Die leefde woensdag nog ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet,
zijn broertje was wel heel erg goed.
Paul van Vliet wel zie ik net.
Nee, al niet sinds 2023.quote:
Dat was kort en niet krachtig eigenlijk toch?quote:
FlesFruit loopt ons te flashenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, al niet sinds 2023.
Daarom zei ik ook dat die foto niet van afgelopen woensdag is
Fruit is fruitquote:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:32 schreef chufi het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)-worden-gehaald.html
druipt af
In de vorige aflevering bedoel jequote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Bericht staat eerder al in deze sc
Zou zomaar kunnen jaquote:
Dat vinden ze daar vast heel ergquote:In een lange post op sociale media reageerde Trump dat hij na de beslissing van de rechter niet langer de leiding wil hebben over het centrum
Ah neequote:
Ze waren daar ook niet om op te treden maar te gast.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, al niet sinds 2023.
Daarom zei ik ook dat die foto niet van afgelopen woensdag is
Wie is die man in het midden?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze waren daar ook niet om op te treden maar te gast.
Oude foto dus.quote:
Je leeft te geloofwaardig ...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oude foto dus.![]()
Waarom post hij het dan?
Geloof best dat woensdag er iets was,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oude foto dus.![]()
Waarom post hij het dan?
Hey Stig jij hie rquote:
A zo,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Ja, @:maily had me hierheen gelokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |