Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
crap, laatste letter moest een d zijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het is ook nog vroeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, maar wat ben ik blij dat ik in preston palace niet zo vroeg was.. flesje mee de kamer op was geen slecht ideeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Flesje uhu.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja, maar wat ben ik blij dat ik in preston palace niet zo vroeg was.. flesje mee de kamer op was geen slecht idee
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanzelfsprekend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hebt je verjaardag opgesplitst in delen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, mijn familie vandaag, zondag schoonfamilie, anders wordt het te drukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat is best wel slim bedacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zei je al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch
Zo kan Jyske ook aan haar slaapje komen, heb delen van 10-12u, en dan van 14-17u of langerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Goed verdeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ja toch
Zo kan Jyske ook aan haar slaapje komen, heb delen van 10-12u, en dan van 14-17u of langer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, mijn familie blijft ook mee eten hier dus denk dat ik een schaal met broodjes gezond ga makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Klinkt prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch, ga met die warmte niet voor 6 man koken, dus in de ochtend de broodjes maken en koelen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wanneer mag je weer werken ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben aankomende week nog vrij, daarna weer aan het werk. Zag dat er een collega bij was gekomen. Dus de laatste zondag van juni mag ik weer leiding doen gok ik zo, mits alles goed gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Prima vooruitzicht.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nix mis mee. Heb je komende een beetje mooi weer ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, alleen maar regen zag ik, wel jammerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
hoewel ik nu maandag en vrijdag droog zie, dus vrijdag naar dierenpark met JyskeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat is ook leuk voor Jyske.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
hoewel ik nu maandag en vrijdag droog zie, dus vrijdag naar dierenpark met Jyske“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja lijkt mij ook wel, benieuwd naar haar reactie op dierenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Kids zijn vaak gek op dieren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja daarom, hier bij de katten is ze ook wel altijd lief, gaat ze er voorzichtig naar toe om te aaienTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had, ik heb, ik wil, ik wil niet
Ik had hem
ik had hem niet
Hij was erWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja het is in de nacht nog rustiger dan overdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TsjaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wat raarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Vertel waarom vindt je dat niet raar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is het altijd al wel geweest. De meeste slapen wel ‘s nachts. Maar is nu wel heel rustig.quote:
Maar jij hebt deze maand binnen. Goed gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja daar ga ik nu wel van uit.. 2 dagen 600 punten halen is niet haalbaarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het altijd al wel geweest. De meeste slapen wel ‘s nachts. Maar is nu wel heel rustig.
Maar jij hebt deze maand binnen. Goed gedaan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
nee dat is volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja daar ga ik nu wel van uit.. 2 dagen 600 punten halen is niet haalbaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voorlopig ben ik theoretisch nog in te halen. Morgen in de nacht niet meer, zo rond 2u momenteelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dus eigenlijk zou FF nog 120 punten in moeten lopen dan zal ik de eindstreep live halen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Niemand haalt 600 punten op een dag, ook niet als het rustig is. dan moet iemand 10 uur alleen zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die haal je wel met gemak hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
Dus eigenlijk zou FF nog 120 punten in moeten lopen dan zal ik de eindstreep live halen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee dat is, zou het wel leuk vinden er zelf te zijn op het moment dat ik ook feitelijk niet meer in te halen ben, dus hoe meer FF haalt, hoe later ik het haalquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand haalt 600 punten op een dag, ook niet als het rustig is. dan moet iemand 10 uur alleen zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
MiauwWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Morguh GG, voor jou altijdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey ToT en Blub
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen, Ah kijk, nog een lekker bakkiequote:![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt glunderend naar de mokken koffie voor zich
Een actieve deelnemer.![]()
Dus Pokémon is nog wel een ding tegenwoordig? Vroeger was het zo'n rage met kon je Pokémon dingen vangen virtueel, met een app?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:14 schreef ToT het volgende:
Manneke hier schuin achter me zit lekker Pokémon te kijken!Een actieve deelnemer.![]()
Vroeger vond ik het echt waardeloos: tekenfimpjes voor kinderen waarin schattige beestjes die elkaar helemaal de tering moeten slaan om gevangen te worden.
Nu vind ik het inmiddels hartstikke lief en onschuldig vergeleken met alle andere shit wat ze te zien krijgen.![]()
![]()
Haha ja die app was wel een dingetje idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus Pokémon is nog wel een ding tegenwoordig? Vroeger was het zo'n rage met kon je Pokémon dingen vangen virtueel, met een app?
Ach Pokémon is nooit helemaal weggeweest. Ze hebben de serie weer een reboot gegeven, weer alles van het begin af aan, maar dan met wat veranderingen her en der.![]()
Er was een keer een Pokémon Go fest, het eerste festival en dat was een disaster, met geen bereik voor de Gamers door veel te weinig zendmasten. Er viel weinig te vangen.. Heel veel boze mensen
Een actieve deelnemer.![]()
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Geen koffie?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
![]()
Een actieve deelnemer.![]()
Neequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Raar of zeldenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen koffie?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier ook veel waterdrop, de ice tea perzikquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou het bij water
Mojito van Waterdrop![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Er was een keer een Pokémon Go fest, het eerste festival en dat was een disaster, met geen bereik voor de Gamers door veel te weinig zendmasten. Er viel weinig te vangen.. Heel veel boze mensenJoy!
Ja ook veel ellende met onzichtbare gyms / zeldzame Pokémon midden in woonwijken waar het vaak tot diep in de nacht druk was met auto's die daar stonden met harde muziek, pratende mensen enz.![]()
Heb jij ook meegedaan met Pokémons vangen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]Joy!
Ja ook veel ellende met onzichtbare gyms / zeldzame Pokémon midden in woonwijken waar het vaak tot diep in de nacht druk was met auto's die daar stonden met harde muziek, pratende mensen enz.Een actieve deelnemer.![]()
Zo. Koffie gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Neuh, was me sowieso allemaal te kinderachtig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij ook meegedaan met Pokémons vangen?![]()
Morguh, zie dat je inmiddels al koffie hebt gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik probeer ook wel eens die drankjes zonder alcohol, maar het smaakt dan echt naar limonadequote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:30 schreef ToT het volgende:
Heb laatst zo'n blikkie 0.0% Mojito gehad. Echt erg lekker!
Het enige zonder alcohol wat ik nog wel te drinken vind is een alcoholvrij bokbiertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, zie dat je inmiddels al koffie hebt gehad
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alleen als ik keelpijn heb en goed ziekquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Telenet is deaudWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Waarom maak je van je verhaal nu bolk? Kan het toch wel lezenquote:![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom maak je van je verhaal nu bolk? Kan het toch wel lezen
Een actieve deelnemer.![]()
Bolkje
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lol, ja dat zal welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gaat aan tafel zitten en wacht af.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ziet er lekker uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hebbertquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Kut, ik heb de 2e links genomenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Klopt hier welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:37 schreef FreshFruit het volgende:
Straks komt @:MooieTop6 met:
"Ik had deze TT."quote:quote:quote:voordat ik gepoept heb!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja of naar een dikke boomquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende keer verwijs ik hem naar het buitentoilet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende keer verwijs ik hem naar het buitentoilet
10/10 zou poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik mis @JustinKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Lekker hoor, hoe laat komen ze eten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie maken, heb heel fijn een afmelding van wie ik gister nog vroeg of zij zouden komen dus ga hoe dan ook over houden.. maar ze staan klaar
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou etenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie maken, heb heel fijn een afmelding van wie ik gister nog vroeg of zij zouden komen dus ga hoe dan ook over houden.. maar ze staan klaar
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
O iedereen? Dat is lullig, zit je met een hoop broodjes.quote:
Heb je mooi wat te smikkelen vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nee de helft, maar goed, scheelt weer uitnodigen de volgende keerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O iedereen? Dat is lullig, zit je met een hoop broodjes.
Heb je mooi wat te smikkelen vandaagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat is ook zo, altijd lullig als mensen op het laatst afbellen. Of iemand moet ineens ziek zijn dan is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee de helft, maar goed, scheelt weer uitnodigen de volgende keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Neuh, ja, geestelijk niet 100%. Blijft gewoon zuur dat je er niet van op aan kunt. Maar ik weet wel dat ik er dus geen rekening meer mee ga houden, is niet de eerste keer dat er op laatste moment wordt afgemeld maar het is wel de laatste keer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, altijd lullig als mensen op het laatst afbellen. Of iemand moet ineens ziek zijn dan is het een ander verhaal natuurlijk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Geen ruzie maken, heb heel fijn een afmelding van wie ik gister nog vroeg of zij zouden komen dus ga hoe dan ook over houden.. maar ze staan klaar
[ afbeelding ]
Een actieve deelnemer.![]()
[youtube][Bekijk deze YouTube-videoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ijskoffie
Liters
Hele slechte nacht gehad (slaaptekortgalore)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En groot gelijk, een keer is het de laatste keer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Neuh, ja, geestelijk niet 100%. Blijft gewoon zuur dat je er niet van op aan kunt. Maar ik weet wel dat ik er dus geen rekening meer mee ga houden, is niet de eerste keer dat er op laatste moment wordt afgemeld maar het is wel de laatste keer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Bargequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Borrelquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ijskoffie
Liters
Hele slechte nacht gehad (slaaptekortgalore)![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker Rob thnx en Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij ook al slechte nachten gehad las ikquote:
Hier zit nog zo ellendige slapert, de laatste nachten al om een uurtje of 3 wakker van de hitte dan drijf ik het bed uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Precies en het is nog een kutsmoes ook. "Te ver reizen" terwijl ze het halve land door gaan met dagjes uit ed en ze is eerder ook geweest. Maar ze laat haar leiden door het vriendje. Afijn, even in de tuin bezig geweest weer. Zo dametje naar bed en even douchenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En groot gelijk, een keer is het de laatste keer.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Deze week komt verkoeling thank godquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al slechte nachten gehad las ik
Hier zit nog zo ellendige slapert, de laatste nachten al om een uurtje of 3 wakker van de hitte dan drijf ik het bed uit
Echt naar is het he, je draagt het mee met de dag en ik ben er helemaal ellindig van'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Warm en droge neus
Waar blijft dat onweer?
Fijne dagWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ga op in plaats van onder je dekbedje liggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al slechte nachten gehad las ik
Hier zit nog zo ellendige slapert, de laatste nachten al om een uurtje of 3 wakker van de hitte dan drijf ik het bed uit
Voor mij werkt dat prima.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Was nu nog wel lekker even in de tuin. Heb net boodschappen gedaan en het is lekker buitenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies en het is nog een kutsmoes ook. "Te ver reizen" terwijl ze het halve land door gaan met dagjes uit ed en ze is eerder ook geweest. Maar ze laat haar leiden door het vriendje. Afijn, even in de tuin bezig geweest weer. Zo dametje naar bed en even douchenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik weet niet meer beter, ik slaap al 32 jaar super slecht.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Deze week komt verkoeling thank god
Echt naar is het he, je draagt het mee met de dag en ik ben er helemaal ellindig van
Al dwing in mij zelf wel in bed te blijven liggen en dan maar tv kijken zodat het lijf toch rust heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik lig alleen onder een katoenen laken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ga op in plaats van onder je dekbedje liggen?
Voor mij werkt dat prima.
Dat doe ik zomer en winter trouwens het is maar zelden dat ik het dekbed over mij heen gooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik slaap enkel met de overtrekWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dat kan ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zweet in een dekbedWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Brrrr neequote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Lekker zwemmen. Met name als het van synthetisch materiaal is.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Doei doei, blijf je ooit weer eens gezellig kletsebetsen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wrappie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nopequote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Maar ook niet in de winter? Vind dat juist erg fijne warmte dan.
Flanel, katoen en fleeceWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zweet nu al peentjesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Katoenen pyjama/short en shirtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hey MT
[..]
Draag je wel synthetische kleding dan of dat ook niet?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zo natuurlijk mogelijk dusquote:![]()
Naja, ieder zijn voorkeur. Ik vind synthetisch zoals nylon en dergelijke fijn, maar niet met de hitte natuurlijk.graag verwijderen![]()
Hello Wrappie en Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DotBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Nog een leuke verjaardag gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was als iedere andere dag en dat is prima. Binnenkort nog met wat mensen uit eten en daar blijft het wel bij.quote:graag verwijderen![]()
![]()
![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ook goed toch. Ik doe ook nooit veeel. Iets met de kids en kleinkind meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Was als iedere andere dag en dat is prima. Binnenkort nog met wat mensen uit eten en daar blijft het wel bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PissedWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Kan me niet beter wensen eigenlijk. Hoef niet zo in de spotlight te staanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goed toch. Ik doe ook nooit veeel. Iets met de kids en kleinkind meer dan genoeg.
graag verwijderen![]()
Warm en droge neusquote:
En luiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Je bent alleen maar druk met bedienen en later alles opruimen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kan me niet beter wensen eigenlijk. Hoef niet zo in de spotlight te staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dat ook nog inderdaad. Daarom ook lekker uit eten, hoef ik nadien ook niets op te ruimenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent alleen maar druk met bedienen en later alles opruimen.
graag verwijderen![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Man5Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Geen ruzie en gedoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Deze ronde is punten pakken makkelijker dan ooit, dus als je het dan nog steeds niet lukt is het je eigen schuld
Mijn plek 5 heb ik echt met 0 moeiteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Schrok van de score jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En zo is het.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
Deze ronde is punten pakken makkelijker dan ooit, dus als je het dan nog steeds niet lukt is het je eigen schuld
Mijn plek 5 heb ik echt met 0 moeiteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Amenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
Deze ronde is punten pakken makkelijker dan ooit, dus als je het dan nog steeds niet lukt is het je eigen schuld
Mijn plek 5 heb ik echt met 0 moeiteWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Still pissedWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Why?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Droge neus en het wil niet regenen hihiquote:
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blijf dan uit je neus te peuteren dommiequote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Droge neus en het wil niet regenen hihi
BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Knuffquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Droge neus en het wil niet regenen hihi
Blub
graag verwijderen![]()
Is het al tijd voor bier?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Nee 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
NeinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja moederquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf dan uit je neus te peuteren dommie
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Voor jou nooit, dat telt niet.quote:Die is al sinds 0330 ofzo op.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lol. Om een uurtje of 21 uur pasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor jou nooit, dat telt niet.
[..]
Die is al sinds 0330 ofzo op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was niet aan het peuteren maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.
Komt goed johWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dan dus ja!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor jou nooit, dat telt niet.
[..]
Die is al sinds 0330 ofzo op.![]()
![]()
Je hebt het altijd over een droge neus, wat bedoel je daar dan mee? Ik vind het juist fijn als ik niet snotterig ben of zo!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Was niet aan het peuteren maar je hebt gelijk
Komt goed joh![]()
![]()
Korstjesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt het altijd over een droge neus, wat bedoel je daar dan mee? Ik vind het juist fijn als ik niet snotterig ben of zo!Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zal zometeen maar eens richting kroeg lopen of fietsen dan.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed Mien kind. Lol. Snap niet dat je doorgaat als je er zoveel last van hebt.![]()
Eigen pulk schuldquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
Aus vorbij tv kann niks meer met Fernbedienung 😒![]()
3x5gv43c7nIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Jaquote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
AltijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Provincie Antwerpen krijgt weer geen kouwe douche
Ik wil onweerWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uitquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?
graag verwijderen![]()
Doe rustig aan. Tot laterquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen het is gucking warm dat ik slelr smelt
Doei
graag verwijderen![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Een telefoon kun je altijd gebruiken als afstandsbediening voor je TV. Smijt dat ding vanaf een afstand door het scherm en hij gaat uit![]()
![]()
![]()
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tvquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:53 schreef ToT het volgende:
Is het geen smart-tv waarbij je je telefoon kunt gebruiken als afstandsbediening?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
True!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tv
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.![]()
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand met een dikke beeldbuis tvgraag verwijderen![]()
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mmm, in dat geval gaat de telefoon waarschijnlijk uit als je gaat gooien...![]()
![]()
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
True!
Dan moet hij gewoon opstaan met die luie kloten van 'n en ff een ander knoppie indrukken.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had gewoon afstandsbediening in de jaren 90 hoor, wel formaat baksteen![]()
![]()
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:21 schreef ToT het volgende:
Aan een wieltje draaien naast zo'n knop om de juiste zender te vinden.Een actieve deelnemer.![]()
Zonder afstandsbediening kun je tegenwoordig niks meer met je tv.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee maar dan heb je vaak ook nog wel fysieke knoppen op de tv zelf.Een actieve deelnemer.![]()
Blub againWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Werper vol met bakeliet splinters...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Stekker rukt er uit, hoorn valt open en de speakertjes vliegen er uit, draaischijf aan barrels...graag verwijderen![]()
Ah ja, fine-tunen... Tegenwoordig doe je dat me AI modellen zodat ze het gewenste resultaat gaan geven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja. en na verloop van tijd verliep die wat, begon het beeld te storen en moest je weer naar de tv toe, 'fine-tunen'.graag verwijderen![]()
Ik herinner me die oude tvs nog
Ik was de afstandsbedieningWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mutske, schakel even naar VRT 1quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik herinner me die oude tvs nog
Ik was de afstandsbediening
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.Een actieve deelnemer.![]()
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef Wrapster het volgende:
Mooie 20-25Khz piep kwam er ook van het hoogvoltage gedeelte af.Een actieve deelnemer.![]()
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.graag verwijderen![]()
Hahaha ja en zoveel zenders waren er toen nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mutske, schakel even naar VRT 1
Mutske, mag het iets harder?
Mutske, het staat te hard, doe wat zachter.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hoogspanning.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef Wrapster het volgende:
Zo'n beeldbuis werkt overigens als condensator. Als je de zuignap aan de bovenkant eraf haalt en het metaal eronder aanraakt dan krijg je een hengst. Ik heb dat meegemaakt, geen pretje.Een actieve deelnemer.![]()
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het knetteren als je met je hand vlak bij die beeldbuis kwam. Het ding moest altijd even opwarmen voordat het beeld verscheen...graag verwijderen![]()
Ik ga een dutje doenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Deugenietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
wow.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:45 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Wij deden vroeger aluminiumfolie tegenaan en dan kreeg je een daadwerkelijke boog welke sterk genoeg was om opperhuid te verbranden. Rook altijd zo lekker naar verbrand mensen vlees.Een actieve deelnemer.![]()
Ik maak nog steeds graag bogen. Raak het echter niet aan want dan kan ik het niet navertellen. En niet te lang want ozon.quote:graag verwijderen![]()
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren!![]()
![]()
Ja, die had ik ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef ToT het volgende:
Ook altijd leuk om een magneet bij de tv te houden.Ik had voreger een monitor met degauss functie!
DOIIIIIING!!!! En het beeld gewoon ff om het te demagnetiseren!
Een actieve deelnemer.![]()
Man man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man manUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
X2quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Man man man man Man man man man Man man man man Man man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: