Ja, op foto's zie je ook elke keer Julia en Hanne samen en nu weer Klaasje. Marthe en Julia die klikken volgens mij echt niet. Weet niet of ze dan weer een wedstrijd gaan opzetten, Diede er gewoon bij nemen of stoppen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is wel vrolijk en makkelijk. Maar ik vind Oya Lele erg 'overplayed'. En ik vind het jammer dat deze meiden door Studio 100 meegetrokken worden om oude nostalgie weer in een nieuw jasje te steken. De 3 Biggetjes, Doornroosje en nu deze single. Ze verdienen iets origineels.
Ik heb ook het vermoeden dat Marthe er binnenkort mee op houdt.
Gelukkig is er voetbal vanavond met de uitquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
Ik ga gewoon bijna verlangen naar pakketjes-updates.
Oei ja, nou ja als je iets over z'n zusje zegt is 'ie zo uitgeschakeld.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Gelukkig is er voetbal vanavond met de uitwedstrijd van Nederland.
Algerije heeft wel Zidane in de ploeg, dus het gaat lastig worden!
Dat gaat Paul Van Heckerazzi regelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei ja, nou ja als je iets over z'n zusje zegt is 'ie zo uitgeschakeld.
Ik heb al een hele tijd niks besteld.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:43 schreef Redefine het volgende:
Inb4 een onnodig tegendoelpunt in de eerste helft met een naar anderen wijzende Van Dijk in de hoofdrol.
K3 merchandise dat niet op tijd wordt bezorgd zal het dan wel worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:22 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
K3 merchandise dat niet op tijd wordt bezorgd zal het dan wel worden.
Ik voel je pijnquote:
Alleen jammer dat we geen spits hebben.quote:
Ik zou daar niet teveel over Malen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat we geen spits hebben.
Die had er wel in gemogen ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Dit had dan wel een doelpunt mogen zijn maar dat komt nog wel.
Is het bij jou ook een stuk minder warm vandaag, na de hitte van gisteren?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:32 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Of zoals ze hier op Mallorca zeggen: Gutenabend!
Ja! Gisteren was het broeierig, vandaag was het nog steeds warm maar een stuk aangenamer. Heerlijk vakantieweerquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het bij jou ook een stuk minder warm vandaag, na de hitte van gisteren?
Samuel Welten is waarschijnlijk ook wel beter aan te horen dan Sera.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:35 schreef Strani het volgende:
In deze reclame zingen de spelers met meer enthousiasme dan tijdens het Wilhelmus.
Mooi zo! Goed te doen, jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Gisteren was het broeierig, vandaag was het nog steeds warm maar een stuk aangenamer. Heerlijk vakantieweer
Dat was inderdaad niet de beste versie van het volkslied ooit. Te veel pauzes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Samuel Welten is waarschijnlijk ook wel beter aan te horen dan Sera.
Malen mist, regenval, vuurwerk op de tribune.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik was een beetje vergeten dat er gevoetbald werd![]()
Was het wat, de eerste helft?
Jup! En de komende paar dagen blijft het naar verwachting zo. Blij van, we hebben vanaf morgen een huurauto en dan is het tenminste niet te warm om dingen te ondernemen. Vanaf maandag voorspellen ze wel weer echte hitte. Bij jou ook?quote:
Eerste kwartier was prima, daarna wel wat momenten, maar werd het wel wat minder. Summerville speelt goed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik was een beetje vergeten dat er gevoetbald werd![]()
Was het wat, de eerste helft?
Dat zijn drie dingen die je vooraf had kunnen opschrijven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Malen mist, regenval, vuurwerk op de tribune.
Dat is het wel zo'n beetje.
Hij mag er meteen uit helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerste kwartier was prima, daarna wel wat momenten, maar werd het wel wat minder. Summerville speelt goed.
Even gekeken. Nee, voorlopig blijft het heel stabiel rond de 24/25 graden. Ik hoop dat dat ook zo is!quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup! En de komende paar dagen blijft het naar verwachting zo. Blij van, we hebben vanaf morgen een huurauto en dan is het tenminste niet te warm om dingen te ondernemen. Vanaf maandag voorspellen ze wel weer echte hitte. Bij jou ook?
Memphis ingevallenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:02 schreef Koen66 het volgende:
helemaal vergeten te kijken
Zowaar geen Weghorst of Depay?
Ja haar uitstraling en lichaamstaal is al een tijdje anders. Dat was al zo voordat ze de eerste keer zwanger was. Het is gewoon duidelijk dat ze ergens mee zit maar dat ze er nu nog onder contract staat en daarom een pokerface moet opzetten. Ik zie Nora wel haar plaats vervangen. De grote aandacht die ze toen kreeg als vervanger voelde als een soort foreshadowing.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, op foto's zie je ook elke keer Julia en Hanne samen en nu weer Klaasje. Marthe en Julia die klikken volgens mij echt niet. Weet niet of ze dan weer een wedstrijd gaan opzetten, Diede er gewoon bij nemen of stoppen.
Ah ja eigenlijk precies wat ook met Memphis Depay gebeurd is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja haar uitstraling en lichaamstaal is al een tijdje anders. Dat was al zo voordat ze de eerste keer zwanger was. Het is gewoon duidelijk dat ze ergens mee zit maar dat ze er nu nog onder contract staat en daarom een pokerface moet opzetten. Ik zie Nora wel haar plaats vervangen. De grote aandacht die ze toen kreeg als vervanger voelde als een soort foreshadowing.
Ja Weghorst komt er dan voor hem in en drie minuten later Brobbey. Die wordt twee minuten later vervangen door niemand, want met tien man speel je zelfs beter dan met Brobbey.quote:
Ja. Al is het gedaan om het simuleren van blessures tegen te gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rare regel die met blessures.
Dus je blesseert je tegenstander en vervolgens moet die tegenstander een minuut buiten de lijnen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |