Tegeltuinenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:33 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Oké.
Het is niet spannend.
Maar prima om af te koelen.
[ afbeelding ]
2027 of 2028 wil ik mogelijk een groter stuk in de betegelen voor een groter zwembad.
Met je eens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |