abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220911920
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:18 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Iemand die zich heeft laten prikken en verder een andere kijk heeft op de gebeurtenissen maar mij niet gaat proberen te overtuigen of me voor van alles en nog wat uit maakt zal ik dan ook geen schaap noemen. Als je anders denkt hierover dan ik is dat prima zolang je mij met rust laat. Doe ik dat andersom ook.

Maar iemand die al gelijk met de term 'wappie' begint zodra iemand een andere kijk heeft dan diegene... fuck you. Dan ben je echt geen fatsoenlijk antwoord meer waard.
Ik vind iedereen die heeft geweigerd zich te laten vaccineren een asociale idioot.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:21:37 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220911924
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:19 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Zoals?
Bijvoorbeeld figuren die liepen te zeiken dat ze niet naar de kroeg konden omdat de regering de belangen van mensen met een zwakke gezondheid net even wat belangrijker vond.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:22:14 #103
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220911929
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ik vind iedereen die heeft geweigerd zich te laten vaccineren een asociale idioot.
Dat staat je vrij.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220911941
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat staat je vrij.
Zeker en ik geef mijn ongezouten mening.
pi_220911948
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ik vind iedereen die heeft geweigerd zich te laten vaccineren een asociale idioot.
Ik ken mensen die zeer weloverwogen zich niet hebben laten vaccineren en dat waren geen wappies maar gewoon goede argumenten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:25:19 #106
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220911950
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:23 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Zeker en ik geef mijn ongezouten mening.
Het maakt weinig indruk verder, maar you do you.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220911955
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind iedereen die heeft geweigerd zich te laten vaccineren een asociale idioot.
Dat zal me echt een rotzorg zijn :W
pi_220911959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld figuren die liepen te zeiken dat ze niet naar de kroeg konden omdat de regering de belangen van mensen met een zwakke gezondheid net even wat belangrijker vond.
Sja, daar geef ik je gewoon gelijk in.
pi_220911964
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het maakt weinig indruk verder, maar you do you.
Het maakt zeg maar geen indruk. Gelukkig heeft zo'n figuur 0,0 te vertellen over wat er wel en niet mijn lijf in gaat.
pi_220911997
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:26 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat zal me echt een rotzorg zijn :W
Dat jij dat zegt, zal mij een rotzorg zijn :W. Op dit forum geef ik mijn mening en wie onzin verkondigt laat ik verbaal alle hoeken van het forum zien.
pi_220912050
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:
en wie onzin verkondigt laat ik verbaal alle hoeken van het forum zien.
_O- _O- _O-

En jij denkt dat ik tijd ga verspillen aan govern-me-harder-daddy-schaapjes :W
pi_220912053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:25 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ken mensen die zeer weloverwogen zich niet hebben laten vaccineren en dat waren geen wappies maar gewoon goede argumenten.
Vaccinaties hebben wereldwijd al meer dan twee eeuwen een enorme daling veroorzaakt in sterfte door infectieziekten. Het effect is historisch goed gedocumenteerd. Wie zijn deze onbekende mensen om het beter te weten dan de medische wetenschap?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:33:14 #113
433080 wvee
blabla
pi_220912081
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Er werd tijdens debatten waarin vragen niet beantwoord werden al enthousiast verwezen naar de corona enquete waarin de onderste steen boven zou komen.

Arib moest met ambtsmisdrijven door de kamervoorzitter weggewerkt, het coronasceptische kamerlid is al uit de commissie gestapt omdat hij niet alle relevante stukken mocht inzien en niet iedereen onder ede mocht horen.
Was t niet onbekend dan? Niet dat we jaarlijks zoiets als corona hebben en we precies weten wat te doen toch..
pi_220912091
Paar voorbeelden:

-Persoon was niet overtuigt van de onderzoek/test methodes en vond het het risico niet waard (persoon is Wiskundige)
-Persoon had een hele lang tijd ernstige gezondheidsklachten die moeiljk te duiden waren, na een zijn levensstijl omgegooid te hebben helemaal gezond geworden, persoon was bang dat vaccinatie zijn gezondheid weer in slechte staat konden brengen, hield zich keurig aan maatregelen, heeft tientallen keren GGD tests laten doen om collegas niet in problemen te brengen
-Vriendin, deze was gewoon enorm bang voor eventuele gevolgen, meer een fobie dan rationeel denken (niet iedereen is super intellectueel)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220912106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:31 schreef PurifieR het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

