Almost Monday - No More Regrets
Het is zeker zomers, alleen hun bandnaam doet niet helemaal mee met het feestje.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit zo'n lekker zomers liedje. Dit is wat ik op een zonnige zomerdag op de radio wil horen.Almost Monday - No More Regrets
C+C Music Factory - Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now)
Bijzonder wel. De ene helft is al jaren dood. Ik hoorde ook de naam Milli Vanilli, waarvoor precies hetzelfde geldt. Klinkt als een morbide grap.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
C+C Music Factory zou spelen op een muzikaal evenement van Trump. Mijn eerste gedachte was: zijn zij nog steeds actief dan? en mijn tweede gedachte: zijn zij zo'n Trumpfan dan?
Maar inmiddels is er al aangekondigd dat ze niet spelen.
JORIS - Sternenstaub
Saint Motel - My Type
Tom Petty and The Heartbreakers - Into The Great Wide Open
Dan ben ik extra benieuwd wat je van het volgende nummer gaat vinden, want dat lijkt er een beetje op (vind ik).quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
Ah, de lekkere nummers volgen elkaar op. Dit is mijn favoriete van Tom Petty![]()
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Perfecte timing!![]()
![]()
Goedenavond, welkom bij je voorprogramma
Het begin leek inderdaad heel erg. Zelfs ik hoorde het.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan ben ik extra benieuwd wat je van het volgende nummer gaat vinden, want dat lijkt er een beetje op (vind ik).
Paul McCartney - Never Know
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaaldquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Die ene kerel van dat bandje dat Melting steeds promoot, heeft een solo-album uitgebracht. The Boys On Dungeon Lane. Vanavond komen er twee nummers voorbij. Dit is track #9:Paul McCartney - Never Know
Ik hoor het ook niet echt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaald![]()
Nu ik het weet, hoor ik het wel. Maar zijn stem is echt wel ouder geworden.
Hij is al 83 lees ik nu......dan heeft hij nog wel een goede stem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had Paul McCartney er nog niet uitgehaald![]()
Nu ik het weet, hoor ik het wel. Maar zijn stem is echt wel ouder geworden.
Tijd zat nog voor donderdag.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:21 schreef Melting het volgende:
Goede avond samen.
Ik zit te wachten tot ze de bingo-fiches komen leveren.
Was deze vergeten te bestellen, en we hebben donderdagavond bingo op het werk.
Mag ik presenteren, dus moet het wel in orde zijn.
Lekker nummer wel. Hij heeft toch eigenlijk wel een mooie stem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is correct ende tevens juist:Paul Young - Now I Know What Made Otis Blue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |