Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
crap, laatste letter moest een d zijn
Het is ook nog vroeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, maar wat ben ik blij dat ik in preston palace niet zo vroeg was.. flesje mee de kamer op was geen slecht ideeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Flesje uhu.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:26 schreef _UserName_ het volgende:
ja, maar wat ben ik blij dat ik in preston palace niet zo vroeg was.. flesje mee de kamer op was geen slecht idee
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanzelfsprekend.
Je hebt je verjaardag opgesplitst in delen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja, mijn familie vandaag, zondag schoonfamilie, anders wordt het te drukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is best wel slim bedacht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zei je al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch
Zo kan Jyske ook aan haar slaapje komen, heb delen van 10-12u, en dan van 14-17u of langerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Goed verdeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Ja toch
Zo kan Jyske ook aan haar slaapje komen, heb delen van 10-12u, en dan van 14-17u of langer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, mijn familie blijft ook mee eten hier dus denk dat ik een schaal met broodjes gezond ga makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Klinkt prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch, ga met die warmte niet voor 6 man koken, dus in de ochtend de broodjes maken en koelen
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: