quote:
Je verleidtechnieken werken niet.quote:
quote:
Nou nouquote:
Ik weet zelf niet eens wat dat isquote:
Zoek eens een K3-liedje die de vrijheid van het motor rijden belichaamtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens wat dat is![]()
Maar het is natuurwetenschap. En laat de huidige K3 nou toevallig hebben samengewerkt met een vlaams wetenschapscentrum om wetenschap weer cool te maken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mij roepen is schijnbaar al voldoende geweest om hem af te schrikken. Hij zit nu in KSC.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij roepen is schijnbaar al voldoende geweest om hem af te schrikken. Hij zit nu in KSC.
Wegwezen jijquote:
NEEquote:
*Stig boos kijkt*quote:
Oeh.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal wel geluiden van een V12 posten in de KSC, dat is onweerstaanbaar voor Stigs.
*geeft ESF1Gamer gehoorbescherming om niet zelf ook verleid te worden*
Gaat asiel aanvragen in een ander subforum.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat asiel aanvragen in een ander subforum.
K3 rijdt zelfs op vliegende motorsquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoek eens een K3-liedje die de vrijheid van het motor rijden belichaamt
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 rijdt zelfs op vliegende motors![]()
Als die asielprocedure net zo lang duurt als bij de overheid hoeven we ons voorlopig nog geen zorgen te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat asiel aanvragen in een ander subforum.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als die asielprocedure net zo lang duurt als bij de overheid hoeven we ons voorlopig nog geen zorgen te maken
Jeetje @H_T ik dacht echt dat je een doorbraak had gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar het is natuurwetenschap. En laat de huidige K3 nou toevallig hebben samengewerkt met een vlaams wetenschapscentrum om wetenschap weer cool te maken![]()
Morgen nog eens proberen met Pol Potquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje @:H_T ik dacht echt dat je een doorbraak had gevonden
Beste wat ik zo snel van vindenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Pol Pot
Revolutionair en voormalig Secretaris-generaal van de Communistische Partij van Cambodja
Die zitten ook niet stil.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
K3 heeft een nieuwe single vandaag uitgebracht.
Dan zit je niet in Rijsel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef BillDauterive het volgende:
Groetjes vanuit Lille.
Ze spreken hier Engels!
Ja, daar spraken ze destijds alleen maar Frans en geen woord Engels. Maar dat is intussen wel al een jaar of 27 geleden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja! Toch wel.
Jij hebt andere ervaringen?
Die 27 jaar maken nou net dat verschilquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar spraken ze destijds alleen maar Frans en geen woord Engels. Maar dat is intussen wel al een jaar of 27 geleden.
Waarom ben je daar eigenlijk?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef BillDauterive het volgende:
Groetjes vanuit Lille.
Ze spreken hier Engels!
Billie wilde bij jou langs gaan, maar was te ver doorgereden.quote:
Jammer, ik had net de koffie koud staan en hier de cookies geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Billie wilde bij jou langs gaan, maar was te ver doorgereden.
Misschien dat die op de terugweg wel op tijd remt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jammer, ik had net de koffie koud staan en hier de cookies geaccepteerd.
Zo, dat is snel gegaan. Al was het blijkbaar euthanasie, dus dan is dat deel logisch. Treurig nieuws wel natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:41 schreef NailQueen het volgende:
@:Fred_B Gecondoleerd met Margriet Hermans
AND TEAR.quote:
Hij is wel vrolijk en makkelijk. Maar ik vind Oya Lele erg 'overplayed'. En ik vind het jammer dat deze meiden door Studio 100 meegetrokken worden om oude nostalgie weer in een nieuw jasje te steken. De 3 Biggetjes, Doornroosje en nu deze single. Ze verdienen iets origineels.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Momo het volgende:
@:Nailqueen mening over de nieuwe single?
Robotten uitvinden?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En hebben ze daar ook een liedje over?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je maar een boze mail sturen naar Studio 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |