abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220922635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
https://www.populationpyramid.net/gambia/2024/

van 8 kinderen naar 4 kinderen per persoon
Ja, gehalveerd. In elk land daalt het geboortecijfer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 19:03:51 #27
441859 crew  Lenny77
pi_220922649
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist

een paar euro is twee dagen eten voor sommigen

En die moeten dan maar aan de kinders?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220922659
Een landelijke stroomstoring wil ook wel eens helpen.

Bekijk deze YouTube-video
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:05:51 #29
284411 crew  heywoodu
pi_220922665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist

een paar euro is twee dagen eten voor sommigen

Je had het over leeftijd, maar nu dus over kosten. Moet het dan dus goedkoper worden?

Wat me overigens een prima idee lijkt, net als in bijvoorbeeld Brazilië, waar je ze vaak gewoon gratis kunt krijgen.
pi_220922735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef luxerobots het volgende:
Ze maken condooms duurder om meer kinderen te krijgen.

De mensen voor wie condooms te duur zijn, zullen vast goede ouders worden.
Dat maakt niet uit, de kinderen van rijstenplukkers en andere slaafarbeiders hoeven alleen maar hun bek te houden en werken, werken, werken!
pi_220922984
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:54 schreef michaelmoore het volgende:
100% BTW op condooms zeg ik
Dan wordt een vasectomie al snel de voordeligere optie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:43 #32
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220923158
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je had het over leeftijd, maar nu dus over kosten. Moet het dan dus goedkoper worden?

Wat me overigens een prima idee lijkt, net als in bijvoorbeeld Brazilië, waar je ze vaak gewoon gratis kunt krijgen.
rijke westerse mensen hebben straks iedereen 100 humanoids op hun privé terrein en 10.000 in de productiegebieden ,dus arme mensen zijn sowieso niet meer nodig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 19:43:19 #33
284411 crew  heywoodu
pi_220923254
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
rijke westerse mensen hebben straks iedereen 100 humanoids op hun privé terrein en 10.000 in de productiegebieden ,dus arme mensen zijn sowieso niet meer nodig
Ok, maar condooms moeten dan dus goedkoper worden of juist niet? Om even terug te gaan naar het onderwerp.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:46:30 #34
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220923301
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ok, maar condooms moeten dan dus goedkoper worden of juist niet? Om even terug te gaan naar het onderwerp.
nee maakt geen zak uit voor meer of minder kinderen

in Afrika kan er toch al niemand condooms betalen en ze hebben geen TV ,
dus neuken was altijd al de enige vrijetijdsbesteding na het bidden

het zal Voor China ook niets uitmaken , al geef je iedereen 1000 miljoen condooms kado, je moet ze ook om willen doen

In de filipijnen gebruilkt men sowieso geen condoom
Bekijk deze YouTube-video


rijke westerse landen zijn veel te druk met allelei onzin en gamen om te neuken

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 19:51:58 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220923321
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef michaelmoore het volgende:
je moet ze ook om willen doen
Als ik daarmee kan voorkomen dat ik kinderen in mijn leven krijg? Graag.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:49:47 #36
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220923343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als ik daarmee kan voorkomen dat ik kinderen in mijn leven krijg? Graag.
Minder condooms voor MEEEER kinderen dat gaat dus NIET lukken, ook niet in China


dat westerse mensen niks meer veel neuken, wel veel gamen,
dus die trent kun je niet keren ,
tenzij we weer straatarm worden en geen geld hebben voor electra , geen TV , geen overwerk

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 20:42:47 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220924173
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist

een paar euro is twee dagen eten voor sommigen

En die moeten meer kinderen krijgen?

Anyway, ik krijg altijd gratis condooms.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:01:24 #38
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220924317
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
En die moeten meer kinderen krijgen?

Anyway, ik krijg altijd gratis condooms.
Gaat niet gebeuren , trouwens wat is het optimum voor het aantal mensen per land
En waarom hebben we zoveel mensen nodig

Heeft Noord Korea zoveel mensen nodig ?
Japan of de USA ??


als er humanoids zijn die werken , oorlog voeren en intelligent zijn

Mensen willen eten en verbruiken waardevolle grondstoffen

China kan best met 500.000.000. mensen en Ruzzia met 5.000 000 mensen een Nederland met 2.000.000 mensen als er straks humanoids in overvloed beschikbaar zijn voor de ouderenzorg

waarom 11 miljard mensen als het ook met 4 miljard kan
Ruimte voor de natuur en meer ruimte voor wolven gebieden wat iedereen graag wil

[ Bericht 24% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 21:25:10 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220924639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Gaat niet gebeuren , trouwens wat is het optimum voor het aantal mensen per land
En waarom hebben we zoveel mensen nodig

Heeft Noord Korea zoveel mensen nodig ?
Japan of de USA ??


als er humanoids zijn die werken , oorlog voeren en intelligent zijn

Mensen willen eten en verbruiken waardevolle grondstoffen

China kan best met 500.000.000. mensen en Ruzzia met 5.000 000 mensen een Nederland met 2.000.000 mensen als er straks humanoids in overvloed beschikbaar zijn voor de ouderenzorg

waarom 11 miljard mensen als het ook met 4 miljard kan
Ruimte voor de natuur en meer ruimte voor wolven gebieden wat iedereen graag wil

Ik raak je even kwijt, pleit je nu voor meer of minder kinderen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:49:03 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220924687
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik raak je even kwijt, pleit je nu voor meer of minder kinderen?
ik pleit nergens voor ,

ik analyseer de ontwikkelingen, heeft onze lieve heer gepleit voor Neanderthalers of voor de homo sapiens ?/


Maar condooms 100 x zo duur maken zal niks helpen
we krijgen allemaal een schuur vol met humanoids, dus zoveel mensen is in principe niet nodig , dus meer ruimte voor natuur en voor wolven
quote:
AI-overzicht
De eerste bewoners van Nederland waren Neanderthalers, die hier zo'n 300.000 tot 250.000 jaar geleden als rondtrekkende jager-verzamelaars leefden
Homo sapiens: Na het uitsterven van de Neanderthaler trok de moderne mens (Homo sapiens) rond door het gebied.


[ Bericht 10% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 12:04:15 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220924773
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik pleit nergens voor ,

ik analyseer de ontwikkelingen ,, heeft onze lieve heer gepleit voor De Neanderthalers of voor de homo sapiens ?/


Maar condooms 100 x zo duur maken zal niks helpen
we krijgen allemaal een schuur vol met humanoids, dus zoveel mensen is in principe overbodig
[..]

Onze lieve heer bestaat niet, en de pil houdt de meeste zwangerschappen tegen.

Condooms worden vooral gebruikt tegen de verspreiding van ziektes.

Het zou daarom ongelooflijk dom zijn die extreem duur te maken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220927092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als ik daarmee kan voorkomen dat ik kinderen in mijn leven krijg? Graag.
Als jij echt geen kinderen wil, kan je je toch beter laten steriliseren?
pi_220928094
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Als jij echt geen kinderen wil, kan je je toch beter laten steriliseren?
Dat is het plan inderdaad ook.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:12:39 #44
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220928657
Nou ja, mensen neuken er toch wel op los. Het enige wat ze nodig hebben is wat motivatie om het resultaat te houden.
pi_220928675
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:12 schreef Telefoonvork het volgende:
Het enige wat ze nodig hebben is wat motivatie om het resultaat te houden.
Niets mis mee als ze dat niét willen.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:35:35 #46
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928747
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:17 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Niets mis mee als ze dat niét willen.
kindjes zijn tof , en je eigen kindjes zijn geniaal

m aar velen hebben geen geschikte woonruimte en partner en doen net of ze niet willen dat hun leven verder vorm krijgt
en raken in paniek als er een meid zwanger zal worden en het wil houden , en je hebt geen woning

dus laat de SGP daar maar wat aandoen dan , als ze minder abortussen willen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220928824
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:35 schreef michaelmoore het volgende:
kindjes zijn tof , en je eigen kindjes zijn geniaal
Vind jij. Da's een mening, meer niet.

Je kan gewoon prima volmaakt gelukkig zijn zonder kinderen te nemen, helaas is dat voor sommigen blijkbaar moeilijk te accepteren.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:01:25 #48
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928863
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:52 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Je kan gewoon prima volmaakt gelukkig zijn zonder kinderen te nemen,
goed jongen, het is goed
en een zolder kamer is ook woonruimte
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220928871
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
goed jongen, het is goed
en een zolder kamer is ook woonruimte
Ik blijf vergeten wat een kneuzenkermis het op dit forum is. Krijg je een mening die je niet aan staat, ga je kinderachtige opmerkingen maken. Zak er in.
pi_220928890
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kindjes zijn tof , en je eigen kindjes zijn geniaal

m aar velen hebben geen geschikte woonruimte en partner en doen net of ze niet willen dat hun leven verder vorm krijgt
en raken in paniek als er een meid zwanger zal worden en het wil houden , en je hebt geen woning

dus laat de SGP daar maar wat aandoen dan , als ze minder abortussen willen
Geschikte woonruimte..

Ruim een eeuw geleden woonden 3 generaties op een woonoppervlak van een gemiddelde Vinex badkamer, en hadden gezinnen gemiddeld 5 kinderen.

Anno nu hebben we veel meer woonruimte, maar dat is opeens te weinig om een kind te hebben...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')