10 kopen volgende keerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:06 schreef mario390 het volgende:
scheiß kutfernbedienung in februar 2 bestelt nu beide al kaputt![]()
![]()
![]()
En dan ook gelijk 10 muizen.quote:
Als ik in Bleiburg zou wonen zou ik zeker een elektronicazaak beginnenquote:
Geweldig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik in Bleiburg zou wonen zou ik zeker een elektronicazaak beginnen
Je kan het nog altijd overwegenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou dan persoonlijk bij mario aanbellen met een goede aanbieding
quote:
Welke heb je ?quote:
Prima phone.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een Samsung a26. Mijn huidige was een dikke barst in gekomen helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |