abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:27:19 #51
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220916349
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En nou is ie stil lol, very suspicious :D
Uiteraard, ik wil best geloven dat hij wat doet voor de minder bedeelden onder ons, maar hij maakt zichzelf wel een beetje belachelijk door totaal geen bewijs te leveren.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220916366
Goddelijk nu _O_
De enige echte.
pi_220916467
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:26 schreef Twieki het volgende:

[..]
Tomaten zaai je op zijn vroegst half maart en plant je eind april, begin mei uit. Als je nu al rode tomaten hebt, dan vind ik dat best bijzonder. Komkommer zaai je eind april en plant je ook een paar weken later uit.

Naja, je roept nogal wat, maar laat nooit een foto zien. Komaan, ben er benieuwd naar.
Tomaat kan ook wel begin en komkommer eind maart gezaaid. Niet handig als je geen lamp, propagator etc hebt, maar O+ Diana O+ doet het én heeft het in haar moestuinagenda staan dus ongetwijfeld is ze niet de enige.

Niet dat nu al rijpe hebben niet idioot vroeg is, maar er is wel wat meer speling dan jij geeft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:03:17 #54
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220916525
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:27 schreef Twieki het volgende:

[..]
Uiteraard, ik wil best geloven dat hij wat doet voor de minder bedeelden onder ons, maar hij maakt zichzelf wel een beetje belachelijk door totaal geen bewijs te leveren.
Volgens mij heeft hij kassen. Maar mei had de eerste 3 weken wel echt herfstachtig weer, dus voor buiten ook niet gunstig.

Ik heb zelf wel tomatenplanten met diverse groene tomaten eraan, dus die zijn binnen nu en 2 weken wel rood. Een aantal andere planten hebben heel veel bloemen. Komkommers blijven achter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:04:23 #55
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220916539
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.

Ondanks dit toch iets van de lucht kunnen zien, maar weinig spectaculairs.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:12:48 #56
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220916588
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tomaat kan ook wel begin en komkommer eind maart gezaaid. Niet handig als je geen lamp, propagator etc hebt, maar O+ Diana O+ doet het én heeft het in haar moestuinagenda staan dus ongetwijfeld is ze niet de enige.

Niet dat nu al rijpe hebben niet idioot vroeg is, maar er is wel wat meer speling dan jij geeft.
Ik ben heel erg bekend met Diana hoor, daar niet van. Ik heb zelf lampen, verwarming en propagators, dat maakt het zoveel makkelijker. Geen slungelige langgerekte zaailingen meer.

Mijn half maart gezaaide tomaten heb ik na de eerste echte blaadjes afgeknipt boven de lobbladeren. Vanuit de oksels krijg je dan 2 nieuwe hoofdstengels. Die doen het nu heel erg goed. In april heb ik ze al in de kas gezet om af te harden.

Ze zijn op dit moment heel erg sterk, dikke stam en vol met bloemetjes. De eerst vruchtjes zijn al zichtbaar.

Het zijn overigens zaailingen van de echte Pomodoro-tomaat.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220916670
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.

Ondanks dit toch iets van de lucht kunnen zien, maar weinig spectaculairs.
Sterkte.
Hopenlijk gaat het ontwaken goed.

Wordt een plaknacht vrees ik.
Ramen en deuren maar open op de bovenverdieping
pi_220916772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Zeg dat, denk vannacht pas
Nog steeds warm :N

quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:26 schreef Twieki het volgende:

[..]
Tomaten zaai je op zijn vroegst half maart en plant je eind april, begin mei uit. Als je nu al rode tomaten hebt, dan vind ik dat best bijzonder. Komkommer zaai je eind april en plant je ook een paar weken later uit.

Naja, je roept nogal wat, maar laat nooit een foto zien. Komaan, ben er benieuwd naar.
In theorie kun je in maart al rode tomaten hebben, maar dan zit je aardig te kutten met vooral het licht ook. Daar begin ik niet aan en is ook onnodig. Nu een kleine batch tomaten die vroeg zijn en dadelijk ook ruimte maken voor beter presterend ras dat lekker de hele zomer doorkachelt.

quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
En nou is ie stil lol, very suspicious :D
Kijk en met zulke spelletjes doe ik dus niet mee :W
Blijkbaar is een paar uur offline alweer reden voor zulke onzin.

quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:27 schreef Twieki het volgende:

[..]
Uiteraard, ik wil best geloven dat hij wat doet voor de minder bedeelden onder ons, maar hij maakt zichzelf wel een beetje belachelijk door totaal geen bewijs te leveren.
Wat jij wil. Ik ga niet mijn hele hebben en houwen online gooien. Waarschijnlijk heb ik überhaupt al teveel gepost hier om goed anoniem te blijven, maar heb ik het verleden meen ik ook nog wel eens een glimp gepost.
Op een ander forum ooit zelfs best wat gezeik mee gehad (niet gerelateerd aan dit onderwerp verder overigens..).
Ik doe wat ik doe, ik ben wie ik ben en ja, ik kan enorm slecht tegen hitte en overdrijf dat soms natuurlijk wel een beetje hier.
Daar laat ik het bij.

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tomaat kan ook wel begin en komkommer eind maart gezaaid. Niet handig als je geen lamp, propagator etc hebt, maar O+ Diana O+ doet het én heeft het in haar moestuinagenda staan dus ongetwijfeld is ze niet de enige.

Niet dat nu al rijpe hebben niet idioot vroeg is, maar er is wel wat meer speling dan jij geeft.
Voor 99% zaai ik / wij ook gewoon ergens begin of midden maart de tomaten. Dat is vroeg genoeg, zeker als je buiten wilt gaan telen. In kassen mag het best nog wel iets vroeger, zeker met wat speculeren op een goed voorjaar (je kunt later altijd 'overbodige' plantjes weggeven of weggooien. Kun je de oogst wel iets mee naar voren halen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:03 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Volgens mij heeft hij kassen. Maar mei had de eerste 3 weken wel echt herfstachtig weer, dus voor buiten ook niet gunstig.

Ik heb zelf wel tomatenplanten met diverse groene tomaten eraan, dus die zijn binnen nu en 2 weken wel rood. Een aantal andere planten hebben heel veel bloemen. Komkommers blijven achter
Buiten is zeker niet gunstig geweest de eerste fase van mei en daar hebben we ook pas echt wat kleine vruchtjes eraan. In de kassen loopt het echt wel wat voor, daarin was de mooie april erg behulpzaam bij. Nu is het sowieso eerst aardbeientijd, die hangen er inmiddels al - groot en klein - massaal aan. _O_
Komkommers in de volle grond thuis zonder kas heb ik het ene jaar goede opbrengst, het andere jaar erg matig. In de kas prima. Geen idee waar dat aan ligt. Ik vind komkommerplanten soms ook wel enorme zeikerds. }:|

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.

Ondanks dit toch iets van de lucht kunnen zien, maar weinig spectaculairs.
Oei, nou dat is wel echt klote zeg dat afwachten ook vooral. Je staat zo enorm machteloos nu en maakt je constant zorgen over wat te gebeuren staat. Ik kan je alleen vanuit het zuiden des lands enorm veel sterkte wensen en hopen dat alles toch (redelijk) goed gaat komen. Hopelijk kunnen jullie in de toekomst weer samen genieten van elkaar *;

[ Bericht 0% gewijzigd door Geschiedkundige op 29-05-2026 22:57:53 ]
pi_220916800
Richting midden juni wel weer langzaam wat meer signalen voor hogere temperaturen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:03:05 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220916812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.

Ondanks dit toch iets van de lucht kunnen zien, maar weinig spectaculairs.
He getverdemme, het klinkt nog steeds heel onzeker. Man man ik hoop heel hard dat er heel goed nieuws aan komt voor jullie :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 23:23:41 #61
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220917033
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:52 schreef Geschiedkundige het volgende:

Wat jij wil. Ik ga niet mijn hele hebben en houwen online gooien.
Een foto van je kas of wat tomatenplantjes zien als 'je hele hebben en houwen' online gooien...
Hoe bedoel je overdreven reactie :')

Maar ok prima verder
pi_220917069
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.

Ondanks dit toch iets van de lucht kunnen zien, maar weinig spectaculairs.
Sterkte, het onweer was kort maar hevig hier. Heb het liever als het donker is.
blablablabla
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:31:31 #63
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220917093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helaas trok alles onder mij door, echter in Groningen had ik continu geflits en gedonder dus heb toch iets van mogen meemaken.
Echt genieten kon ik niet wat het gesprek met de doktoren waren niet zo fijn, ik wist dat het slecht zou zijn met mijn partner maar zo slecht...ze wordt nu uit slaap gehaald in de hoop dat ze alles nog weet en dat alles het nog doet (handen/voeten/benen/armen etc), laten we eerst dit maar even afwachten..straks maar even bellen in de hoop dat ze wat tekenen heeft gegeven maar ze verwachten pas morgen.

Ondanks dit toch iets van de lucht kunnen zien, maar weinig spectaculairs.
Veel sterkte en hopelijk komt ze er goed uit.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:34:39 #64
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220917101
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:23 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Een foto van je kas of wat tomatenplantjes zien als 'je hele hebben en houwen' online gooien...
Hoe bedoel je overdreven reactie :')

Maar ok prima verder
Dit ja. Iedereen is benieuwd naar hoe jij mensen met een kleine portemonee helpt. Door ze gezonde groenten te geven. Je zou er trots op moeten zijn om dit te benoemen, maar het lijkt wel alsof je 't een schande vindt.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:39:14 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220917106
Geen regen, geen onweer
pi_220917107
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:34 schreef Twieki het volgende:

[..]
Dit ja. Iedereen is benieuwd naar hoe jij mensen met een kleine portemonee helpt. Door ze gezonde groenten te geven. Je zou er trots op moeten zijn om dit te benoemen, maar het lijkt wel alsof je 't een schande vindt.
Ik heb al vaker (uitgebreid) uitgelegd wat we doen en hoe we te werk gaan.
En ik volg je laatste zin niet.
pi_220917110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:39 schreef THEFXR het volgende:
Geen regen, geen onweer
Kurkdroog en warm.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:45:54 #68
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220917123
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:39 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ik heb al vaker (uitgebreid) uitgelegd wat we doen en hoe we te werk gaan.
En ik volg je laatste zin niet.
Je draait er weer helemaal omheen. Je hebt helemaal niks uitgelegd. Houdoe! :W
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220917124
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:45 schreef Twieki het volgende:

[..]
Je draait er weer helemaal omheen. Je hebt helemaal niks uitgelegd. Houdoe! :W
Ik heb al vaak genoeg in dit topic (of elders op het forum) uitgelegd wat we doen. Of moet ik dat iedere week gaan herhalen hier :{
Ik wil het je best uitleggen hoor, maar de toon bevalt me niet.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:38:11 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220917201
Nog 24 gr en drukkend
pi_220917629
Nou geen druppie regen gehad.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:13:45 #72
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220917650
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou geen druppie regen gehad.
Zuiden heeft vandaag nog kans.

Komende week krijg je sowieso wel wat
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220917653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:13 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zuiden heeft vandaag nog kans.

Komende week krijg je sowieso wel wat
Klopt, gaat nog genoeg vallen hoor.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:19:30 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220917682
Onweer voor België nu
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:47:16 #75
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_220917919
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef Nattekat het volgende:
In Leiden is het schijnbaar bij anderhalve druppel gebleven. Tradities :D
Nope, ging wel los hoor. Flinke regen (kon erger) en aardig wat omweer
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')