quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:27 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb in december paradontax erover aangeschreven (ik dacht dat ze een verkeerde batch in de tubes gestopt hadden). Ik kreeg een net antwoord:
Ik vond de gesuggereerde paradontaxalternatieven niet te hachelen, en ben (nog steeds) over op de in LIF / Vervanging voor Parodontax? door @Ringo voorgestelde Weleda.quote:Bedankt voor uw vraag. De smaak van Parodontax is wat aangepast. Om u een verbeterde gebruikservaring te bieden bevat de huidige samenstelling geen planten extracten. De vernieuwde smaak bevat wel dezelfde hoeveelheid mineraal zout (natriumbicarbonaat). Met als gevolg ook een aanpassing van de roze/bruine kleur die u gewend bent. Ondanks dat het product er anders uit ziet en anders smaakt, is de werking van Parodontax nog helemaal hetzelfde! Na 14 dagen zijn de meeste mensen aan de unieke smaak gewend en vinden ze het lekker.
Let op, niet het hele merk is veranderd: onze varianten Ultra Clean, Herbal Twist, Herbal Fresh, Complete Protection Extra Fresh en Complete Protection Whitening zijn ongewijzigd gebleven. Graag zouden wij willen adviseren om de Ultra Clean te proberen die, binnen het aangepaste assortiment, waarschijnlijk het meest lijkt op wat u gewend bent van de vorige formulering.
Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak en bedankt dat u de tijd hebt genomen om contact op te nemen met GSK Consumer Healthcare.
Och ja, ook zoiets, producten die plots uit het assortiment zijn verdwenen. Waarom heeft de AH ineens geen hopjesvla meer in het assortiment? Ik wil hopjesvla, en wel in 1 liter pakken!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:08 schreef littlemindy het volgende:
Danio luchtige toetjes. Je kent ze vast wel: zo'n duo van 2 portiebakjes met onderin een laagje fruit en daar bovenop luchtige kwark. Dit toetje bestond in eerste instantie in 3 smaken:
Aardbei (fucking zoet)
Bosvruchten (fucking zuur)
Kersensmaak (precies goed)
EN WAT GAAT ER UIT HET ASSORTIMENT? JUIST JA, DE KERSENSMAAK!!!![]()
![]()
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Dark ooit weg te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:24 schreef halfway het volgende:
Stuk of 8 varianten van chocomelk, gelukkig bestaat het orgineel nog.
Is alleen nog in halve pakjes te krijgen, bij de ah. Staat op de bodem ook nog tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:42 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Och ja, ook zoiets, producten die plots uit het assortiment zijn verdwenen. Waarom heeft de AH ineens geen hopjesvla meer in het assortiment? Ik wil hopjesvla, en wel in 1 liter pakken!
Volgens mij is bruin meer van een scharrelkip. Tegenwoordig zullen veel kippen wel in de legbatterij zittenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:20 schreef incel het volgende:
Oja en waarom zijn de eieren bij de albert heijn opeens allemaal wit? Wtf ik koop de laatste 20 jaar al bruine eieren en nu opeens zijn ze sinds een paar jaar altijd wit. WTF is dit?
De kleur van de eieren zegt niets over of het batterij of scharrel is. De kleur van het ei zegt niets over hoe de kip geleefd heeft, de voedingswaarde, de voeding, etc. De kleur van de eierschaal houdt verband met de kleur van de oorlel van de kip (en is dus afhankelijk van welk kippenras het ei gelegd heeft).quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Volgens mij is bruin meer van een scharrelkip. Tegenwoordig zullen veel kippen wel in de legbatterij zitten
Wat een onzinquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Volgens mij is bruin meer van een scharrelkip. Tegenwoordig zullen veel kippen wel in de legbatterij zitten
Welneequote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |