet de meerwaarde om na 10 jaar over te stappen. :)
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
  maandag 1 juni 2026 @ 14:17:40 #23
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220935844
Ik vraag mij af:
Als de regering een keertje wakker wordt en zich niet meer in elk gat laat nemen door Microsoft en overstapt op Linux, zou Microsoft dan in ene meer zijn best gaan doen op de kwaliteit van de software of is het op dit punt volledig hopeloos?
  maandag 1 juni 2026 @ 14:28:43 #24
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220935884
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:17 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik vraag mij af:
Als de regering een keertje wakker wordt en zich niet meer in elk gat laat nemen door Microsoft en overstapt op Linux, zou Microsoft dan in ene meer zijn best gaan doen op de kwaliteit van de software of is het op dit punt volledig hopeloos?
Nee, het is hopeloos. Maar dat is het al sinds Steve Balmer weg is daar.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220936572
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:09 schreef MisterFox het volgende:

[..]
Maar wel met een prachtige inlogknop die je nooit meer weg krijgt.
het is maar hoe erg je je aan dat soort onbenulligheden irriteert

ik heb wel geleerd mij zorgen te maken over zinnigere zaken :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')