abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220915810
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?

1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:

[ afbeelding ]

Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar" :r.
Waar "zie jij dit toevallig net voorbij komen"?
:')
pi_220915991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat schrijf ik niet.

Ik schrijf dat ze "fouten" hebben gemaakt.
quote:
en het OM heeft expliciet "fouten" gemaakt.
Dus?
Onderbouw het eens.
pi_220916053
Een hoer verdient nog meer :')
pi_220916070
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vrouwenhatend VK is compleet de weg kwijt. Rechter kon zich zeker goed inleven in de hormoonhuishouding van deze goedwillende knapen.
In Islamitische landen zijn de rechten van (westerse) vrouwen nou eenmaal niet zo belangrijk.
pi_220916082
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:34 schreef Toine51 het volgende:

[..]
[..]
Dus?
Onderbouw het eens.
Waarom moet ik onderbouwen dat ze "fouten" hebben gemaakt?

Dat is namelijk een feit. Of lees jij geen kranten?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:48:26 #56
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220916109
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:01 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Waar verdedig ik de daders? Ik verdedig de rechtsstaat. Ik heb er vertrouwen in dat een Britse rechter tot een weloverwogen uitspraak komt, passend binnen de kaders van de rechtsstaat. Met die overwegingen hoef je het natuurlijk niet eens te zijn, maar dat verdient een steviger onderbouwing dan “Schande!1!1! :(“.

Kijk eens naar hoe het in Nederland gaat, ik zie kundige rechters die enerzijds rekening houden met de noodzaak tot bestraffen maar anderzijds oog hebben voor de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn.

Bekijk deze YouTube-video
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220916122
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:01 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Waar verdedig ik de daders? Ik verdedig de rechtsstaat. Ik heb er vertrouwen in dat een Britse rechter tot een weloverwogen uitspraak komt, passend binnen de kaders van de rechtsstaat. Met die overwegingen hoef je het natuurlijk niet eens te zijn, maar dat verdient een steviger onderbouwing dan “Schande!1!1! :(“.

Kijk eens naar hoe het in Nederland gaat, ik zie kundige rechters die enerzijds rekening houden met de noodzaak tot bestraffen maar anderzijds oog hebben voor de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220916348
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Waarom moet ik onderbouwen dat ze "fouten" hebben gemaakt?

Dat is namelijk een feit. Of lees jij geen kranten?
Welke krant lees jij dan? De Speld?
Ik lees nergens dat ze expliciet fouten hebben gemaakt...
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:50:33 #59
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220916757
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…

Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]

Spoor jij wel helemaal? Gvd zeg ....... Rechters zijn uiteraard onaantastbaar en hebben altijd de waarheid in pacht 8)7 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 29-05-2026 23:05:06 ]
"Hoka Hey!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:04:50 #60
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220916815
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:01 schreef Kowloon het volgende:
de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn.
de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn - dat je dit werkelijk uit je bek krijgt bij verkrachtingen van minderjarige meisjes :R ADHD en allerlei andere psychologische flauwekul zijn tegenwoordig al voldoende om er zo vanaf te komen. Ze zijn nergens toe in staat maar het verkrachten van een jong meisje lukt nog net. Compleet omgekeerde en absurdistische gedachtengang dit!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:18:41 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220917006
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?

1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:

[ afbeelding ]

Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar" :r.
Als je een volk volledig de mond wil snoeren en weerloos wil maken dan moet je vreemdelingen ongestraft hun dochters laten misbruiken en mishandelen. Hiermee castreer je ze psychologisch en kun je te later zonder weerstand opruimen.
Dit is allemaal psychologische oorlogvoering.
The End Times are wild
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:52:11 #62
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220917224
Voor slachtoffers is het al heel zwaar om, na wat er gebeurd is, aangifte te doen met alle stress en herbeleving van trauma dat daarbij hoort. Als dit dan het resultaat is, verdwijnt de wil vanzelf. Ik verheug me nu al op de statistieken dat verkrachting steeds minder vaak voorkomt, gebaseerd op het aantal aangiften.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:58:24 #63
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220917231
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…

Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]

:') ADHD en tyfusdom. Is dat de nuance waarmee we dit moeten begrijpen?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220917248
quote:
85s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Voor slachtoffers is het al heel zwaar om, na wat er gebeurd is, aangifte te doen met alle stress en herbeleving van trauma dat daarbij hoort. Als dit dan het resultaat is, verdwijnt de wil vanzelf. Ik verheug me nu al op de statistieken dat verkrachting steeds minder vaak voorkomt, gebaseerd op het aantal aangiften.
Je moet geen aangifte doen maar die idioten zelf aanpakken. Ik ben vanaf 2014 online niet te volgen, want ik heb geen mobiel.

