Weer over dezelfde ?quote:
Morguhquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:45 schreef _UserName_ het volgende:
Hee FF
We zijn weer helemaal back on track
Ben benieuwd naar je verhalenquote:
Ja te warm in bed.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:48 schreef DJMO het volgende:
jullie zijn me te vroeg wakker en vrolijk ...
* DJMO nog even bed inkruipt
Had ik wel verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:49 schreef _UserName_ het volgende:
Maar wat ben ik blij dat ik niet zo vroeg in PP wakker was
Ja want dat is wel je ritme.quote:
Wat een leuke dingen heb je gewonnen voor Jyske, wat zal ze blij geweest zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:54 schreef _UserName_ het volgende:
Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤
Uiteraard was ik veel in de gamehal te vinden waar ik dit jaar voor Jyske heb gespeeld. Wederom was ik een speler die de medewerkers niet snel zullen vergeten. Sterker nog, een van hen herkende mij nog van september 2024.
Het eten aldaar is helaas wel erg achteruit gegaan. Maar de pizzeria aldaar was top! De Pisang Ambon smaakte als vanouds en het gefeest was wat minder op de eerste dag.
De muziek deed het niet in het hele gebouw. Maar ik had een boxje bij me dus die had ik maar even aangezet in een barretje.
En ja, er is nog zoveel meer te vertellen. Een niet nader te noemen persoon dat de kermis toch wel wat veel vond, kotsende bezoekers, mensen die je steeds weer tegen kwam maar vooral een shout out naar het bedieningspersoneel. Vriendelijkheid ten top!
Ook zag ik jonge gezinnen lopen, ik kan niet wachten om met mijn gezinnetje te gaan. Misschien volgend jaar, misschien over 2 jaar. Maar dan zal het anders zijn. Dan geniet ik van onze dame in de speel o theek, bij het buffet en in het zwembad. En dan gaat papa niet hele dagen aan de pisang ambon zitten, dan ben ik zelf de pisang.
Vanavond lekker rustig aan doen, straks lekker in mijn eigen bed, naast vrouwlief slapen. Maar Preston Palace, wat was je wederom mooi ❤️
[ afbeelding ]
Ga vandaag een groot deel uitpakken, dingen voor haar keukentje (koffiemachine, etagère en high tea cups) is voor laterquote:Op vrijdag 29 mei 2026 04:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen heb je gewonnen voor Jyske, wat zal ze blij geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |