abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220915526
Nou ik ben een Pluviophile en een Ceraunophile. Ik hou van het geluid van o.a. regen en onweer.

Vandaag leek het even een mooie dag te worden



Nou ik hoop dat anderen er ook van genoten hebben :) Maar nu kijk ik weer en zie ik het volgende



Jahoor :X Hier in Nederland hebben we een klein lijntje maar dan zodra het in Duitsland is zou het hele onweer Nederland opgeslokt hebben. Pffff -O- En daar zit ik dan naar uit te kijken sinds eergisteren -O- Meer mensen die nu een beetje gefrustreerd zijn?
pi_220915880
Na een vette blikseminslag in ons huis sta ik er wel wat anders in. :@
pi_220915897
Ik ben ook niet zo'n fan van zwaar noodweer. Maar een goeie onweersbui is in het donker wel gaaf :)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:11:19 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_220916263
Ik zat vanmiddag lekker achter mijn computer op zolder te genieten van het onweer en de plensbuien; heerlijk als je toch de deur niet uithoeft.
Mijn katten moesten even wennen na het hete weer van de afgelopen dagen, maar samengeklonterd op de deurmat in het portiek was toch nog beter dan weer binnenshuis rondhangen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:13:39 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_220916281
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Na een vette blikseminslag in ons huis sta ik er wel wat anders in. :@
Kan ik me voortstellen. Op mijn eerste baantje zat ik op de 13e verdieping van het Bouwcentrum in Rotterdam, toen eromheen nog niets hoger dan 4-5 verdiepingen stond (long, long time ago ...). Ik vond onweer prachtig met dat utizicht, maar een collega van mijn was in Friesland geboren en opgegroeid, met veel boerderijen met rieten daken, die was er helemaal niet blij mee.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_220917112
Het geluid van regen en storm is heerlijk. De nattigheid zelf hou ik niet van. Er is overigens waar ik woon nog geen enkele druppel gevallen. Heb vanmiddag allerlei spul opgeborgen uit mijn tuin omdat het zou gaan spoken, volgens de voorspellingen :')
pi_220917456
Ik heb de ramen wagenwijd open gezet toen het zo stortte. Ja, ik ben zo iemand die zich dat kan veroorloven zonder dat het gelijk inregent.
pi_220924276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 04:55 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb de ramen wagenwijd open gezet toen het zo stortte. Ja, ik ben zo iemand die zich dat kan veroorloven zonder dat het gelijk inregent.
Hoe kan dat? Verlengd dak?
Das wel lekker als je met een stortbui je ramen open kan zetten :)
pi_220929522
Nog druppel regen gezien in Gooreind-Wuustwezel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220930389
Nou volgens mij leest de duivel mee met dit topic



Lekker erin wrijven, zelfs nieuwsberichten erover

quote:
In Gelderland en Overijssel is code geel van kracht vanwege onweersbuien, meldt het KNMI. Daarbij kan plaatselijk hagel en veel neerslag vallen. De weerwaarschuwing voor de "stevige onweersbuien" is om 16.00 uur ingegaan en duurt naar verwachting tot 18.00 uur.
De hagelstenen kunnen tot 2 centimeter in doorsnee zijn en in korte tijd kan er rond 30 millimeter regen vallen, schrijft het KNMI.
pi_220931171
Ik hou ook van onweer, diedonkere lucht dan vind ik fascinerend
pi_220932145
Onweer, storm enzo O+ terechte juich!
Het was hier voorspeld vanmiddag maar uiteindelijk was het maar bewolkt en zwaar -O- :')
pi_220940751
Onweer vind ik prachtig, vooral die knetterende, flitsende ontladingen. Ik ga speciaal de bergen (Alpen) in voor onweer; daar blijft het lang tussen de bergketens hangen en galmt het heen en weer. Hoe harder hoe mooier.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:24:15 #14
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220953774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Hoe kan dat? Verlengd dak?
Das wel lekker als je met een stortbui je ramen open kan zetten :)
Volgens mij (en dat had ik bij het ouderlijk huis) Als je raam richting het oosten staat. Is de kans niet groot dat het binnen regent. Ik kon dikwijls mijn raam openzetten bij een regenbui.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:25:11 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220953792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef blomke het volgende:
Onweer vind ik prachtig, vooral die knetterende, flitsende ontladingen. Ik ga speciaal de bergen (Alpen) in voor onweer; daar blijft het lang tussen de bergketens hangen en galmt het heen en weer. Hoe harder hoe mooier.
Ik ga deze zomer naar het Gardameer en blijkbaar is het daar ook zo.

Kan zelfs best gevaarlijk zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220954566
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:

Ik ga deze zomer naar het Gardameer en blijkbaar is het daar ook zo.

Hartstikke mooi daar. Lazise geweest. Inderdaad, giga onweer!!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')