Knmi? Nog nooit xo'n waardeloze app gezien! Wat moet ik met het weer van de afgelopen vier uur?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:55 schreef quo_ het volgende:
De TT zegt het al.
Eerder kon je met hooguit een paar klikken zien wat er onderweg was.
Helemaal verspookt. Kennelijk is het de bedoeling iedereen naar de knmi app te ver jagen.
Zeggen dat iets beter werkt maar geen naam noemenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Knmi? Nog nooit xo'n waardeloze app gezien! Wat moet ik met het weer van de afgelopen vier uur?
Er zijn nog talrijke andere, desnoods buitenlandse apps die stukken beter werken. Ik gebruik een Duitse.
In 95 van de gevallen accuraat.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeggen dat iets beter werkt maar geen naam noemen
Weer 24.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeggen dat iets beter werkt maar geen naam noemen
Een app gebruiken terwijl je ook gewoon naar buiten kan kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:58 schreef mschol het volgende:
een app gebruiken voor iets wat prima in een browser kan
Het weer willen weten als je toch de hele dag je bed niet uitkomtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een app gebruiken terwijl je ook gewoon naar buiten kan kijken
We have a winnerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het weer willen weten als je toch de hele dag je bed niet uitkomt
hoe ist daar nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:57 schreef Gibson88 het volgende:
Viel mij ook op. Maar als je je in je adresbalk: "Buienradar 8 uur vooruit" tikt pakt ie 'm wel. Maar goed hoewel het weerbericht vanmorgen zei dat het hier in Grunn loco gaat, schijnt de zon volop en zegt mijn weer app dat er geen drup regen gaat vallen.
Paywall..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boze gebruikers Buienradar moeten weer onafhankelijk denken
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijk-denken~a3fd0a6c/
Dit is de oude versie !!!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Paywall..
Vind het ook verneukt, het was gewoon prima. Ik heb nu deze in mijn favorieten gezet, lijkt wat op de oude buienradar: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boze gebruikers Buienradar moeten weer onafhankelijk denken
https://www.ad.nl/binnenl(...)ijk-denken~a3fd0a6c/
Kort na deze post barstte de pleuris uitquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |