Dat ideaalbeeld legt iemand zich zelf op. De maatschappij doet hier niks in,behalve dat mensen denken wat dat ideaal beeld is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet bijzonder laat, maar inderdaad, met kleintjes kan het heel zwaar zijn als je niet meer tegen een nachtje doorhalen kan, zeker als je de dag erna gewoon nog moet werken.
Het is ook hoe de maatschappij een ideaalbeeld presenteert; het idee van wat leuk is en wat niet. In de praktijk merk ik dat ik meer voldoening kan halen uit een kind wat voor het eerst staat of loopt dan een leuke vakantie.
Qua reizen is het lastig te doen inderdaad. De vliegtickets zijn niet eens zo'n probleem, maar dan heb je ook nog plekken die je bezoekt waar je steeds entrée kan afrekenen, de restaurants etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op 35e pas begonnen hier. Uitstekende keuze achteraf. Meerdere kids moet ik niet aan denken. Vooral financieel kolere. Koop maar ff 4 vliegtickets ofzo.
Uiteraard, maar men is daar gevoelig voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat ideaal beelt legt iemand zich zelf op. de maatschappij doet hier niks in,behalve dat mensen denken wat dat ideaal beeld is.
Klopt maar 'men' legt graag verantwoording buiten zich zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar men is daar gevoelig voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |