abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:11:07 #1
483584 incel
they/them
pi_220920878
Weet je wat grappig is? Oke ik weet ik ben een maand te laat maar stel je gaat op koningsdag echt om 9 uur 's morgens naar de jaarmarkt en je gaat naar z'on vent op een kleedje en je zegt zo van ja hoeveel voor die stoel (waar hij dan op zit) en hij zegt van oh ja die is niet te koop maar je zegt van nee ik wil echt die stoel hebben ik bied 10 of 20 euro dan doet hij t waarschijnlijk wel omdat t sowieso een zwerver is die oud afval verkoopt voor een euro dus ja hij verkoopt die stoel en vervolgens moet hij de hele dag zo op de grond zitten vet oncomfortabel :D
  Redactie Frontpage zaterdag 30 mei 2026 @ 15:43:09 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220921086
Ik vond het eigenlijk niet zo heel grappig.
pi_220925172
Een heel plekje nemen, rond kleedje in het midden met een klein tafeltje met daarop een glazen stolp met daarin 1 object per keer, mag dat ook?
pi_220925510
Dit is een enorm goed idee
  zondag 31 mei 2026 @ 16:29:57 #5
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220930040
Ik zou een zaag meenemen en die stoel voor z'n neus in stukken zagen. Dan wordt het meer een FOK!-waardige grap.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220930463
Het was leuker geweest als je vervolgens tegenover hem was gaan zitten op die stoel en hem de hele tijd aan had zitten kijken van "ik heb lekker een stoel, en jij niet!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')