Lol, ja dat zal welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat aan tafel zitten en wacht af.
quote:
Ziet er lekker uitquote:
Hebbertquote:
Kut, ik heb de 2e links genomenquote:
Klopt hier welquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
Straks komt @:MooieTop6 met:
"Ik had deze TT."
quote:
quote:
quote:
Ja of naar een dikke boomquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende keer verwijs ik hem naar het buitentoilet
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende keer verwijs ik hem naar het buitentoilet
Lekker hoor, hoe laat komen ze eten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie maken, heb heel fijn een afmelding van wie ik gister nog vroeg of zij zouden komen dus ga hoe dan ook over houden.. maar ze staan klaar
[ afbeelding ]
Zou etenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie maken, heb heel fijn een afmelding van wie ik gister nog vroeg of zij zouden komen dus ga hoe dan ook over houden.. maar ze staan klaar
[ afbeelding ]
O iedereen? Dat is lullig, zit je met een hoop broodjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |