abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 08:53:34 #76
284411 crew  heywoodu
pi_220917974
In de schaduw is het wel lekker nu, maar in de zon is het alweer viezig warm |:(
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 09:53:15 #77
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220918527
Nou hier op mijn galerijflat in Zoetermeer Buytenwegh delen de bewoners koude flesjes water uit aan elkaar. Echt een hechte gemeenschap zijn we :)
pi_220918588
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier op mijn galerijflat in Zoetermeer Buytenwegh delen de bewoners koude flesjes water uit aan elkaar. Echt een hechte gemeenschap zijn we :)
Want jullie hebben geen kraanwater? :?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:15:16 #79
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220918622
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier op mijn galerijflat in Zoetermeer Buytenwegh delen de bewoners koude flesjes water uit aan elkaar. Echt een hechte gemeenschap zijn we :)
Ben je gehackt? :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 10:30:56 #81
284411 crew  heywoodu
pi_220918771
quote:
Maar leuk verder, we hopen op zo veel en hard mogelijk onweer.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:06:38 #82
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220918994
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar leuk verder, we hopen op zo veel en hard mogelijk onweer.
Ik wel, ja. Als er onweer komt, dan hoop ik zo hard en veel mogelijk. Het komt namelijk toch wel. Ik wil en hoop natuurlijk niet dat er schade of letsel ontstaat. Maar onweer is en blijft mooi!

En wat is je punt? We willen ook regen, maar geen overstromingen. We willen ook sneeuw, maar geen lawines of gladheid. Het weer zal altijd wel ergens schade of letsel veroorzaken, maar dat neemt niet weg dat onweer mooi/tof is en terreur buien ontzettend mooie buien/wolken structuren kunnen opleveren.

Niemand gunt een ander schade of letsel, maar die kans bestaat er nu eenmaal altijd.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220919152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier op mijn galerijflat in Zoetermeer Buytenwegh delen de bewoners koude flesjes water uit aan elkaar. Echt een hechte gemeenschap zijn we :)
Attent. Maar iedereen heeft water toch? Ik heb net wel 2 halve liters water aan de postbode gegeven.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:47:50 #84
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220919205
Het is weer een mooie zonnige dag, niet al te warm gelukkig dus dat is wel weer even fijn O+

Bedankt trouwens voor jullie lieve berichten, dat wordt erg gewaardeerd! O+
pi_220919368
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]
Want jullie hebben geen kraanwater? :?
Kraanwater drinken :') :r
pi_220919377
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
Richting midden juni wel weer langzaam wat meer signalen voor hogere temperaturen.
Dan is het idd zomer, in de winter is het koud
pi_220919489
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:06 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik wel, ja. Als er onweer komt, dan hoop ik zo hard en veel mogelijk. Het komt namelijk toch wel. Ik wil en hoop natuurlijk niet dat er schade of letsel ontstaat. Maar onweer is en blijft mooi!

En wat is je punt? We willen ook regen, maar geen overstromingen. We willen ook sneeuw, maar geen lawines of gladheid. Het weer zal altijd wel ergens schade of letsel veroorzaken, maar dat neemt niet weg dat onweer mooi/tof is en terreur buien ontzettend mooie buien/wolken structuren kunnen opleveren.

Niemand gunt een ander schade of letsel, maar die kans bestaat er nu eenmaal altijd.
Dit idd.

Maar een dergelijke discussie hebben we vaker gehad hier.
Onweer is één van de mooiste natuurverschijnselen. Prachtige buien _O_

Je hebt ook mensen die gaan speciaal voor dit soort buien naar de VS. Puur om een tornado te kunnen spotten. Die hopen echt niet dat zo'n tornado schade of doden veroorzaakt.
v
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:33:15 #88
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220919504
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Zolderbrand in mijn plaats. Kennelijk iets geraakt :o
https://www.tubantia.nl/h(...)plodeerde~afa9e0e03/
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:29:51 #89
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220920179
quote:
Freddy zat lekker op zolder te werken :P
Las het vanochtend...

@SpeedyGJ heel veel sterkte man! Heinig aan!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:35:23 #90
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220920231
Kom net uit het dorpje waar mijn muziekvereniging zit om ff te helpen met het opzetten van een tent voor een feestje...allemaal spookverhalen :P

Gedeelte van het dak van het Muziekgebouw lag eraf, allemaal toppen van de bomen afgescheurd, bomen op de weg en iemand had de afvalcontainers in de tuin liggen die voor het huis stonden...waren over de schutting gewapperd :)

Flinke valwinden dus...
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:08:24 #91
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220920496
Ook vandaag weer 25°C+ in het zuiden des lands. Nog een dag (9e al) erbij voor de lokale hittegolf die op 22 mei begonnen is.
pi_220920733
Warm ;(
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:11:16 #93
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220920881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warm ;(
Vertel mij wat... hier in Eindhoven gaat het weer hard:
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:32:57 #94
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220921444
Boven België ploft het alweer en in Zuid-en Noord-Holland lijkt ook weer wat opgang te komen. -edit- is ruis op de radar

[ Bericht 31% gewijzigd door DemonRage op 30-05-2026 17:54:05 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 mei 2026 @ 16:39:33 #95
284411 crew  heywoodu
pi_220921475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Warm ;(
Maar om positief te blijven: het is alweer richting het einde van de dag en de komende dagen lijkt het in elk geval weer even beter te worden, hebben we ook dit weer overleefd.
pi_220921589
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar om positief te blijven: het is alweer richting het einde van de dag en de komende dagen lijkt het in elk geval weer even beter te worden, hebben we ook dit weer overleefd.
29 graden aangetikt hier :N
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:20:48 #97
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220922177
Ploffer boven België:
pi_220922182
Hittestoot naar de 30.2 hier ;(
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:52:19 #99
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220923389
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hittestoot naar de 30.2 hier ;(
Geen regen of onweer, wel benauwd
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:02:32 #100
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220923534
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hittestoot naar de 30.2 hier ;(
Hier mooi 20 graden momenteel, dit weertje is prima O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')