abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:51:49 #1
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914832

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 17:53:01 #2
388664 crew  Dotteke
pi_220914841
*O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:53:02 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914844
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
:o
Een actieve deelnemer.
pi_220914847
Wie ga je een mijl palen? :T
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:53:53 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914849
ToTBolk
Een actieve deelnemer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:56:02 #7
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914871
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:53 schreef ToT het volgende:
Wie ga je een mijl palen? :T
1600 meter palen in recordtijd _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220914886
Hier zou volgens de weersverwachting deze film zich zowat afspelen:


Maar dan zonder dat Franse beeld uiteraard.

Anyway, het miezert hier een beetje.
pi_220914919
Mini zit hier Pokémon te kijken.
Ik had Nederlandse filmpjes opgezet, maar het is op een gegeven moment overgegaan naar de Amerikaanse versie.

Wat voor verschrikkelijke rednecks hebben ze uitgekozen om die stemmen in te spreken zeg? :')

"Peegazjew, I chewz yoo!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:06:58 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:04 schreef ToT het volgende:
Mini zit hier Pokémon te kijken.
Ik had Nederlandse filmpjes opgezet, maar het is op een gegeven moment overgegaan naar de Amerikaanse versie.

Wat voor verschrikkelijke rednecks hebben ze uitgekozen om die stemmen in te spreken zeg? :')

"Peegazjew, I chewz yoo!"
YouTube filmpjes? Daar kun je toch soms de taal van de audio track van selecteren?
Een actieve deelnemer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:07:33 #12
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
YouTube filmpjes? Daar kun je toch de taal van de audio track van selecteren vaak?
Tegenwoordig zit er ook vaak een AI-nasynchronisatie bij :')
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:07:51 #13
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914934
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Tegenwoordig zit er ook vaak een AI-nasynchronisatie bij :')
:D
Een actieve deelnemer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:10:03 #15
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914952
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.
Een actieve deelnemer.
pi_220914953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
YouTube filmpjes? Daar kun je toch soms de taal van de audio track van selecteren?
idd Youtube.

Ja het is op de tv hier, en Mini vindt het prima zo. :)
pi_220914956
Doei
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220914957
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.
Hier valt het nog enorm mee! :)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:11:22 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Hier valt het nog enorm mee! :)
Als in nog steeds benauwd? Het was vanmiddag wel behoorlijk benauwd
Een actieve deelnemer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:11:43 #20
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220914967
Zeker koud
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220914969
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Als in nog steeds benauwd? Het was vanmiddag wel behoorlijk benauwd
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!

Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 18:12:49 #22
388664 crew  Dotteke
pi_220914975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.
Hier ook onweer en een beste regenbui, is wel 10 gr afgekoeld, maar even goed nog 26 gr
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:13:10 #23
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220914979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!

Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.
Het is heerlijk nu.
Een actieve deelnemer.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 18:13:31 #24
388664 crew  Dotteke
pi_220914981
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!

Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.
IK wilde even naar mijn dochter, doe de achterdeur open en het was net of er een klepje dichtging voor mijn longen kreeg bijna geen lucht zo warm/benauwd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220914984
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK wilde even naar mijn dochter, doe de achterdeur open en het was net of er een klepje dichtging voor mijn longen kreeg bijna geen lucht zo warm/benauwd
:o !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')