Klopt, 42 geworden vandaagquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:44 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]![]()
En voor mij ben jij kneiterjarig vandaag!
![]()
![]()
Feli!quote:
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Feli!
Jammer dat je niet 4 dagen geleden op Towel Day jarig was met zo'n leeftijd.
Je hebt een jaar om te wennen en dan is het alweer over.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aan
En ben ik weer een jaar ouderquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt een jaar om te wennen en dan is het alweer over.
Zo makkelijk is dat.quote:
Gefeliciflapstaartquote:
Het antwoord op het universum en allesquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat was wel heel mooi geweest idd. Enige goede aan 42 is dat het een speciaal getal is, vind verder niet veel aan
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45quote:
Dankjewelquote:
Dank, gezelligquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:52 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteer wrapster! Welkom in de DTS 42 club waar kree en ik ook inzitten.
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
En troost je, je zit nog aan de goede kant van de 45![]()
Ik word dit jaar 47
Ik ben bang voor de 50. Mijn moeder is op haar vijftigste overleden (waarschijnlijk door od meds + alcohol) en mijn vader op z'n 53e geloof ik, aan de gevolgen van keelkanker.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:13 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zie de 50 me ook al aanstaren in de verte...
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |