abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220911333
De TT zegt het al.
Eerder kon je met hooguit een paar klikken zien wat er onderweg was.

Helemaal verspookt. Kennelijk is het de bedoeling iedereen naar de knmi app te verjagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 29-05-2026 19:08:56 ]
-
  roze vrijdag 29 mei 2026 @ 10:56:46 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220911348
Buienradar :')
Buienalarm _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_220911353
Viel mij ook op. Maar als je je in je adresbalk: "Buienradar 8 uur vooruit" tikt pakt ie 'm wel. Maar goed hoewel het weerbericht vanmorgen zei dat het hier in Grunn loco gaat, schijnt de zon volop en zegt mijn weer app dat er geen drup regen gaat vallen.
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:08:51 #4
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220911415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:55 schreef quo_ het volgende:
De TT zegt het al.
Eerder kon je met hooguit een paar klikken zien wat er onderweg was.

Helemaal verspookt. Kennelijk is het de bedoeling iedereen naar de knmi app te ver jagen.
Knmi? Nog nooit xo'n waardeloze app gezien! Wat moet ik met het weer van de afgelopen vier uur?
Er zijn nog talrijke andere, desnoods buitenlandse apps die stukken beter werken. Ik gebruik een Duitse.
In 95 van de gevallen accuraat.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:18:20 #5
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220911455
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Knmi? Nog nooit xo'n waardeloze app gezien! Wat moet ik met het weer van de afgelopen vier uur?
Er zijn nog talrijke andere, desnoods buitenlandse apps die stukken beter werken. Ik gebruik een Duitse.
In 95 van de gevallen accuraat.
Zeggen dat iets beter werkt maar geen naam noemen :')
pi_220911492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zeggen dat iets beter werkt maar geen naam noemen :')
Inderdaad.

Ik zoek een buienradar alternatief waarbij je een groot deel van het land kunt bekijken voor de verschillende periodes tussen 2 en 24 uur vooruit.
-
pi_220911679
Misschien dat Weerplaza iets is ?
Ook in moeilijke tijden.
pi_220911700
een app gebruiken voor iets wat prima in een browser kan _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:35:27 #9
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220912131
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zeggen dat iets beter werkt maar geen naam noemen :')
Weer 24.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:05:47 #10
441859 crew  Lenny77
pi_220912457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:58 schreef mschol het volgende:
een app gebruiken voor iets wat prima in een browser kan _O-
Een app gebruiken terwijl je ook gewoon naar buiten kan kijken :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:07:34 #11
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220912471
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een app gebruiken terwijl je ook gewoon naar buiten kan kijken :')
Het weer willen weten als je toch de hele dag je bed niet uitkomt :')
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:08:47 #12
441859 crew  Lenny77
pi_220912484
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het weer willen weten als je toch de hele dag je bed niet uitkomt :')
We have a winner *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 29 mei 2026 @ 16:53:21 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220914191
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:57 schreef Gibson88 het volgende:
Viel mij ook op. Maar als je je in je adresbalk: "Buienradar 8 uur vooruit" tikt pakt ie 'm wel. Maar goed hoewel het weerbericht vanmorgen zei dat het hier in Grunn loco gaat, schijnt de zon volop en zegt mijn weer app dat er geen drup regen gaat vallen.
hoe ist daar nu?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:14:03 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220914363
lol even gecheckt, die UX is inderdaad flink de nek omgedraaid _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220914802
En jullie geloven nogsteeds maar niet in weermanipulasie, ok.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:51:55 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220914835
Boze gebruikers Buienradar moeten weer onafhankelijk denken

https://www.ad.nl/binnenl(...)ijk-denken~a3fd0a6c/

:D
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 17:53:15 #17
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220914845
Dit is volgens mij voor het eerst dat buienradar zijn layout heeft veranderd sinds de start in 2006
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:41:33 #18
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220915140
Terechte klacht
pi_220915530
Zonde van het geld. Er was niks mis met de oude ui/ux
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 20:08:24 #20
128465 Wrapster
pi_220915815
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boze gebruikers Buienradar moeten weer onafhankelijk denken

https://www.ad.nl/binnenl(...)ijk-denken~a3fd0a6c/

:D
Paywall..

Vind het ook verneukt, het was gewoon prima. Ik heb nu deze in mijn favorieten gezet, lijkt wat op de oude buienradar: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar
heeft FOK verlaten
pi_220916029
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:08 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Paywall..

Vind het ook verneukt, het was gewoon prima. Ik heb nu deze in mijn favorieten gezet, lijkt wat op de oude buienradar: https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar
Dit is de oude versie !!!!!

Precies wat een mens nodig heeft met 5 simpele knoppen voor de diverse views.
Ik heb deze link opgeslagen. Maar even afwachten hoe lang dit beschikbaar blijft
-
  Redactie Frontpage vrijdag 29 mei 2026 @ 21:49:14 #22
38148 crew  Innisdemon
pi_220916469
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boze gebruikers Buienradar moeten weer onafhankelijk denken

https://www.ad.nl/binnenl(...)ijk-denken~a3fd0a6c/

:D
:') De excuustruus van het AD mocht z'n ei ook weer even kwijt.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_220918824
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:53 schreef Nizno het volgende:

[..]
hoe ist daar nu?
Kort na deze post barstte de pleuris uit :') Zonder te overdrijven. Ging heel snel, van een beetje bewolking naar een stortbui met met zware onweersdreunen.
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:01:17 #24
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220919869
Trouwens vandaag de app van het KNMI gedownload.
Die was eerst waardeloos omdat ze niet te ver vooruit mochten voorspellen. Iets met oneerlijke concurrentie of zo tegenover de commerciële aanbieders.

Dat is inmiddels opgeheven en de app is vernieuwd, gewoon lekker betrouwbaar en reclamevrij. Geen denderende layout en zo saai als een zak kouwe aardappelen maar lekker degelijk en geen advertenties.

[ Bericht 2% gewijzigd door Joopklepzeiker op 30-05-2026 13:11:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')