quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wist nooit zeker of je een troll was, maar dit bevestigd het wel
Ik vind het schrokkender dat er mensen zijn die het oke vinden om seks te hebben met een vrouw terwijl je weet dat je kleine ongeboren zoon daar binnen zit. Misschien als ze net 1 of 2 maanden zwanger is, maar met een dikke buik terwijl je al samen naar het ziekenhuis bent gegaan voor een echo terwijl je haar hand vast houdt, nee het laatste wat ik dan denk is laat ik m'n pik erin steken.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je doet je gebruikersnaam weer eer aan.
Als je een beetje basiskennis van anatomie hebt dan weet je toch dat jouw pik niet bij de baby komt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het schrokkender dat er mensen zijn die het oke vinden om seks te hebben met een vrouw terwijl je weet dat je kleine ongeboren zoon daar binnen zit. Misschien als ze net 1 of 2 maanden zwanger is, maar met een dikke buik terwijl je al samen naar het ziekenhuis bent gegaan voor een echo terwijl je haar hand vast houdt, nee het laatste wat ik dan denk is laat ik m'n pik erin steken.
Mijn vrouw wilde juist niet, hele zwangerschap letterlijk vanaf moment van bevruchting tot ergens halverwege het eerste jaar niks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef Donna het volgende:
Je bent echt niet de enige man die niet wil tijdens een zwangerschap hoor.
Ik snap dat het voor jou lastig voor te stellen is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het schrokkender dat er mensen zijn die het oke vinden om seks te hebben met een vrouw terwijl je weet dat je kleine ongeboren zoon daar binnen zit. Misschien als ze net 1 of 2 maanden zwanger is, maar met een dikke buik terwijl je al samen naar het ziekenhuis bent gegaan voor een echo terwijl je haar hand vast houdt, nee het laatste wat ik dan denk is laat ik m'n pik erin steken.
Wait, what? Ruim een jaar geen seks? Holy shit!quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:52 schreef C64 het volgende:
[..]
Mijn vrouw wilde juist niet, hele zwangerschap letterlijk vanaf moment van bevruchting tot ergens halverwege het eerste jaar niks.
Maar goed je moet er wat voor over hebben
Uiteindelijk 15 maanden we spraken er wel over maar ze had veel klachten zoals misselijkheid pijn en nul libido. Het moet voor ons allebei leuk zijn, anders hoeft het voor mij niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wait, what? Ruim een jaar geen seks? Holy shit!
Ik vind 15 maanden wel extreem, tenzij je buiten de deur mocht aankloppen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:52 schreef C64 het volgende:
[..]
Uiteindelijk 15 maanden we spraken er wel over maar ze had veel klachten zoals misselijkheid pijn en nul libido. Het moet voor ons allebei leuk zijn, anders hoeft het voor mij niet.
Schijnt overigens niets bijzonders te zijn, net als vrouwen die meer zin hebben en mannen die niet willen of durven.
Voor mij echt niet. Heb genoeg vriendinnen/vrouwen gehoord waarvan de man geen seks meer wilde zodra de buik zichtbaar werd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind 15 maanden wel extreem, tenzij je buiten de deur mocht aankloppen.
Meer zin (zeker in het tweede trimester) is wat ik vooral hoor en ook heb meegemaakt. Mannen die niet willen of durven is voor mij ook nieuw.
Ik denk dat mannen die daar last van hebben daar inderdaad niet snel anderen van op de hoogte stellen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Voor mij echt niet. Heb genoeg vriendinnen/vrouwen gehoord waarvan de man geen seks meer wilde zodra de buik zichtbaar werd.
Neuh, gewoon een irritante troll.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:36 schreef Spring_Sale het volgende:
Maar ik ben vast een hele slechte incel!
Bij ongeboren dochter geen probleem, begrijp ik?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Maar was dat dan omdat ze de vrouw in zwangere toestand met buik minder sexy vonden? Bang dat ze iets kapot maakten, bevalling op gang brachten? Dat ze de baby zouden raken?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Voor mij echt niet. Heb genoeg vriendinnen/vrouwen gehoord waarvan de man geen seks meer wilde zodra de buik zichtbaar werd.
Ja beetje van alles denk ik en ondanks dat ze weten dat het niet kan, het idee dat je zo dicht bij de baby zit met de piel. Sommige mensen zitten nou eenmaal veel in hun hoofd, ook tijdens seks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar was dat dan omdat ze de vrouw in zwangere toestand met buik minder sexy vonden? Bang dat ze iets kapot maakten, bevalling op gang brachten? Dat ze de baby zouden raken?
Echt nog nooit nagedacht over wat een foutus er van zou merken. Ik wilde gewoon steeds die opgezwollen jiggly bits laten jigglenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is minder ergquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij ongeboren dochter geen probleem, begrijp ik?
Ah, echt trollen dus. Duidelijk.quote:
Nee grapje natuurlijk, maar het is wel vaak zo dat voor een man hun zoon echt hun grootste trots is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |