abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220924487
Hoe ziet jouw Intex-, Bestway- of vergelijkbare zwembad uit in je tuin?

Niets is lekkerder dan op een warme zomerdag afkoelen in je eigen zwembad. Deze opzetzwembaden zijn er in allerlei vormen en maten. De één zet het bad neer en is klaar, terwijl de ander er een complete aankleding omheen maakt met een terras, verlichting, planten of een loungehoek.

Laat foto's zien en vertel hoe jij jouw zwembad hebt ingericht!
pi_220924518
TS begint! *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220924595
pindazakje
pi_220924596
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:22 schreef vosss het volgende:
TS begint! *O*
Oké.

Het is niet spannend.
Maar prima om af te koelen.



2027 of 2028 wil ik mogelijk een groter stuk in de betegelen voor een groter zwembad.
pi_220925770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:33 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Oké.

Het is niet spannend.
Maar prima om af te koelen.

[ afbeelding ]

2027 of 2028 wil ik mogelijk een groter stuk in de betegelen voor een groter zwembad.
Tegeltuinen :')
Het pauperwalhallah
pi_220926281
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:49 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Tegeltuinen :')
Het pauperwalhallah
Met je eens.
Stenen tuin vind ik ook lelijk.

Mijn tuin ziet er dan ook anders uit. Veel groen en gras.
Op dat gras kan niet makkelijk een zwaar opzetbad staan ivm doorzakken oa.
Eén van de zithoeken is betegeld en moet wat meer waterpas, nieuwe laag stabilisatiezand en metertje of twee langer. Er is dan nog meer dan genoeg groen over.
  zondag 31 mei 2026 @ 07:17:42 #7
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220926293
Veertien verdiepingen hoog, en een badkuip om in te spetteren.
pi_220926338
Deze, kan je ook mee naar kantoor nemen ideaal
https://www.kruidvat.nl/medisana-fs-881-voetenbad/p/mp-00016497

[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 31-05-2026 08:01:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')