abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220920782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
------------------------------------------

En blauwe plekken door handenschudden :') Heel geloofwaardig _O- _O-
Hij staat er wel om bekend dat hij "handenschud”t als een modderfokker en het meer op worstelen lijkt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220920793
Op die leeftijd nog de hele dag in de weer, moet je wel redelijk gezond voor zijn ja. En alsof niet iedere 80-jarige wat kwaaltjes en plekken heeft.
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
pi_220921015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kerngezond en daadwerkelijk zo sharp as a tack.

Kan nog wel president zijn tot aan 2036, in dat jaar wordt hij negentig
Zou mooi zijn als hij dat voor elkaar krijgt.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:23:34 #54
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220921382
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Toch hebben veel mensen moeite met ontrafelen welke ingrediënten deze producten nou zo 'slecht' maken. Red Bull is in deze context overigens een stuk 'gezonder' dan in geoxideerde zaadolie gefrituurde chips.
Met doodgewone naturel-chips lijkt in eerste instantie weinig aan de hand, behalve dan dat het zout en calorierijk is. Het heeft maar een hele korte ingrediëntenlijst, er lijken op het eerste gezicht geen gekke dingen in te zitten.

Zoek wel even op het woord 'acrylamide'.
pi_220921410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:28 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als hij dat voor elkaar krijgt.
Mwa dat nog niet eens, maar gaat meer om zijn fitheid vergeleken met Sleepy Joe
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220921924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:23 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Met doodgewone naturel-chips lijkt in eerste instantie weinig aan de hand, behalve dan dat het zout en calorierijk is. Het heeft maar een hele korte ingrediëntenlijst, er lijken op het eerste gezicht geen gekke dingen in te zitten.

Zoek wel even op het woord 'acrylamide'.
Zelfs dat zout en de calorieën zijn het probleem niet. Het gaat mij echt om de stress en schade die (geoxideerde) zaadolie kan veroorzaken, vooral als je het (zoals een grote meerderheid van de bevolking) in grote hoeveelheden accumuleert door de jaren heen. Want het zit inmiddels bijna overal in, de snackbar frituurt nergens anders meer in en er is geen vet sausje meer te vinden waar het ingrediënt ontbreekt.

Gelukkig kan ik tegenwoordig zelf hemelse mayonaise maken op basis van geraffineerde kokosolie (niet een geoxideerd product). En de frietjes? Zo langzaam mogelijk gefrituurd in ossewit. Daar kan voor mij echt geen snackbar tegenop. :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:59:48 #57
441859 crew  Lenny77
pi_220921955
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Hij staat er wel om bekend dat hij "handenschud”t als een modderfokker en het meer op worstelen lijkt.
Zegt ie...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:03:40 #58
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220921979
Beetje hetzelfde als dat het bestuur van een voetbalclub zegt achter de trainert te staan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:06:32 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220922000
En jullie geloven een van de Barbakinderen die zich voordoet als arts?

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220922053
Mooi voor die ouwe, maar de langste tijd ligt achter hem en niet voor hem. Nu zou je kunnen zeggen dat dat goed nieuws is voor de wereld, maar na Trumpie staat er misschien nog een grotere dwaas. :')
pi_220924902
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:13 schreef n__n het volgende:

[..]
Tja, als je hersenen al niet eens kunnen bedenken dat iets dat zwaar geoxideerd is schadelijk is. Suiker, dat zit ook zat in fruit en stimuleert je metabolisme. Koffie en thee, bijna iedereen drinkt dat. En stimuleert eveneens het metabolisme.

Maar ik zou vooral suiker en cafeïne mijden en zakken chips leegeten.
"Als je hersens al niet eens kunnen bedenken" man man man wat een mooie reactie weer. Sodemieter toch op.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 1 juni 2026 @ 00:11:38 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220932918
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')