Niemand verkracht mijn dochters. Ik mis wat strijdkracht van mijn generatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door ootjekatootje op 30-05-2026 01:16:38 ]
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:56:56 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220917356
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?

1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:

[ afbeelding ]

Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar" :r.
En alles omdat westerse meiden nog minder waard zijn dan een hond in de ogen van de islam.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220917365
Engeland :') :') :') :') :')

Het meest mensonterende land van Europa. Dit kan echt niet.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:02:29 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917540
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef Kowloon het volgende:

[..]
[..]
[..]
Lekker als een primaat je onderbuik volgen, die luxe heeft de rechter niet. En gelukkig maar, een goed functionerende rechtsstaat is van groot belang.
De luxe om vanuit een ivoren toren hierover op de meest tenenkrommende naïve wijze te discussiëren hebben de slachtoffers dan weer niet.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:07:36 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917546
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Och, ik zie het als mijn plicht als hoog opgeleide en goed geïnformeerde burger. Ik steek graag mijn nek uit om de rechtsstaat te verdedigen. Het is het enige dat het individu enigszins kan beschermen tegen volksmenners en tirannen.
Haal jezelf van dat voetstuk. De meeste mensen hier zijn hoog opgeleid en goed geïnformeerd.

Ik snap dat het lastig is voor mensen van jouw signatuur maar probeer eens in discussie te treden onder de aanname dat je met gelijkwaardigen in discussie treedt.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:13:51 #69
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220917548
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Haal jezelf van dat voetstuk. De meeste mensen hier zijn hoog opgeleid en goed geïnformeerd.

Ik snap dat het lastig is voor mensen van jouw signatuur maar probeer eens in discussie te treden onder de aanname dat je met gelijkwaardigen in discussie treedt.
Dat je nog in discussie gaat met zo'n hg? Dat is zo'n zolderkamer autist die volledig van de werkelijkheid afstaat 🤮

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 30-05-2026 08:17:09 ]
"Hoka Hey!"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:34:58 #70
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220917585
quote:
The emotional and mental capacity of each of the boys was highlighted during the sentencing, with the court hearing that all three had conditions that affected their maturity.
Conditie in kwestie: mentaal gehandicapt zijn door de bekende Islamitische inteeltcultuur.
Blaf me vol
pi_220917590
quote:
85s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Voor slachtoffers is het al heel zwaar om, na wat er gebeurd is, aangifte te doen met alle stress en herbeleving van trauma dat daarbij hoort. Als dit dan het resultaat is, verdwijnt de wil vanzelf. Ik verheug me nu al op de statistieken dat verkrachting steeds minder vaak voorkomt, gebaseerd op het aantal aangiften.
Zoiets werd vorig jaar al zichtbaar toen twee slachtoffers van de grooming gangs zich terugtrokken omdat het hof nog steeds zaken bagatelliseerde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:51:05 #72
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917607
quote:
85s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Voor slachtoffers is het al heel zwaar om, na wat er gebeurd is, aangifte te doen met alle stress en herbeleving van trauma dat daarbij hoort. Als dit dan het resultaat is, verdwijnt de wil vanzelf. Ik verheug me nu al op de statistieken dat verkrachting steeds minder vaak voorkomt, gebaseerd op het aantal aangiften.
Wat linkse politici dan weer gebruiken om iedereen de mond mee te snoeren die kritisch is over andere culturen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:03:42 #73
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220917624
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:13 schreef matspontius het volgende:

[..]
Dat je nog in discussie gaat met zo'n hg? Dat is zo'n zolderkamer autist die volledig van de werkelijk afstaat 🤮
Spreek de naam snel uit en je hebt kloon.

Duidelijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:07:17 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Spreek de naam snel uit en je hebt kloon.

Duidelijk.
Dit was vroeger een VVD'er die spijtoptant is geworden.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:12:27 #75
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220917641
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit was vroeger een VVD'er die spijtoptant is geworden.
Ach, onderhand neem ik bijna niemand hier nog serieus. Maar dat mag de pret niet drukken. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')