abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220919814
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
De boze witte hetero man.

Altijd boos op alles, alle kansen gehad maar uiteindelijk verworden tot de kariktuur van een spijtknor
pi_220919818
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.

Hoe ziek......

Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
De NSB was toen wel aardig groot ja.
pi_220919825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
pi_220919831
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
Ik heb het eerder herhaald en ik zal het nog een keer herhalen.

Zoek hulp
pi_220919839
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat zijn tenminste geen debiele barbaren wiens kinderen openlijk oproepen dat ze me dood willen hebben:

[ afbeelding ]

Hoer op met je islam.
Ahhh leuk een bewerkt plaatje van propaganda kanaal Twitter.

Heb je ook nog wat nieuwsberichten van Russia Today over Rusland?
pi_220919870
Uiteindelijk zal dat toch 100% moeten worden wil je Hamas volledig uitgeschakeld, of onder controle, willen hebben.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220919887
Het idee was er al lang. Elk keer dat "palestijnen" Israël aanvallen, moeten ze stukje van het land verliezen.

Zelfs de apen uit bekende experiment pakten die banaan op een gegeven moment niet meer.

Met die "palestijnen" duurt het wat langer...
I carried the fire before I knew its name.
pi_220919904
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
Het is geen verplichting. Ze kunnen toch gewoon ergens anders gaan werken? Maar toch blijven er ~22k werken bij "illegale" Israëlische boerderijen. En nog tig duizend werkt via palestijnse uitzendbureau in Israëlische bedrijven in andere sectoren. Maar ze zijn niet verplicht daar te werken, het is hun eigen vrije keuze. Ze kunnen altijd bij een palestijnse bedrijf gaan solliciteren.


NB verwar de staatsgrens niet met apartheid.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220919909
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:13 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Het is geen verplichting. Ze kunnen toch gewoon ergens anders gaan werken? Maar toch blijven er ~22k werken bij "illegale" Israëlische boerderijen. En nog tig duizend werkt via palestijnse uitzendbureau in Israëlische bedrijven in andere sectoren. Maar ze zijn niet verplicht daar te werken, het is hun eigen vrije keuze. Ze kunnen altijd bij een palestijnse bedrijf gaan solliciteren.

NB verwar de staatsgrens niet met apartheid.
Nee ze kunnen het land niet uit.

De WB is bezet gebied, Gaza ook.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:16:02 #85
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220919917
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor :')
Correct.

Wat zou dit een genocide maken dan? Een gebied innemen is geen genocide.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Richestorags het volgende:
Maar goed, Israël is weer lekker omslachtig bezig. En zadelt Europa met de problemen op. Weer.
Dat doet Europa toch echt zelf.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
En gaan we datt land nu eindelijk eens totaal boycotten
En dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:17 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee dat is Israël al.
Integendeel.

Het grote verschil is natuurlijk dat veel Joden toen machteloos waren en Joodse Israëliërs zich nu eens kunnen verdedigen, dit tot grote woede van sommige Westerlingen en moslims, die helaas van slachtoffers daders maken en zich achter de meest antisemitische samenleving (de Palestijnse) sinds Nazi-Duitsland hebben geschaard, om vervolgens doodleuk te claimen dat Israël zogenaamd Nazi-Duitsland is. Bizarre gaslighting.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220919920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
Wat een onzin, geloof niet dat jij ooit in Israël geweest bent?

Israël is een van de weinige landen waar een moslim gewoon in vrijheid kan leven, ondanks alle haat van buitenaf en alle pogingen het land te vernietigen.

Ik ben wel klaar met de Palestijnen buiten Israël, hoog tijd om daar wat aan te doen.
graag verwijderen
pi_220919924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nee ze kunnen het land niet uit.

De WB is bezet gebied, Gaza ook.
Uit PA bedoel je? Waar willen ze naar toe dan?

Gaza is geen bezet gebied. Nu wel, maar nu is er oorlog gaande. Maar voorheen was dat niet zo.
I carried the fire before I knew its name.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:18:49 #88
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220919929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220919944
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?
Vergeet de speciaal gefokte en getrainde verkrachtingsherdershonden niet.
graag verwijderen
pi_220919969
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De boze witte hetero man.

Altijd boos op alles, alle kansen gehad maar uiteindelijk verworden tot de kariktuur van een spijtknor
De moslims hebben inderdaad alle kansen gehad.
twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220919974
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat een onzin, geloof niet dat jij ooit in Israël geweest bent?

Israël is een van de weinige landen waar een moslim gewoon in vrijheid kan leven, ondanks alle haat van buitenaf en alle pogingen het land te vernietigen.

Ik ben wel klaar met de Palestijnen buiten Israël, hoog tijd om daar wat aan te doen.
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Is dit de nieuwe verzonnen aantijging, genocide en apartheid was nog niet genoeg, nu komt er ook slavernij bij?
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links, haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijk
pi_220919989
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:20 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
De moslims hebben inderdaad alle kansen gehad.
[ [url=https://https://twitter.com/MorEdge_Insight/status/2059292886395420985]x[/url] ]
Hou dit soort discussies lekker op Twitter.
pi_220920010
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.
[..]
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links, haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijk
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.
graag verwijderen
pi_220920018
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Oh ja ze mogen werken als moderne slaven op een boederij in een apartheidsstaat. Ja dat is wel tof van die Israeliers ja.
:')
Blijkbaar nooit in Haifa of Tel Aviv geweest....
Duidelijk...
:')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:23:17 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220920027
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.
Daar gaat het dus mis.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ken wel een bron gaan posten maar dan kom je zoals altijd weer met "de bron/media is links,haat joden en haat Israel" dus een constructieve discussie lijkt mij hier niet mogelijk
Dat ligt er volledig aan welke media. Er zijn zeker media die zeer anti-Israël zijn, net zoals er media zijn die pro-Israël zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220920031
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.
De Speld wrs...
pi_220920039
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik denk dat je dan de verkeerde kranten leest, vriend.
Vertel, wat zijn volgens jou echte kwaliteitskranten.
pi_220920058
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Toine51 het volgende:

[..]
:')
Blijkbaar nooit in Haifa of Tel Aviv geweest....
Duidelijk...
:')
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ik lees gewoon de kranten, zou jij ook een keer moeten doen.
pi_220920064
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar gaat het dus mis.
[..]
Dat ligt er volledig aan welke media. Er zijn zeker media die zeer anti-Israël zijn, net zoals er media zijn die pro-Israël zijn.
Nee er zijn geen anti Israel media.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:25:07 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220920078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vertel, wat zijn volgens jou echte kwaliteitskranten.
Het idee 'kwaliteitskranten' is per definitie subjectief en wordt met name gebruikt door sommige progressieve en linkse mensen om de media die zij omarmen (Volkskrant, NRC, etc.) meer legitimiteit toe te kennen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Nee er zijn geen anti Israel media.
Die zijn er zeker wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')