Wat fantastisch nieuwsquote:Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja is het ook, toch zijn de verwachtingen beter dat wat we eerst te horen kregen, toen was het zodanig dat ze mogelijk niet eens meer thuis zou komen, gelukkig is dat nu vierkant omgedraaid.
Niet? Ik dacht dat je de laatste dagen ook wel wat kreeg.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De laatste twee weken toch niet.
Dankjewelquote:Op zondag 31 mei 2026 18:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Sterkte en succes. Hopelijk komt alles in orde!
Zeker dat dit fijn is om toch weer wat positiefs te horen krijgt na alle tegenslagenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Fijn dit positieve signaal.
Hopenlijk schijnt voor jullie straks weer het zonnetje
Dat hopen wij ook, alleen ze denken wel dat er niet heel veel verbetering bij komt, dus het is spannend om te kijken of ze toch nog iets aan hulp nodig heeft of niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:50 schreef MissHobje het volgende:
Dat zijn wel een stuk fijnere berichten @:SpeedyGJ hopelijk zet het nog beter door allemaal
Gaat wel lekker zeg met de bosbranden, zo zie je maar dat niet overal zo nat is.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom bosbrand hier in de buurt. Vrijdag ook al.
Opluchting was het zeker, ook naar mijn kinderen toe die toch wel even spannend vonden. Maar ook bij de doctoren was de opluchting groot toen ze zagen welke vorderingen ze had gemaakt dus dat is alleen maar positief.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fantastisch nieuwsEn wat zul je opgelucht zijn ondanks dat je er nog midden in zit.
Vrijdag was weer op dat mikitair oefenterrein toch onder de rook van Eindhoven? Nu weer daar?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom bosbrand hier in de buurt. Vrijdag ook al.
Nee, dat dachten wij ook. Niks gevallen. Alles trok noordelijk of zuidelijk of ontstond pas in Duitslandquote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat je de laatste dagen ook wel wat kreeg.
[..]
Gaat wel lekker zeg met de bosbranden, zo zie je maar dat niet overal zo nat is.
Ik zit niet onder de rook van Eindhovenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Vrijdag was weer op dat mikitair oefenterrein toch onder de rook van Eindhoven? Nu weer daar?
Limbabwe ook nietquote:Op maandag 1 juni 2026 11:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier in Friesland nog geen bui gezien, al dagen niet.
Ah paar dagen en dan is het weer ok. Hopelijk valt het alsnog mee.quote:
Ik doelde op september, de echte start van de meteorologische herfstquote:Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ah paar dagen en dan is het weer ok. Hopelijk valt het alsnog mee.
En oktober als doorgaans echt wel weer beter wordt en de warmte er wel uit isquote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik doelde op september, de echte start van de meteorologische herfst
Nu de zomer is begonnen, kunnen we dus aftellen
Yup, maar duurt meestal even voor je daar echt iets van merkt. Half augustus ga je pas echt goed merken dat de avonden ineens korter worden.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
21 juni toch? Daarna dus beetje bij beetje weer korter
5 maanden herfst....jeejquote:
Na afgelopen week klinkt dat erg appetijtelijkquote:Op maandag 1 juni 2026 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
5 maanden herfst....jeej![]()
En tussendoor 1 week winter
Tot ingang van de wintertijd als de treurnis begint. 5 maanden herfst en donker. Echt topquote:Op maandag 1 juni 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En oktober als doorgaans echt wel weer beter wordt en de warmte er wel uit is
Nou, vorige week donderdag was toch gewoon perfect?! Zo'n lage luchtvochtigheid is echt ideaal. Zelfs om in te weeken. Daarvoor in de plaats hoef ik geen kou en treurnisquote:Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na afgelopen week klinkt dat erg appetijtelijk
Zin inquote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tot ingang van de wintertijd als de treurnis begint. 5 maanden herfst en donker. Echt top
Maar duurt gelukkig nog lang.
Ik had er graag een handvol graden afgehaald, maar voor een borrel 's avonds waar we een tafel in de schaduw én wind hadden was het nog wel redelijk uit te houden, dat geef ik wel toe.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, vorige week donderdag was toch gewoon perfect?! Zo'n lage luchtvochtigheid is echt ideaal. Zelfs om in te weeken. Daarvoor in de plaats hoef ik geen kou en treurnis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |