abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:03:20 #1
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_220915293
Regelmatig komt het voor dat producenten van bepaalde producten ineens (meestal ongevraagde) veranderingen doorvoeren in deze producten waar je soms wel, maar meestal niet blij van wordt. Bij o.a. etenswaren gaat het meestal dan om een verandering in de prijs, de ingredienten, het gewicht, vermindering van het aantal van een bepaald prduct, verandering van de grootte, de dikte van een product, etc.
Of het kan gaan bij bv een provider om een (ongevraagde) verandering in het aantal zenders wat deze aanbiedt, de prijs, enz. Of bij welk ander product dan ook van een bepaalde producent waar iets is veranderd in prijs, ingredienten, vorm, gewicht, materiaal, aantal, volume, geur- em/of smaakbeleving, werking van een product, samenstelling, niet meer standaard bijgeleverde items bij een bepaald product (zoals een laadstekker bij een mobiel), of noem maar op.

Dus ben jij (on)tevreden over 1 of meerdere veranderingen van/in een bepaald product, laat hier dan weten waarover je (on)tevreden bent, en waarom...

[ Bericht 1% gewijzigd door Forumtijger op 31-05-2026 05:42:52 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:14:20 #2
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220915361
Vichy Capital Soleil Dry Touch zonnebrand voor het gezicht, wat verleden jaar een geheel vernieuwde ingrediëntenlijst heeft gekregen.

Meer tekst + voor-na-foto:

Eightyone in GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #9 Tenenkrommend

[ Bericht 12% gewijzigd door Eightyone op 30-05-2026 17:16:31 ]
pi_220915417
Het stoort me dat steeds meer producenten kiezen voor suikervervangers om een betere nutriscore na te jagen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:25:54 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220915440
Venz chocoladevlokken. Ik had het jaren niet gekocht, hou ik dat pakje in mijn handen blijkt het aanzienlijk kleiner te zijn. Maar het ziet er hetzelfde uit. :N
pi_220916081
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:27 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb in december paradontax erover aangeschreven (ik dacht dat ze een verkeerde batch in de tubes gestopt hadden). Ik kreeg een net antwoord:
quote:
Bedankt voor uw vraag. De smaak van Parodontax is wat aangepast. Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten. De vernieuwde smaak bevat wel dezelfde hoeveelheid mineraal zout (natriumbicarbonaat). Met als gevolg ook een aanpassing van de roze/bruine kleur die u gewend bent. Ondanks dat het product er anders uit ziet en anders smaakt, is de werking van Parodontax nog helemaal hetzelfde! Na 14 dagen zijn de meeste mensen aan de unieke smaak gewend en vinden ze het lekker.

Let op, niet het hele merk is veranderd: onze varianten Ultra Clean, Herbal Twist, Herbal Fresh, Complete Protection Extra Fresh en Complete Protection Whitening zijn ongewijzigd gebleven. Graag zouden wij willen adviseren om de Ultra Clean te proberen die, binnen het aangepaste assortiment, waarschijnlijk het meest lijkt op wat u gewend bent van de vorige formulering.

Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak en bedankt dat u de tijd hebt genomen om contact op te nemen met GSK Consumer Healthcare.
Ik vond de gesuggereerde paradontaxalternatieven niet te hachelen, en ben (nog steeds) over op de in LIF / Vervanging voor Parodontax? door @Ringo voorgestelde Weleda.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220917568
Stuk of 8 varianten van chocomelk, gelukkig bestaat het orgineel nog.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220920847
Danio luchtige toetjes. Je kent ze vast wel: zo'n duo van 2 portiebakjes met onderin een laagje fruit en daar bovenop luchtige kwark. Dit toetje bestond in eerste instantie in 3 smaken:
Aardbei (fucking zoet)
Bosvruchten (fucking zuur)
Kersensmaak (precies goed)

EN WAT GAAT ER UIT HET ASSORTIMENT? JUIST JA, DE KERSENSMAAK!!! :( :( :(
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:19:42 #8
483584 incel
they/them
pi_220920940
Terechte klacht

Dat vage geel of oranje logo opeens op de 1.5 liter cola fles :') Ik wil dat niet
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:20:59 #9
483584 incel
they/them
pi_220920947
Oja en waarom zijn de eieren bij de albert heijn opeens allemaal wit? Wtf ik koop de laatste 20 jaar al bruine eieren en nu opeens zijn ze sinds een paar jaar altijd wit. WTF is dit?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:21:33 #10
483584 incel
they/them
pi_220920954
Statiegeld op blikjes :') kk cringe
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:42:05 #11
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_220922412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:08 schreef littlemindy het volgende:
Danio luchtige toetjes. Je kent ze vast wel: zo'n duo van 2 portiebakjes met onderin een laagje fruit en daar bovenop luchtige kwark. Dit toetje bestond in eerste instantie in 3 smaken:
Aardbei (fucking zoet)
Bosvruchten (fucking zuur)
Kersensmaak (precies goed)

EN WAT GAAT ER UIT HET ASSORTIMENT? JUIST JA, DE KERSENSMAAK!!! :( :( :(
Och ja, ook zoiets, producten die plots uit het assortiment zijn verdwenen. Waarom heeft de AH ineens geen hopjesvla meer in het assortiment? Ik wil hopjesvla, en wel in 1 liter pakken!
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 18:44:09 #12
284411 crew  heywoodu
pi_220922440
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:24 schreef halfway het volgende:
Stuk of 8 varianten van chocomelk, gelukkig bestaat het orgineel nog.
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Dark ooit weg te doen :(

De gewone, maar dan met meer chocoladesmaak *O*
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:45:21 #13
370431 drakin
vurig typje
pi_220922454
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:42 schreef Forumtijger het volgende:

[..]
Och ja, ook zoiets, producten die plots uit het assortiment zijn verdwenen. Waarom heeft de AH ineens geen hopjesvla meer in het assortiment? Ik wil hopjesvla, en wel in 1 liter pakken!
Is alleen nog in halve pakjes te krijgen, bij de ah. Staat op de bodem ook nog tegenwoordig.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220922479
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:20 schreef incel het volgende:
Oja en waarom zijn de eieren bij de albert heijn opeens allemaal wit? Wtf ik koop de laatste 20 jaar al bruine eieren en nu opeens zijn ze sinds een paar jaar altijd wit. WTF is dit?
Volgens mij is bruin meer van een scharrelkip. Tegenwoordig zullen veel kippen wel in de legbatterij zitten
pi_220922689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Volgens mij is bruin meer van een scharrelkip. Tegenwoordig zullen veel kippen wel in de legbatterij zitten
De kleur van de eieren zegt niets over of het batterij of scharrel is. De kleur van het ei zegt niets over hoe de kip geleefd heeft, de voedingswaarde, de voeding, etc. De kleur van de eierschaal houdt verband met de kleur van de oorlel van de kip (en is dus afhankelijk van welk kippenras het ei gelegd heeft).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220922691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Volgens mij is bruin meer van een scharrelkip. Tegenwoordig zullen veel kippen wel in de legbatterij zitten
Wat een onzin :')

Leuk topic, dus een verkapte tvp
  Spellchecker zaterdag 30 mei 2026 @ 19:08:52 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220922698
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Volgens mij is bruin meer van een scharrelkip. Tegenwoordig zullen veel kippen wel in de legbatterij zitten
Welnee _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')