abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 11:59:23 #201
388664 crew  Dotteke
pi_220911711
Morguh, kan nog net :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220911743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:03 schreef DJMO het volgende:

[..]
Dan moet ik over het balkon heen klimmen :') Ik woon twee hoog.
*O* Beetje lichaamsbeweging, aangezien je nu waarschijnlijk minder wandelt! :D
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 12:12:10 #203
388664 crew  Dotteke
pi_220911800
ToT heeft overal een oplossing voor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220911822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:
ToT heeft overal een oplossing voor
B-)

_O- Daar komen buren hier inmiddels ook achter! :D
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 12:22:02 #205
388664 crew  Dotteke
pi_220911928
zullen ze blij zijn me je :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 13:02:33 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]
*O* Beetje lichaamsbeweging, aangezien je nu waarschijnlijk minder wandelt! :D
}:| }:| }:|
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220912435
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:02 schreef DJMO het volgende:

[..]
}:| }:| }:|
;)

Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo! ^O^
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:05:42 #208
388664 crew  Dotteke
pi_220912454
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:04 schreef ToT het volgende:

[..]
;)

Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo! ^O^
Op zich een heel goed plan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:08:05 #209
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220912476
bramen en frambozengenot :9
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220912563
Fucking warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 13:18:08 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:04 schreef ToT het volgende:

[..]
;)

Nee kut is het natuurlijk wel, maar ik blijf er bij: bestook ze met mailtjes van dat je weer ff weg bent enzo! ^O^
Nee, dat weiger ik. We wonen in een VRIJ land. Die vrijheid geldt net zo goed voor uitkeringstrekkers als voor miljonairs met een koopwoning. Mijn huur betaal ik netjes op tijd, ik veroorzaak geen overlast, ik heb alleen psychische problemen en ik kan aantoonbaar bewijzen dat ik daar al sinds 2020 mee bezig ben. Daarnaast heb ik aantoonbaar meerdere diagnoses die het mij niet mogelijk maken om als een treurende weduwe van 75 achter de geraniums te gaan zitten verwelken.

Tot 10 april 2019 heb ik heel m'n leven gevochten tegen jeugdzorg, was ik altijd bezig en aan het zorgen voor mijn kinderen. Die exacte datum heeft mijn hele leven veranderd. Ik kreeg te maken met VRIJHEID. Ik liet in Juli 2019 mijn weekend vrij abonnement omzetten in een dalvrij abo, en begon met wandelen en reizen. Het leven (of FOK!) gaf me Rob. Mijn verjaardag in 2021 waarbij hij me meenam naar belgië wakkerde de lust tot reizen en (LEUKE) herinneringen te maken aan. Sinds 2022 gaan we standaard naar Luxemburg met mijn verjaardag, en we plakken er tijdens de grote vakantie van (mijn) kinderen vaak nog een week elders aan vast, omdat ik het niet kan verdragen thuis te zitten zonder mijn kinderen te kunnen zien. Dus dan ga ik zelf ook weg voor de afleiding.

Verder heb ik een actief leven voor FOK!, het verslaan van demonstraties en wandelverslagen etc. Ik vertik het om een virtuele enkelband te gaan dragen door de wbv van al mijn uitstapjes op de hoogte te gaan stellen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220912601
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:18 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee, dat weiger ik. We wonen in een VRIJ land. Die vrijheid geldt net zo goed voor uitkeringstrekkers als voor miljonairs met een koopwoning. Mijn huur betaal ik netjes op tijd, ik veroorzaak geen overlast, ik heb alleen psychische problemen en ik kan aantoonbaar bewijzen dat ik daar al sinds 2020 mee bezig ben. Daarnaast heb ik aantoonbaar meerdere diagnoses die het mij niet mogelijk maken om als een treurende weduwe van 75 achter de geraniums te gaan zitten verwelken.