En jij denkt dat ik tijd ga verspillen aan govern-me-harder-daddy-schaapjes :W
Bekijk deze YouTube-video
pi_220912146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:31 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Vaccinaties hebben wereldwijd al meer dan twee eeuwen een enorme daling veroorzaakt in sterfte door infectieziekten. Het effect is historisch goed gedocumenteerd. Wie zijn deze onbekende mensen om het beter te weten dan de medische wetenschap?
Je vergeet even voor het gemak dat een deel van deze vaccinaties geen traditionele vaccinatie was maar 1 die vrij nieuw was en nog niet echt in de praktijk toegepast, daarnaast vergeet je ook niet alle vaccinaties ook werken of zonder bijwerkingen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220912160
quote:
Ach, een retard komt met een filmje van een andere retard.
pi_220912268
Heb me 1 keer laten vaccineren om op vakantie te kunnen. Liever niet gedaan maar maakt me ook niet zoveel uit.
Vakman pur sang
pi_220912271
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:35 schreef raptorix het volgende:
Je vergeet even voor het gemak dat een deel van deze vaccinaties geen traditionele vaccinatie was maar 1 die vrij nieuw was en nog niet echt in de praktijk toegepast, daarnaast vergeet je ook niet alle vaccinaties ook werken of zonder bijwerkingen zijn.
De mRNA-techniek achter vaccins zoals die van Pfizer/BioNTech en Moderna was niet ineens uit het niets ontstaan in 2020. Onderzoekers werkten er al tientallen jaren aan. De ontwikkeling en toelating gingen uitzonderlijk snel door de pandemie en enorme investeringen. Geen enkel vaccin is 100% zonder risico of 100% effectief. Dat geldt ook voor klassieke vaccins. De afweging is altijd: wegen de voordelen op tegen de risico’s? Volgens grote medische organisaties en de beschikbare data was dat voor de coronavaccins wel het geval, vooral voor het voorkomen van ernstige ziekte en sterfte tijdens de pandemie.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:46:20 #120
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220912288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld figuren die liepen te zeiken dat ze niet naar de kroeg konden omdat de regering de belangen van mensen met een zwakke gezondheid net even wat belangrijker vond.
Sja dat ging toch even anders in mijn herinnering. We gingen vaccineren en niet verplichten want iedereen was vrij. Toen de vaccinatiegraad wat tegenviel heeft men toen dit pressiemiddel bedacht. Tja. Dan raak je mij een beetje kwijt met die onzin. Precies die dingen waar het over zou moeten gaan maar wat niet gaat gebeuren. Ik ben zelf gevaccineerd maar hecht sterk aan de eigen beslissingsbevoegdheid over je eigen lichaam. Dat punt is voor mij heel principieel. Toen de overheid in tegenstelling tot eerdere toezeggingen toch overging op drang is er bij mij wel iets geknapt.
pi_220912299
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:42 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
De mRNA-techniek achter vaccins zoals die van Pfizer/BioNTech en Moderna was niet ineens uit het niets ontstaan in 2020. Onderzoekers werkten er al tientallen jaren aan. De ontwikkeling en toelating gingen uitzonderlijk snel door de pandemie en enorme investeringen. Geen enkel vaccin is 100% zonder risico of 100% effectief. Dat geldt ook voor klassieke vaccins. De afweging is altijd: wegen de voordelen op tegen de risico’s? Volgens grote medische organisaties en de beschikbare data was dat voor de coronavaccins wel het geval, vooral voor het voorkomen van ernstige ziekte en sterfte tijdens de pandemie.
Begrijp me goed, ik ben geen tegenstander van Vaccinaties, sterker ik heb me gewoon 2/3 keer laten vaccineren, mijn punt is dat ik ook de overwegingen van personen kan begrijpen waarom ze zich niet laten vaccineren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220912302
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is een afweging geweest dat sturen op IC capaciteit de prioriteit had. Met die kale Ernst Kuipers en Gommers. Die werden opeens beroemde mensen.

De ouderenzorg, de jongeren, zijn nooit in dezelfde mate vertegenwoordigd geweest. Hun belangen werden niet of nauwelijks meegewogen.

En die afweging is ook nooit openlijk besproken, of controleerbaar geweest. Achter gesloten deuren van het OMT.
Ik was een van die jongeren maar waarom zouden wij vertegenwoordigd moeten zijn tegen een pandemie dat vooral ouderen treft?
pi_220912306
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:05 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ah, de 'iedereen die anders denkt dan ik is een wappie'-kneusjesbrigade is ook weer aanwezig.
Bestaat corona?
pi_220912310
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:11 schreef vosss het volgende:

[..]
Die IC bedden was een complete farce. Er werden operaties afgezegd, en dat weet ik, want mijn operatie is herhaaldelijk afgezegd en uitgesteld, van hogerhand, om de druk en gevoel van urgentie er maar op te houden.

In die tijd lagen er 8 mensen met corona en 3 met verdenking van corona in het ziekenhuis van Roermond. En dan mocht mijn schouderoperatie niet doorgaan. Die data werd overigens gedeeld door het ziekenhuis zelf.

Dus omdat er in een ziekenhuis van een kleine stad amper 10 patiënten met corona lagen werden complete poli's gesloten en mochten operaties niet doorgaan. En het ziekenhuis vertelde mij dat hen dat opgelegd werd en dat het gewoon rustig was en ze prima zouden kunnen opereren, maar dit niet mochten.
Hmmm maar daar verdient een ziekenhuis toch niks aan? Aan 15 patienten.
pi_220912320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:46 schreef Perox het volgende:

[..]
Sja dat ging toch even anders in mijn herinnering. We gingen vaccineren en niet verplichten want iedereen was vrij. Toen de vaccinatiegraad wat tegenviel heeft men toen dit pressiemiddel bedacht. Tja. Dan raak je mij een beetje kwijt met die onzin. Precies die dingen waar het over zou moeten gaan maar wat niet gaat gebeuren. Ik ben zelf gevaccineerd maar hecht sterk aan de eigen beslissingsbevoegdheid over je eigen lichaam. Dat punt is voor mij heel principieel. Toen de overheid in tegenstelling tot eerdere toezeggingen toch overging op drang is er bij mij wel iets geknapt.
Het was geen dwang, je kon kiezen overal uitgesloten te worden. ;(
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')