Tot 10 april 2019 heb ik heel m'n leven gevochten tegen jeugdzorg, was ik altijd bezig en aan het zorgen voor mijn kinderen. Die exacte datum heeft mijn hele leven veranderd. Ik kreeg te maken met VRIJHEID. Ik liet in Juli 2019 mijn weekend vrij abonnement omzetten in een dalvrij abo, en begon met wandelen en reizen. Het leven (of FOK!) gaf me Rob. Mijn verjaardag in 2021 waarbij hij me meenam naar belgië wakkerde de lust tot reizen en (LEUKE) herinneringen te maken aan. Sinds 2022 gaan we standaard naar Luxemburg met mijn verjaardag, en we plakken er tijdens de grote vakantie van (mijn) kinderen vaak nog een week elders aan vast, omdat ik het niet kan verdragen thuis te zitten zonder mijn kinderen te kunnen zien. Dus dan ga ik zelf ook weg voor de afleiding.

Verder heb ik een actief leven voor FOK!, het verslaan van demonstraties en wandelverslagen etc. Ik vertik het om een virtuele enkelband te gaan dragen door de wbv van al mijn uitstapjes op de hoogte te gaan stellen.
Snap ik, maar je wordt nu wel steeds meer paranoïde en durft je eigen huis niet meer uit; je wordt feitelijk opgesloten door de woningstichting. Ze spammen met dat je de deur uit gaat zullen ze wel heel snel zat worden, en dan lijkt het probleem me zo opgelost.
Nu zit je gewoon echt de hele tijd in onzekerheid en angst.
Maar goed, ik begrijp jouw gedachte uiteraard ook echt wel hoor! :Y
Persoonlijk zou ik het juist wel geinig vinden ze steeds zo lastig te vallen! ~O> En uiteraard hoef je helemaal niet zo in detail te treden zoals ik in mijn voorbeeldjes deed.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 mei 2026 @ 13:23:09 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220912625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:19 schreef ToT het volgende:

[..]
Snap ik, maar je wordt nu wel steeds meer paranoïde en durft je eigen huis niet meer uit; je wordt feitelijk opgesloten door de woningstichting. Ze spammen met dat je de deur uit gaat zullen ze wel heel snel zat worden, en dan lijkt het probleem me zo opgelost.
Nu zit je gewoon echt de hele tijd in onzekerheid en angst.
Maar goed, ik begrijp jouw gedachte uiteraard ook echt wel hoor! :Y
Persoonlijk zou ik het juist wel geinig vinden ze steeds zo lastig te vallen! ~O> En uiteraard hoef je helemaal niet zo in detail te treden zoals ik in mijn voorbeeldjes deed.
En dat is mijn grootste troef denk ik. Door mij op deze manier te volgen en stalken voldoen ze niet aan de eisen van Goed verhuurderschap ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:25:37 #214
45833 crew  Fogel
pi_220912646
Lekker bolken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:33:42 #215
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220912700
* gebrokenglas bolkt Fogel :Y
Een actieve deelnemer.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:34:02 #216
388664 crew  Dotteke
pi_220912704
En Dot bolkt GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:36:47 #217
45833 crew  Fogel
pi_220912716
Iedereen bolken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220912723
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:36 schreef Fogel het volgende:
Iedereen bolken.
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
I know, you gonna want me..
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:39:57 #219
45833 crew  Fogel
pi_220912733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
Jij krijgt kusjes en een pets op je bil, dat krijgt verre van iedereen...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220912745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:39 schreef Fogel het volgende:

[..]
Jij krijgt kusjes en een pets op je bil, dat krijgt verre van iedereen...
O+ Ja, meneer.. sorry meneer.. :*
I know, you gonna want me..
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:41:57 #221
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220912750
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
En Dot bolkt GG
:o
Een actieve deelnemer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:42:22 #222
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220912752
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
Dat ben je ook natuurlijk *O*
Een actieve deelnemer.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 13:42:24 #223
45833 crew  Fogel
pi_220912753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:41 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
O+ Ja, meneer.. sorry meneer.. :*
Goedzo :*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  FOK!mycroftheld vrijdag 29 mei 2026 @ 13:43:17 #224
128465 Wrapster
graag verwijderen
pi_220912760
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was.. -O-
Voor mij ben je speciaal :Y
graag verwijderen
pi_220912762
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 13:43 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Voor mij ben je speciaal :Y
:@ *O* En voor mij ben jij kneiterjarig vandaag! *O* *O* *O*
I know, you gonna want me..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')